sašo5 je napisal/-a:"stisni" malo svečko (0,5 recimo) boš potem videl "ka dogaja" (99% sem, da je nekaj z elektriko)
torej kaj priporočaš? ker se ne spoznam kej dost na mehaniko heh :P jst sm bolj PC člouk, hardware pa to


sebaveh je napisal/-a:Vedi da lahko magnet s tem uničiš, če ga mehansko obdeluješ. Pravzaprav ga lahko uničiš že, če ga segreješ čez Curijevo temperaturo. Ta je pa okoli 200 °C.
Opilke in luske rje lahko zato le z roko pobereš dol.
lisko je napisal/-a:Ko maš svečko veni jo priklop na kabel od svečke. Svečko daj na maso (ohišje motorja) in probaj kurblat. Svečka more dat kr močno iskro. Če iskre ni te jezi elektrika...če iskra je, je treba raziskovat naprej. Je 2 ali 4 takten motor? pri dvotaktnem motorju znajo jezit semeringi na glavni gredi.....
sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?lenivec je napisal/-a:lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?
kosilnica letnik 87 kaj misliš
drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
GOBA23 je napisal/-a:sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?lenivec je napisal/-a:lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?
kosilnica letnik 87 kaj misliš
drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
lisko je napisal/-a:GOBA23 je napisal/-a:sm stestiru, in iskra je in ne sam ena ko potegns se kr iskri :P hehe bom probu direkt u cilinder ampak ju3 ker nimam primernega placa pa osvetlitve trenutno :$, in kaj bo če dam direkt notr? a to bo sam slisalo se da je hotlo zakurblat ali?lenivec je napisal/-a:lisko je napisal/-a: Je 2 ali 4 takten motor?
kosilnica letnik 87 kaj misliš
drugače pa ja tak kot je bilo napisano svečko an ohišje in če je ok iskra išči dalje. za začetek pa proaj še malo benza direkt v cilinder vlit (skozi lukno od svečke) in probaj zalaufat.
Pa ne direkt v svečko kaj ste smešni......malo bencina probaj vlit v sam frgazer. Takoj za tem pa zakurblaj.....če bo hotu vžgat pol je neki na frgazerju......če ne bo imaš problem dalje....
Kompresijo takoj vidiš če ima.....če se ti upira z določeno silo med tem ko vrtiš (vlečeš vrvico za vžig) par čutiš delovni takt.....pol bi načeloma motor moral imet dovolj kompresije. Problem pri 2 taktnih motorjih so semeringi na glavni gredi. To so gumi tesnila katera skrbijo da bat v svoji poti navzgor ustvarja zadosten vakum, kateri vleče mešanico goriva in zraka. Ko bat potuje navzdol pa to mešanico preko kanalov poriva v zgornji del bata kjer se v nasljednjem taktu vžge.
Proabj dat prst še ne frgazer med tem ko kurblaš.....takoj boš občuto ali vleče močno ali bolj švoh....
ti rajs kup novo kosilnco pa bos meu majn dela znjoGOBA23 je napisal/-a:No lepo pozdravljeni, sem nov na tem forumu pa upam da nism zgrešu temo hehe.
Moj problem je sledeč, namreč imam kosilnico Panonija k500 z Tomos Umo6 mašino iz leta 1987, ma 59.8cm2 , 1.3kw (1.7hp) , pa obrati 3500. Kosilnica mi noče in noče pognati, pa sem že prebiral temo na temu forumu o kosilnici ki je crkovala, spraševalč sem prijatelje za nasvete (sami motoristi heh) pa še vedno nisem prišel do rešitve.
Kaj sem že naredil:
+Spucal filter( če je to tist krogec k ma prepletene žice not oz nek u tem smislu na fargazarju)
+Spucal fergazer (z bencinom Super 95)
+Spucal sem dizo
+Zamenjal svečko
+Na pumpici preveril če mešanica pride v fargazar in pride
+Kompresija naj bi bila super (sem prislonu prst pri odprtini za sveččo in zaverglal, in naredi močen veter "tak je bil nasvet prijatelja ")
Kaj še nism naredu:
-Nisem uspel zbrusiti magneta kajti nemogoče je priti do njega, ker nimam takega ključa :/
-Nisem preveril elektrike
No po vsem tem kar sem pregledal sem tudi stestiral če elektrika deluje (torej če da sveča iskro in da strese tudi dokaj močno heh)
Učeraj ko sem probaval z staro svečko sem opazil da je bila tudi svečka malo mokra (zaliva svečko) , ampak ko sem danes probal z novo ni pa niti kaplice na njej, kot da ni niti malo bencina v batu usaj ni tko zgledalo da bi bilo, ampak na fergazerju ko pritisnem an pumpico priteče mešanica kar je znak da dovod deluje, probal sem tudi užigati na (mrzlo/hladno) probal sem z gasom in brez in nikakor mi je ne uspe ukrotiti.
Ali je možno da je magnet švoh oziroma da bi blo uredu da ga zbrusim? Na čem bi pridobil.
Kako naj preverim kaj bi še lahko bilo?
Vem da je nekoliko stara heh, sam bi zelo rad zrihtal to mašino ker bi mogoče kasneje uporabili za agregat, ali pa bi jo prodal (sem gledal cene so okoli 200€) glede na to da sem dobil kosilnico zastonj ne vidm ovire da je nebi poskusil popraviti.
hvala vsem za pomoč že v naprej!
LP
GOBA
Popravek: Probal sem tudi svečko vn dat, in zakurblat da bi vidu če bi metalo kej bencina ven pa ni nič?!! če vam to kej pomaga
sry za dvojni post ej nism vidu d je vredna tuk :P ...probi jo poprau...se definitivno splačajazOO je napisal/-a:ti rajs kup novo kosilnco pa bos meu majn dela znjoGOBA23 je napisal/-a:No lepo pozdravljeni, sem nov na tem forumu pa upam da nism zgrešu temo hehe.
Moj problem je sledeč, namreč imam kosilnico Panonija k500 z Tomos Umo6 mašino iz leta 1987, ma 59.8cm2 , 1.3kw (1.7hp) , pa obrati 3500. Kosilnica mi noče in noče pognati, pa sem že prebiral temo na temu forumu o kosilnici ki je crkovala, spraševalč sem prijatelje za nasvete (sami motoristi heh) pa še vedno nisem prišel do rešitve.
Kaj sem že naredil:
+Spucal filter( če je to tist krogec k ma prepletene žice not oz nek u tem smislu na fargazarju)
+Spucal fergazer (z bencinom Super 95)
+Spucal sem dizo
+Zamenjal svečko
+Na pumpici preveril če mešanica pride v fargazar in pride
+Kompresija naj bi bila super (sem prislonu prst pri odprtini za sveččo in zaverglal, in naredi močen veter "tak je bil nasvet prijatelja ")
Kaj še nism naredu:
-Nisem uspel zbrusiti magneta kajti nemogoče je priti do njega, ker nimam takega ključa :/
-Nisem preveril elektrike
No po vsem tem kar sem pregledal sem tudi stestiral če elektrika deluje (torej če da sveča iskro in da strese tudi dokaj močno heh)
Učeraj ko sem probaval z staro svečko sem opazil da je bila tudi svečka malo mokra (zaliva svečko) , ampak ko sem danes probal z novo ni pa niti kaplice na njej, kot da ni niti malo bencina v batu usaj ni tko zgledalo da bi bilo, ampak na fergazerju ko pritisnem an pumpico priteče mešanica kar je znak da dovod deluje, probal sem tudi užigati na (mrzlo/hladno) probal sem z gasom in brez in nikakor mi je ne uspe ukrotiti.
Ali je možno da je magnet švoh oziroma da bi blo uredu da ga zbrusim? Na čem bi pridobil.
Kako naj preverim kaj bi še lahko bilo?
Vem da je nekoliko stara heh, sam bi zelo rad zrihtal to mašino ker bi mogoče kasneje uporabili za agregat, ali pa bi jo prodal (sem gledal cene so okoli 200€) glede na to da sem dobil kosilnico zastonj ne vidm ovire da je nebi poskusil popraviti.
hvala vsem za pomoč že v naprej!
LP
GOBA
Popravek: Probal sem tudi svečko vn dat, in zakurblat da bi vidu če bi metalo kej bencina ven pa ni nič?!! če vam to kej pomaga
:P :P :P brez zamere
Če ga gurblaš s polnim gasom,pa če iskra je in je svečka mokra,spucaj svečko čist do suhega,pa prednj jo boš notr dal, parkrat potegn kurbl,da "sprazneš" cilinder (To počni ob čist zaprtem gasu).Pol pa svečko notr in dej gasa do polovice,pa probi užgat.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov