Gosic je napisal/-a:Jaz imam podobnega kot Furby, enake velikosti! Od začetka mi je bilo zlo zanimivo, sem ga vozil tudi zunaj, ampak samo v brezveterju. Enkrat je zapihalo, imel sem ga pa na višini cca 25m.... Sem ga lahko skoraj z dalnogledom gledov pa spuščov počas. Sedaj je na omari. Zalaufam ga enkrat na mesec, malo po sobi in to je to. Vseekakor pa ni to hec, da bi kar nabavil pa že obvladal. Sploh če misliš oz če imaš v mislih nekaj večjega. Bi ti pa skoraj priporočal da začneš z manjšim
matej1357 je napisal/-a:Sam sem se kakšno leto nazaj še ukvarjal z letalskim modelarstvom. Če se misliš bolj resno ukvarjat z tem ti priporočam najprej nakup kolikor toliko dobre komande(rang rabljene nekje 100€) in pa povezavo z pc. Skupaj z tem kablom ponavadi dobiš tudi simulator in potem vse upravljaš z komando. Lahko pa se dobi tudi malo boljši simulator in si nastaviš spremenljive pogoje vetra ter ostalih stvari. In potem treniraš z različnimi modeli dokler jih ne obvladuješ in pazi resnično letenje z modelom v naravi je težje od letenja na simulatorjuKo pa enkrat obvladaš letenje z simulatorjem pa si privoščiš pravi model
Najbolje da se pred tem z kom posvetuješ da si ne kupiš prezahteven prvi model....
KillerGas je napisal/-a:s tistimi " igrackami" nimas kaj dosti packatPrvo ti priporocam kak simulator da sporbas malo bol konkretne modele : http://www.realflight.com/ dobis ga na tranviku,..+emulator joypada .Pa glede komande je tud odvisno ali si levicar ali desnicat,..odvisno kje ces met gas (http://www.heliguy.com/nexus/controlls.html ),..prvi koraki so najtezji in najdrazji
A ni pri pravih tako, da se rotor vrti vedno enako hitro in se potem spreminja naklon kril za vzlet oz. višino? Med tem ko pri teh el. modelčkih štelaš obrate nagib pa ostaja enak?
zlasti pri 3d letenju imas zmeraj iste obrate,.samo naklon se spreminja,..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost