Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6431
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Garancija

Napisal/-a IcEm4n Po maj 18, 2009 4:58 pm

Nekaj me muči glede te garancije (ne za avto, ampak tko na splošno).

Vem, da se mora stvar popraviti v 45 dneh, sicer lahko zahtevaš denar nazaj. Ampak, kako je s temi 45 dnevi? A skupno število dni servisa ne sme biti daljše od 45 dni al je za vsako popravilo rok 45 dni? Se zrd slednje tud kej podaljša potem garancija?

Sprašujem pa zato, ker mi vsak drugače pravi. V mojem primeru gre za laptopa, katerega nism mogu uporabljati skor 2 meseca (od tega je cca. 1 mesec skupno na servisu).
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po maj 18, 2009 5:31 pm

vsako popravilo ima rok 45 dni, da se odpravi in če se ne odpravi temu sledi ali nov "izdelek" ali pa denarno nadomestilo.

IcEm4n je napisal/-a:Sprašujem pa zato, ker mi vsak drugače pravi. V mojem primeru gre za laptopa, katerega nism mogu uporabljati skor 2 meseca (od tega je cca. 1 mesec skupno na servisu).


še 15 dni in imaš na voljo nov laptop ali pa denarno nadomestilo.

in še nekaj za tiste, ki tega niste vedeli:

Ker se nam ponavadi s popravilom mudi, ubogamo navodilo in izdelek čim hitreje dostavimo na servis. Po opravljenem popravilu in prevzemu popravljene stvari imamo pravico zahtevati povrnitev stroškov (poraba bencina, plačilo vozovnice javnega prometa itd.). Če se servis povračilu stroškov upira, se lahko sklicujete na to, da to obveznost jasno določata Zakon o varstvu potrošnikov v 19. členu ter Obligacijski zakonik v 485. členu. Ne pričakujte pa, da vam bo servis plačal karkoli iz naslova porabljenega časa in nevšečnosti; za kaj takega ni podlage niti v zakonu.



in...

ZAHTEVA ZA POPRAVILO ALI ZAMENJAVO
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To maj 19, 2009 7:03 am

45 dni je reklamacijska doba, v kateri odpravljajo napako, ne pa garancija
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To maj 19, 2009 12:19 pm

45 dni je za enkratno popravilo (se ne sešteva).
.
Vsako popravilo (morda je kakšen minimum - npr več kot 3 dni) podaljša rok garancije za število dni na servisu.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6431
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To maj 19, 2009 1:17 pm

No to me je zanimal.

adis, omenu sem skupni čas, ki je računalnik preživel na servisu (je pa trenutno drugič - prvič je bil ene 3 tedne, zdj v druge je pa že skor 2 tedna), tko d majo zdj čas do 21.6, skor ne verjamem pa, da bo takrat šele fertik, ker so me včeri že klical, kje je problem (in bo najbrž v prihodnjih dneh fertik).
Slika
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov