Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

kako deluje ta pnevmatika(regulacija in krmilje)

Napisal/-a vuc Sr mar 25, 2009 9:41 am

če se kdo spozna na to bi ga lepo prosu da nariše kako poteka proces,pa kaj pomeni kak simbol ali če je kaka stran na internetu

hvala
Priponke
1.doc
(27.5 KiB) Prenešeno 111 krat
Zadnjič spremenil vuc, dne Sr mar 25, 2009 4:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Sr mar 25, 2009 3:03 pm

meni napiše, da priponka ne obsaja več
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Sr mar 25, 2009 4:57 pm

jo bom še enkrat pripel
Priponke
2.rar
(9.7 KiB) Prenešeno 145 krat
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Sr mar 25, 2009 5:00 pm

pomoje da zdej bo
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Sr mar 25, 2009 7:30 pm

Ja sem pa mislil da gre za vtomobilsko pnevmatiko... LOL!

Sorry ti ne morem pomagat.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr mar 25, 2009 8:00 pm

Jaz sem sicer bolj samouk od šlosarja, ampak bom vseeno poskusil:

Ventil 1 je takšen, da ga moraš držati da je v drugem položaju. Ko ga spustiš, gre nazaj v prvi položaj. Tako kot je sedaj narisan, je v prvem položaju.

Ventil 2 ostane v položaju potem ko ga premakneš. Torej ga ni potrebno držati.

Ventil 3 se ne premika z roko, temveč tako da je enkrat pritisk na levi strani, drugič pa na desni.

Pri vsakem ventilu vidiš dva okvirčka, v katerem so puščice ali pa slepa ulica. To pomeni da ima ventil dva položaja, smer gibanja tekočine ali zraka pa prikazujejo puščice. Slepa ulica pomeni, da je takrat tekočina ali zrak v ventilu zaprt in blokiran.

Krogec s piko pomeni izvor tlaka. Naprimer glavni cevovod ali pa kompresor...

Dva oklepaja predstavljata dušilko. To izgleda kot nekak fin filterček, namenjen pa je dušenju hrupa, ki ga ustvari piš zraka.

Trikotnik z napisom "izpust" mislim da veš kaj je. Pač odprta cev na prosto.

Zgoraj je narisan cilinder z dvema priključkoma, to tudi mislim da veš kaj pomeni in kako deluje. Rezervoar pa je zaloga stisnjenega zraka.

Torej imamo dva ventila, vsak ima dva možna položaja. Iz tega sledijo 4 možne kombinacije, ki jih razlagam spodaj.

Kako bi naj to delovalo po moji razlagi:

Ko so vsi ventili v takšnem položaju kot so narisani (recimo temu položaj 1), se polni rezervoar iz spodnjega vira. Cilinder se napaja iz zgornjega vira in gre v levo.

Ko stisneš ventil 1, je spodnji vir zaprt da ni uhajanja zraka, zrak pa lahko gre ven iz rezervoarja na prosto.

Ko je ventil 1 stisnjen (v položaju 2) in premaknemo še ventil 2 (v položaj 2), potem bo tlak zraka v rezervoarju premaknil ventil 3 v položaj 2. Istočasno pa bo tlak iz rezervoarja uhajal na prosto (če si jaz to prav razlagam). Ventil 3 bo obratno polariziral cilinder (kot da bi zamenjal + in - v elektriki) in cilinder bo šel v desno.

Če je ventil 1 v položaju 1 in ventil 2 v položaju 2, pa bo spodnji vir tiščal ventil 3 v položaj 1. Istočasno pa bo tlak v rezervoarju poskušal premakniti ventil 3 v drugo smer (v položaj 2). Ker pa temu nasprotuje spodnji vir, bo zato zrak iz rezervoarja uhajal na prosto. Ventil 3 bo ostal v takšnem položaju 1 kot je narisano in cilinder gre v levo.


Tako, sedaj pa povej kje si to shemo staknil ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Sr mar 25, 2009 8:19 pm

hvala za odgovor
to mam na faksu pr enmu predetu pa smo na predavanjih samo narisal shemo razlage pa ne ,pa mam čez par dni izpit pa bi rabu še mal kako deluje
je pa shema za dvoročni vklop
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc So mar 28, 2009 2:56 pm

ma še kdo kako mnenje
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne mar 29, 2009 8:33 am

Če je to res dvoročni vklop, potem je tak da oba ventila stisneš z roko? Ker potem nevem če si prav prerisal ventil 2, je res brez simbola vzmeti?
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
jesenik
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne jun 29, 2008 1:15 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a jesenik Ne mar 29, 2009 2:04 pm

ventil 2 še mora imeti vzmet.
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Ne mar 29, 2009 6:47 pm

ja tm manka vzmet na ventilu 2
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov