CHAN je napisal/-a:Bom drugače formiral lastno razmišljanje v hipotetično variacijo:
Bi kdo, če bi bil odgovorna oseba oz. decission maker sponzorja, dal zeleno luč takšni ali podobni akciji ter v dokajšnji meri tvegal, da bo pridobil z akcijo negativen predznak ter postal na trgu prepoznaven, kot tisto podjetje, ki nima toliko sredstev, da bi lahko podeljevalo nove avtomobile? Bodo ljudje še verjeli v takšno podjetje (sponzorstvo je pač učinkovito marketinško orodje - vsako sponzorsko akcijo pa je potrebno dodelati do potankosti)? Če bi šlo v tem primeru za podjetje, ki se ukvarja s prodajo rabljenih vozil, bi človek še razumel...Mar ni manjše tveganje, da bi podjetje / sponzor s podobnim vložkom podelil podobno število novih avtomobilov nižje kategorije (npr. "slovenski" Twingo, kakšen Chevrolet, C1, ipd)?
Drugo vprašanje je pa vezano na to, ali smo postali že takšne ovce, da se pehamo za vsako materialno dobrino, samo da je zastonj?!? Bomo naslednjič iskali rabljene, skoraj odslužene pralne stroje in rabljene televizije?
gecco je napisal/-a:Sem bil podobnega mnenja, ko sem videl najdeni BMW...ampak nagrada je nagrada, če mu ne bo všeč ga še zmeri komot proda, magari pod ceno pa zasluži. Kako je pa v primeru take nagrade z davkom, če kdo ve?
Drugače pa samo pripomba na tisto kar je odprti clio napisal...avto najden v NM je imel vinjetoza ostale pa ne vem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov