Za vse kar ne paše pod ostale debate, prosti čas...
 
Uporabniški avatar
JamesTheMan
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če jan 29, 2009 6:14 pm
Kraj: Maribor

Pritožba na zavrnitev stvarne napake

Napisal/-a JamesTheMan Če dec 06, 2012 12:38 pm

Pozdravljeni, na vas se obračam glede mojega problema:

Prejšnji teden sem pri mobilnem operaterju kupil nov tablični računalnik. Ko sem prišel domov sem opazil, da ima stvarno napako. Zaslon je bil na robovih, na dveh delih izbočen tudi po 2mm, čeprav bi moral biti raven, tako kot je na ostalih dveh stranicah. Kot kaže je prišlo do napake pri proizvodnji in ni bil ekran dobro vstavljen v ohišje. Odpravim se nazaj v trgovino kjer sem kupil izdelek. Prodajalec izpolni reklamacijski zapisnik in pravi, da morajo poslati računalnik na servis, šele nato mi ga lahko zamenjajo. Vse lepo in prav, ko me kličejo iz servisa in mi javijo sledeče: "NI STVARNA NAPAKA, OKVARA JE NEZNATNA IN JO LAHKO ODPRAVIMO Z ZAMENJAVO ZADNJEGA OHIŠJA." Tu se mi poraja vprašanje, kako ni stvarna napaka, če so v drugem delu stavka napako priznali?? Prodajalec se izgovarja, da mora servis potrditi stvarno napako, drugače ga ne morejo menjati. Ker je izdelek nov in je bila takoj odkrita stvarna napaka, me zanima ali sem upravičen do zamenjave izdelka? Ker se mi zdi nerazumno, da mi hočejo nov izdelek popravljati, kljub temu da jaz zahtevam novega. Pri vodji poslovalnice sem zahteval zamenjavo izdelka, ki pa je mojo zahtevo zavrnil. Pravi, da mi preostane le pritožba nadrejenim in pa seveda inšpekcija.

Zanima me kakšno je vaše mnenje, kaj mi svetujete?

Hvala za vaše odgovore,

lep pozdrav
 
slodreamer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Ne maj 31, 2009 9:30 am

Re: Pritožba na zavrnitev stvarne napake

Napisal/-a slodreamer Če dec 06, 2012 12:47 pm

po moje lahko v roku 14 dni vrneš izdelek (seveda nepoškodovan) in ti morajo povrniti kupnino, 100% pa nisem
 
rnisan
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: So feb 09, 2008 11:51 pm

Re: Pritožba na zavrnitev stvarne napake

Napisal/-a rnisan Če dec 06, 2012 2:45 pm

slodreamer je napisal/-a:po moje lahko v roku 14 dni vrneš izdelek (seveda nepoškodovan) in ti morajo povrniti kupnino, 100% pa nisem


Kolikor vem, to velja pri spletnih nakupih.

Mene osebno ne bi motila zamenjava ohišja. Izdelku normalno ostane garancija, avtor pa ima izdelek, kot mu je bilo obljubljeno ob nakupu. Ohišje pa ne vpliva na delovanje izdelka, le na zgled. Z zamenjavo se ta problem odstrani. Ne razumem zakaj vztrajati pri zamenjavi. Kar se pa tiče pravnega vidika zamenjave (ali je avtor upravičen do le-te) pa ne poznam zadev. Poleg tega so priznali okvaro in ne napake (pri izdelavi).
 
Uporabniški avatar
cky2k
Uporabnik
 
Prispevkov: 1042
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:20 pm
Kraj: Prevalje(Koroška)

Re: Pritožba na zavrnitev stvarne napake

Napisal/-a cky2k Če dec 06, 2012 3:26 pm

Oče je pred dobrim mesecem kupil sesalec ga doma vzel iz škatle vendar ni delal,ker ni imel časa me je prosil če ga peljem nazaj v trgovino in dobim novega.Poslovodkinji sem povedal da ne dela in da bi rad drugega oziroma vrnitev denarja.Tega niso storili ampak je bilo treba napisat poročilo in so ga dal na servis, v roku 2 tednov pa je prišel z servisa z poročilom o napaki in da so popravl pod garancijo
VW golf IV
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška
Vrni se na Nima veze z avtomobilizmom

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost