Zdej je treba še to povedat,če je svečka mokra.Če je mokra,potem jo zaliva.
Če je suha,je napaka v frgazerju (pod pogojem,da je kej bencina v tanku
).Še prej pa preveri, če sploh pride gorivo do frgazerja (sej maš ono pumpico na frgazerju in če gorivo pride do frgazerja se to čuti na pumpici).Če gorivo ne pride do frgazerja (če gorivo je v tanku),je napaka na plovcu v frgazeju (se ne spusti),ali pa je napaka v oddušku bencin tanka (to luknjica v pokrovčku--->pomaga če odšraufaš pokrovček).
Če bencin pride do frgazerja, ne gre pa naprej,je zamašena diza.Vzami jo ven pa jo spuhaj na kompresor.
Če bencin gre naprej (svečka je mokra),pol je neki z iskro narobe.Če iskre ni,preveri naslednje: 1. Zamenji svečko,če ni ok,preveri kabel če ni precvikan oz. ga ni kje nažulilo in zato ni iskre.Če je tu vse ok,pol je edin še špula hin.Vzem jo dol,pa jo dej preverit majstru (avtoelektričarju). PAZI TO:Starejše kosilnice so imele na frgazer spelano eno žico iz špule.Tista žica je bila tam zato,da ko si ti dal gas čict na minimum,se je ugasnla.Preveri če se morda ta žica dotika ohišja motorja.Če se,potem je to razlog,da ni iskre.
aja...pa še tole....nekatere ALKO kosilnice ki so imele Tecumseh motor,so imele tudi čok.Čok si mu dodal takrat ko si gas pritisnu do konca.Če ga gurblaš s polnim gasom,pa če iskra je in je svečka mokra,spucaj svečko čist do suhega,pa prednj jo boš notr dal, parkrat potegn kurbl,da "sprazneš" cilinder (To počni ob čist zaprtem gasu).Pol pa svečko notr in dej gasa do polovice,pa probi užgat.
To je zaenkrat to.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.