adis je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
misliš da ob sobotah in nedeljah delajo?
od pon do pet
MacTron je napisal/-a:the_man: Ja in ne... nikjer ne pise o delavnih dneh in nikjer ne pise vsi dnevi, pac
pa je zapakirano v neko dvoumnost skupnega roka... skupni rok je lahko delavniski
(torej od pon-pet) ali pa vse dnevni... ravno zato sem tudi povedal: v kolikor velja, je
to sedaj 39. dan.. za se bolj tocne informacije brez moznega dvoumja http://www.zps.si/
Je pa nekaj tudi lepo napisano, da je lahko izdelek zamenjan z novim ali brezhibnim torej rabljeno.
Shebo je napisal/-a:Drugače, če pa uporabljamo malo kmečke logike - posameznik kot potrošnik
pač ne more vedet kdaj servisi delajo - ali delajo od pon. do pet. ali delajo še
ob sobotah ali mogoče tudi ob nedeljah. Zato je pa skupni 45 dnevni rok v
katerem so tudi vse sobote, nedelje in prazniki
the_man je napisal/-a:adis je napisal/-a:Shebo je napisal/-a:Zakaj pa delavnikov? Saj nikjer ne piše o delavnih dnevih...
misliš da ob sobotah in nedeljah delajo?
od pon do pet
Mislim da nimate prav, čas za popravilo je 45 dni, in ne 45 delovnih dni...
20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
esem je napisal/-a:To velja za isto oz prvotno prijavljeno napako! In tu se servisi poskušajo vadit ven, npr češ da je prva napaka sprožila drugo, da ni ista itd. To je že strokovno servisno delo, tu zakon ne more vsega določat, zato imajo možnosti mutenja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov