za 4 in, da bo enostavna za premikat, vzami enoosno s po dvema leziscema na vsaki strani. npr. prikolice dolzine 4,5 do 5m.
bodi pozoren na:
- vlago kjerkoli, posebej pa dno prikolice (dvigni linolej, ki je na tleh). mora biti povsem suha
- vlago v oknih (med zunanjim in notranjim delom okna ne sme biti vlage oz. vode)
- nosilci se morajo dvigati, spuscati brez tezav, ne smejo biti zviti
- kolesa, pazi, da so lezaji zdravi, da ti med potjo ne zariba (tudi zgorele so ze prikolice zaradi tega)
- preveri, da naletna zavora pravilno deluje (speljes in nato mocno zaviras in pogledas, ce prikolico zanasa). preveri, da kljuka dobro zapenja, da se ti med voznjo ne odpne (preveri varnostno verigo)
- ko se peljes naravnost z enakomerno hitrostjo (npr 80km/h), pri voznji prakticno ne smes opaziti, da vozis prikolico (vibracije, vlecenje...)
- preveri,da deluje komplet elektrika, enako glede plina. se posebej hladilnik (kdo bo pil toplo pivo na morju? -

)
- ce jo kupujes z baldahinom, zahtevaj, dase ga raztegne in pregleda (strgan, preperel, st. palic, stanje palic...). pazi tudi na zlebove v katere se da baldahin
prikolico registriras posebej (reg. je zelo poceni). tretja tablica mislim, da samp pri krajsih od 3,5m (bolj ugibam, vem samo, da najmanjse lahko vozis na 3. tablico), kar pa ni za 4 osebe. ce sk. masa ne presega 3,5t, potem vozis z B kategorijo.
ce ne bos pretiraval z velikostjo in oblozenostjo, potem sta oba avtomobila cisto OK za voznjo.
-