f.taunus je napisal/-a:martin_krpan je napisal/-a:Tak primer sem imel jaz. Vse e-maile sem posredoval ustrezni službi na Ebay. Vendar, ker nisem imel nobene finančne škode , so mi svetovali samo, da dam prodajalcu negativno oceno.
Ravnokar sem podelil 3 negativne ocene prodajalcem, pri katerih sem zbidal predmete in jih vseeno niso hoteli prodati. En se mi sploh ni hotel javiti, en je rekel da se je predmet poškodoval, ko sem mu rekel, naj pošlje slike poškodovanega, se ni več javljal, en pa mi je pol ure po končani dražbi preprosto poslal e-mail, da ima boljšega ponudnika.
Nisem vedel kaj naj naredim, komu naj se pritožim, ebay-u jih ne moreš dokler predmeta nisi plačal, tako da sem jim ravno kar podelil negativne točke. Upam, da bodo toliko samokritični in ne bodo vrnili "milo za žajfo", kakor se je to zgodilo enemu znancu. Sploh te negativne točke kaj pomenijo pri meni kot kupcu?
Zate kot kupca ne dost, razen ce bi kdo pac zahteval 100% lahk pa mu se vedno razlozis kako pa kaj.