TrijoAdijo je napisal/-a:U jebote vidi bajkere. Še dobr, da še ni kdo predlagal, da si daj balanco od motocross motorja s selotejpom skup zlepi![]()
Jest ti predlagam, da kontaktiraš avstrijce, pa ti naj pošljejo dva original vijaka.
primozek68 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:U jebote vidi bajkere. Še dobr, da še ni kdo predlagal, da si daj balanco od motocross motorja s selotejpom skup zlepi![]()
Jest ti predlagam, da kontaktiraš avstrijce, pa ti naj pošljejo dva original vijaka.
Jaz sem ga vsaj imel... Ne morem se spomnit, kam prideta prišraufana vijaka, če ne celo v aluminij. Zagotovo pa trdota 8.8 več kot ustreza.
TrijoAdijo je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:U jebote vidi bajkere. Še dobr, da še ni kdo predlagal, da si daj balanco od motocross motorja s selotejpom skup zlepi![]()
Jest ti predlagam, da kontaktiraš avstrijce, pa ti naj pošljejo dva original vijaka.
Jaz sem ga vsaj imel... Ne morem se spomnit, kam prideta prišraufana vijaka, če ne celo v aluminij. Zagotovo pa trdota 8.8 več kot ustreza.
A poster si imel na steni?
zlica22 je napisal/-a:Kaj več kot so ti že ostali, sam ne morem povedat...
Me pa moti ena stvar, ki jo vsi pozabljajo. Oznake 8.8, 12.10 itd itd. označujejo TRDNOSTNI razred vijaka (natezno trdnost) in ne TRDOTE... Med tema dvema pojmoma je precej razlike.
primozek68 je napisal/-a:zlica22 je napisal/-a:Kaj več kot so ti že ostali, sam ne morem povedat...
Me pa moti ena stvar, ki jo vsi pozabljajo. Oznake 8.8, 12.10 itd itd. označujejo TRDNOSTNI razred vijaka (natezno trdnost) in ne TRDOTE... Med tema dvema pojmoma je precej razlike.
Če me spomin ne vara obstaja vStrojniškem priročniku tabela, ki razlaga to oznako, v bistvu gre za 2 števili (2 podatka), kogar zanima si bo zguglal.
primozek68 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:U jebote vidi bajkere. Še dobr, da še ni kdo predlagal, da si daj balanco od motocross motorja s selotejpom skup zlepi![]()
Jest ti predlagam, da kontaktiraš avstrijce, pa ti naj pošljejo dva original vijaka.
Jaz sem ga vsaj imel... Ne morem se spomnit, kam prideta prišraufana vijaka, če ne celo v aluminij. Zagotovo pa trdota 8.8 več kot ustreza.
A poster si imel na steni?
Poster mam tud ja, sam je tvoja m*m* gor, KTM je bil pa 530exc.
nebivedu je napisal/-a:Vijak trdote 8.8 bi bil komot zamenjava za 10.9. Ne boš rekel, da delaš silo 2500kg na balanci motorja.
primozek68 je napisal/-a:Poseben vijak za balanco, daj lepo te prosim. Zmeči skupaj z navadnimi šraufi, kaj kompliciraš. A ne znaš določit, koliko sile prenašaš na balanco.
TOYOTA je napisal/-a:a seleš, ki je uvoznik za ktm-e pa nima al kaj, če je to del powerpart ktm delov...
ManIAK je napisal/-a:Seleš je dobavil poviške za belanco ( original zapakirane od KTM-a ) v katerih so bili 1cm prekratki vijaki. On s tem nima nič, ker je tak paket že prevzel, ter ga samo poslal dalje. Če že, potem bi se mogu obrnat na proizvajalce teh poviškov, original KTM, dvomim pa, da bi se oni veliko ubadali z mano.
Problem nastane, ko padeš in motor udari z belanco v tla ali kamorkoli. To se zgodi mnogokrat, vijak napoka, vibracije k temu pripomorejo ogromno in naekrat v zraku ostaneš z belanco v roki
Upam pa, da razumeš, da je imeti motocross motor in dejansko voziti motocross motor ogromna razlika.
In 530exc ni motocross motor.
Tega motorja na progi ne izkoristiš niti 30% vsaj ti ne.
zato bi rad popolnoma izključil možnost napake materiala, da se ne zgodi kaj hujšega
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov