Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Rusija

Napisal/-a Pero Pe maj 20, 2011 2:59 pm

Poznal sem ljudi ki so imeli zastave, citroene, renoje, lade, ople… celo sam sem jih imel nekaj. Delal sem v socializmu in delam še sedaj.

To da se včasih ni delalo, ni res, velika večina nas je delala, ne poznam nikogar da nebi delal. Res ni bil isti tempo in delovni čas, kot sedaj, pa se je vse eno delalo!!! To da je bil delavec bolj cenjen je res, je bilo pa isto tudi v zahodni evropi. Sedaj je drugače. Delovnega časa ni več!

Glede CZ: me ne moti če ima vsak svoje mnenje. leta 91 Juge praktično ni bilo več. Moje mnenje je da bi CZ lahko preživela če bi bila še Juga!. Škoda Favorit je tudi produkt konca socializma. Motor ima še iz stare škode, pa tudi po izdelavi ni biser.

Da je bil občutek v zahodnih avtih boljši je do neke mere res. Vsekakor saj so koštali 2-3 krat več kot vzhodni. Cena avtomatsko naredi boljši avto. Ampak ali je avto zato boljši ker je dražji?

Če se vrnemo na Lado: imel sem 2 Lade (samara). Vsaka po 200.000 km! Notranje plastike vsekakor v moškem spolnem organu, vse ostalo je delalo brez problema. Glede na ceno in lastnosti vsekakor vredno nakupa in več kot primerljivo s tedanjim Golfom II.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: Rusija

Napisal/-a Lignage Pe maj 20, 2011 4:10 pm

Pero je napisal/-a:Glede CZ: me ne moti če ima vsak svoje mnenje.


Tudi mene ne, pa tudi nočem nikomur svojega vsilit :) ...meni je tako kot je povsem ok, ker je konstruktivno.

Škoda Favorit je tudi produkt konca socializma. Motor ima še iz stare škode, pa tudi po izdelavi ni biser.


Biser ne, bila je pa boljša kot Zastave.

Da je bil občutek v zahodnih avtih boljši je do neke mere res. Vsekakor saj so koštali 2-3 krat več kot vzhodni. Cena avtomatsko naredi boljši avto. Ampak ali je avto zato boljši ker je dražji?


Da so bili 2-3 krat dražji je bila pa država kriva. No pa saj to ti itak bolje veš kot jaz, ampak da bodo še drugi vedeli, če slučajno še ne :) ...Renault 5 je bil leta 1980 vreden kar dva jugota in pol:

http://www.avtomobilizem.com/forum/download/file.php?id=24386&mode=view
http://www.avtomobilizem.com/forum/download/file.php?id=24387&mode=view

...............................

Dodajam pa še tretji članek iz revije Avto+Šport (april, 1991): Nekaj besedila manjka, ker je nekdo nekaj strigel ven, predno sem dobil to revijo...

Slika

Eden od vzrokov, da niso prenovili yuga, je bil tudi ta, da so se bali, da bi jih prodali premalo, zaradi liberalizacije trga.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Re: Rusija

Napisal/-a sebaveh Pe maj 20, 2011 7:18 pm

Povsem isti šmorn se je dogajal tudi s kmetijsko mehanizacijo. Drugega kot "domaće" nisi mogel kupiti, vsaj za normalen denar ne, zato si se moral pač zadovoljiti z IMT in podobnimi. Ti so bili narejeni po licenci Massey Ferguson, pa še to jih danes (!) izdelujejo takšne, kot so jim jih angleži narisali pred več kot 60 leti nazaj. Nobene konkretne inovacije, in še vedno trdi za upravljat kot pes. Leta 1998 sem pred eno našo trgovino videl kao novega 539 iz tovarne, ki še vedno ni imel nožnega pedala za plin, stikala vseh štirih smernikov, servovolana, spodobnejše ročne zavore, dodatnih hidravličnih hitrih priključkov, da o ostalem nujnem razkošju sploh ne govorim. Modeli s tovarniškim štirikolesnim pogonom so se začeli nekje s serijo 540 naprej, a ta je že prevelik in neroden za v vinograde in sadovnjake. Malo izboljšanja sem sicer videl na faceliftanem modelu leta 2001 na Radgonskem sejmu, a še vedno je bilo zastarelo.
Saj res da so bili enostavni in poceni za vzdrževanje, relativno vzdržljivi in šparovni, imeli svoj kompresor za zrak, ampak čas jih je pa dokončno povozil. Resnično se sprašujem, kaj so tisti takozvani razvojni inžinerji sploh delali tam takrat?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Rusija

Napisal/-a sašo5 Pe maj 20, 2011 9:55 pm

Lignage je napisal/-a:

Škoda Favorit je tudi produkt konca socializma. Motor ima še iz stare škode, pa tudi po izdelavi ni biser.

Biser ne, bila je pa boljša kot Zastave.

edino od Yuga 45...............

verjemi, ne govorim na pamet....
PS enako lahko rečemo za R5; njihov "crampus" je bil katastrofa.........

Pero je napisal/-a:

Sem Jugonostalgik,
ampak Juge ne bo nikoli več.

"e Pero, tu si ga pretero" =P :D
PS če ni skrivnost, kateri letnik si :?: (jaz sem januar 64) tako, da le mam cca 8 let delovne dobe v tistem sistemu, ampak vseeno kolk, da je danes sranje, se vseeno držim tistega reka: " bilo pa prošlo, nedo bog, da se ikad vratilo".........
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: Rusija

Napisal/-a Lignage So maj 21, 2011 1:08 am

sašo5 je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:

Škoda Favorit je tudi produkt konca socializma. Motor ima še iz stare škode, pa tudi po izdelavi ni biser.

Biser ne, bila je pa boljša kot Zastave.

edino od Yuga 45...............

verjemi, ne govorim na pamet....
PS enako lahko rečemo za R5; njihov "crampus" je bil katastrofa.........


No vidiš, to je samo dokaz, da bi bila potemtakem oblikovna prenova za yugota v tistem času zelo koristna! Pa tudi Florida, če bi bilo vse ok, bi bila zlahka konkurenčna Favoritki, ampak to je bil za Zastavo v tistih časih pač prevelik izziv. Favoritka je bila boljša od Floride. To so pokazala dejstva!

Druga stvar pa je, da tudi noben drug "tuj" proizvajalec ni hotel liberalizacije trga v Jugoslaviji. Pač Jugoslavija jim je ugajala, ker jim je nudila zaščito v zameno za delovna mesta. Ko se je v Jugoslaviji začela liberalizacija trga so stokali tudi v TAS-u, češ da bodo drugi proizvajalci, ki niso bili prisotni na jugoslovanskem trgu, samo pobrali devize, čeprav niso odprli nobenega delovnega mesta in so na tak način izsiljevali državo. Tudi Renault (Revoz) je v Jugoslavijo prišel na 22 milijonski trg in je tudi po osamosvojitvi Slovenije terjal zase zaščito.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Rusija

Napisal/-a Pero So maj 21, 2011 5:20 pm

Nisam preterao, ampak uterao ;)

Sašo, mi je bilo všeč, ampak bilo pa prošlo kot sam praviš. Morda so samo spomini na (brezskrbno) mladost.

Več ti bom spisal na ZS.
 
Mihail V. Lomonosov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 24, 2011 2:54 pm

Re: LADA--novosti,zanimivosti,linki,slikce..........

Napisal/-a Mihail V. Lomonosov To maj 24, 2011 2:59 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Fašizem je politični sistem za neumne. Veselo mu pripadaj še naprej in živi svojo pravljico.


Jah sej za vas anarho-liberalce je vsak, ki je patriot in domoljub tako ali tako komunist ali fašist.
 
Mihail V. Lomonosov
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 24, 2011 2:54 pm

Re: LADA--novosti,zanimivosti,linki,slikce..........

Napisal/-a Mihail V. Lomonosov To maj 24, 2011 3:18 pm

sašo5 je napisal/-a:
Crankshaft je napisal/-a:Bistvo je razvoj in agresivno širjenje industrije.


...pa je vse skupaj en kur... vredno :arrow: kot na Kitajskem, kar ni daleč od resnice: "isto sranje, drugo pakovanje"

skratka: ne hvala :!:

in če že hočete "zgodbo o uspehu" (kar Rusija sigurno ni) je to Južna Koreja :arrow: in ne samo v avto industriji_še marsikje...

PS. kje so pa komunajzerji, se pa vidi pri njihovih severnih sosedih(bratih)



A ti imaš pa svojo glavo v konjski riti zabetonirano ?

Če bi šel razlagati svetovni javnosti to o Korejski zgodbi o uspehu še pred 40 leti nazaj bi te razglasili za mentalno moteno osebnost.

In to, da bodo tiste rumene opice na daljnem vzhodu proizvajale avtomobile...bi se razlegal takšen smeh, da bi lahko od smeha še kdo umrl !


Dejstvo je, da so rižeki ekonomija, ki ostaja brutalno odvisna od izvoza svojih izdelkov in uvoza tujih surovin. Njihova ekonomija ni samozadostna.

A štekaš to, al si z glavo že pregloboko v riti, da bi me slišal ?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Rusija

Napisal/-a esem To maj 24, 2011 3:43 pm

Očitno Crackshit ne ve, da je bil banan samo za 7 dni in nadaljuje pod drugim nickom. Ker so taki izlivi analnih fiksacij na forumu prepovedani, bomo tudi Lomonosova (sramota, kako si nek rusofil dovoli uporabljat tako slavno ime za te smrdeče forumske zmazke) odstranili, tokrat zaradi popolnega začetka kar za stalno.
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: Rusija

Napisal/-a vazman Po jun 06, 2011 5:25 pm

Copy/paste:

Tujci bodo v ruski trg vozil vložili čez pet milijard dolarjev
sobota, 4. junij, 2011
MOSKVA (Rusija) - Ruska vlada je te dni podpisala štiri poslovne dogovore s področja proizvodnje avtomobilov, s čimer je dosegla, da so tuja podjetja pristala na njen spremenjen režim na področju proizvodnje vozil. Skladno s tem bodo tujci v ruski avtomobilski trg vložili več kot pet milijard dolarjev, so pojasnili na ruskem ministrstvu za gospodarstvo.

General Motors bo denimo za modernizacijo svojih obratov v Rusiji namenil milijardo dolarjev, Volkswagen pa bo v ruski trg investiral 900 milijonov dolarjev, je poročala ruska tiskovna agencija Ria Novosti.

Edini tuji proizvajalec avtomobilov v Rusiji, ki še ni prispeval podpisa za novi režim, je Fiat. Se je pa ta družba zavezala k povečanju svoje proizvodnje v Rusiji s sedanjih 25.000 vozil na 120.000 vozil letno. Obenem je napovedala tudi izgradnjo nove tovarne motorjev.

Sicer pa je Rusija - preden jo je leta 2009 zajela gospodarska kriza - Nemčiji skoraj prevzela naslov največjega avtomobilskega trga v Evropi. Zdaj je ta država na področju proizvodnje avtomobilov uspešno okrevala, pri čemer ji je s subvencijami pomagala tudi država.

V tej luči analitiki napovedujejo, da bo Rusija do leta 2020 postala šesti največji proizvajalec avtomobilov na svetu, medtem ko zdaj na tej lestvici zaseda deseto mesto.

Na drugi strani naj bi avtomobilski trg v Evropi v prihodnje stagniral. In prav zato se proizvajalci vozil odločajo, da priložnost poiščejo v Rusiji. Tamkajšnji trg namreč nudi različne prednosti. Ruska vlada je med drugim proizvajalce avtomobilov za obdobje osmih let oprostila plačila dajatev, vezanih na uvoz potrebnih avtomobilskih delov. V zameno se morajo podjetja zavezati, da bodo do leta 2015 sestavila vsaj 300.000 avtomobilov na leto.

STA
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Re: Rusija

Napisal/-a splash To jun 07, 2011 9:30 am

hmm, nisem otrok socializma, komunizma al karkoli že :D ampak mislim, da pač lada ne bo nikol udobna, napredna, varčna, ekološka,...

ampak nekaterih ljudi to sploh ne zanima. in zakaj si ti ljudje ne bi kupili lade? jaz menim, da je recimo niva zakon avto. sej je sekret proti range roverju, ampak še zmer se lahko po vinogradu z njo peleš :)
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Re: Rusija

Napisal/-a vazman To jun 07, 2011 11:27 am

ok. Lada je ekološka toliko kot ostali. Euro 5 norme pač. Varčna toliko kot ostali. Vanje se vgrajuje enako Bosch elektroniko kot ostale. Jaz mojo 11. let staro lado 111 1.5 s 120 000km brez problema, če vozim po omejitvah in na daljše relacije držim okoli 6.5l. porabe. Zima dela svoje, gre tudi okoli 8, minimum pa sem imel 5.5l. Relacijska vožnja Slo-Berlin- za tovornjaki bolj ali manj ves čas. Časa sem imel dovolj. :D zadovoljna je bila denarnica, jas pa čist nor :D :D

In Lada nima nobene veze s komonizmom. Takrat so bile vsaj (veliko bolj) sodobne. Danes pa so v EU bolj ali manj stvar ljubiteljstva. Na mojo veliko žalost. V bistvu pa mogoče sploh ne. Če bi bile tako pogoste kot clio me vrjetno sploh ne bi pritegnila. Ali pač.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Rusija

Napisal/-a sašo5 To jun 07, 2011 3:15 pm

vazman je napisal/-a:
minimum pa sem imel 5.5l. Relacijska vožnja Slo-Berlin- za tovornjaki bolj ali manj ves čas.


lahko bi se kr navezal na enega_špaga ali štanga vseeno :mrgreen: :roll: bi bila poraba "zero,zero"...

PS verjamem, da si bil čisto nor, če si nekom v cerado bulil 1000km =P
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Re: Rusija

Napisal/-a Pero Sr jun 08, 2011 10:30 am

splash je napisal/-a:hmm, nisem otrok socializma, komunizma al karkoli že :D ampak mislim, da pač lada ne bo nikol udobna, napredna, varčna, ekološka,...

ampak nekaterih ljudi to sploh ne zanima. in zakaj si ti ljudje ne bi kupili lade? jaz menim, da je recimo niva zakon avto. sej je sekret proti range roverju, ampak še zmer se lahko po vinogradu z njo peleš :)


Sicer sem še rojen v socializmu pa ne želim da bi šla debata o socializmu, ampak o zgodovini avtomobilov.

Tovarna Lada se pojavi kot skupni projekt Fiata in tedanje sovjetske oblasti. Leto ali dve po tem ko je bil Fiat 124 proglašen za avto leta v zahodni Evropi začnejo delat Lade. Torej je bil za tiste čase modern avto. s tem da je imel Fiat star motor z odmično v bloku, Lada pa z odmično v glavi. Udobje, poraba, itd je bilo na istem nivoju kot zahodni avti tistega časa. Ja po 30 in več letih je pa sedaj res že zastarela.

Niva je bila za čas nastanka sredi sedemdesetih, moderen avto, samonosna karoserija, lep dizajn, vrhunske terenske zmogljivosti...

Samara je bila za tiste čase dober in napreden avto (sredi osemdesetih). Motor in menjalnik narejen v sodelovanju z Porsche, lega super, kostrukcija moderna za tiste čase, udobje in poraba primerljiva z zahodnimi avti, žal malo slaba kvaliteta plastik...Seveda če jo še sedaj delajo je zastarela. Sem imel Samaro, pa verjamem Vazmanu o porabi novih Lad.

Tehnološko gledano sploh ni problem vgraditi katalizatorje, itd.. lahko ustreza vsaki normi. Glej pa ekonomsko, če je Rusija in vzhod tržišče z slabimi plačami, slabimi cestami itd... kaj se bolj splača delat (zaslužit) narediti miljon avtov za reveže, ali iz prestiža delati par kosov exkluzive?
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost