Napisal/-a super98 Pe dec 03, 2004 6:07 pm
Skrajne mere...
copy/paste PMja...pa me benajte če hočte:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lej še enkrat in ZADNJIČ ti napišem:
leta 2002 sem dal tunati mojga (sedaj že bivšega) Safrane-a.
Avto je imel serijski motor od Volvo S 70 ( 97-01 ), torej r5,20v, 2.5 in 170 KM.
Skratka, v bistvu že tkoaltko čez glavo močn motor. Sam takrt sm mel lih mal preveč denarja, pa tolk sm bil odtrgan na tega Safrane-a, da sm se odloču ga it mal poštimat.
Nobenih spoilerjev pa plastik-fantastik, sam srčk !
Šel sem v firmo ELIA AG->to je ena Nemška in če sm odkrit kar mislim da tudi edina uradna tuning firma za Renault v EU.
Tam so mi ponudlil sprembo računalnika v injection sistemu (se pravi reakcijski čas med tem ko stopim na plin in ko odpre šobe in koliko odpre šobe).
S tem bi naj pridobil ca. 30 KM. Ok, lepo in prav, vendar jaz sem si žele dobiti performance od BiturboBaccare. To seveda ni šlo, saj bi mogu dt notr 2 turbini.
1. Turbini staneta novi še pa još
2. Turbine se hitr kvarijo
Zato so mi svetovali naj vgradim kompresor. S tem bom prišparal z denarjem in avto še turbo luknje ne bo imel. No in so se povezali z neko Nemško firmo (nevem kwažezaeno) ki jim je lifrala kompresor in potem so mi oni to vgradili.
Kam naj dam kompresor me sprašuješ ? pojma nimam človek, pri tuningu nisem bil tam, ampak sem lutal drugje. Ti pa povem da se kompresorja niti videlo ni (neka črna kišta se je le en del spodaj videl) in res nevem kok ti misliš da so kompresorji veliki...
Skratka vrgu sm malo manj kot 1.800 EUR = ca. 400.000 SIT in to je to.
En mesec za tem sem šel še k firmi Colemayer v Muenchen, kjer sem si kupil Brembo model GranTurismo zavore.
Eko, to je to.
LP
JOHNY
p.s.: aja in ne muti spet in ne pametuj spet al to gre al ne, ker sem ti jest (in moj bančni račun) lahko živ dokaz za vse to.
TJUNING PA TO...