Wow... ko je vsak show imel svoje metode ocenjevanja, ni blo dobr, ker vsi, ki niso dobili pokalov, niso bili zadovoljni.
Potem se je le nekaj premaknilo, ljudje so si vzeli cajt, se dogovorili, spisali pravilnik, imeli sestanke, da je nastal STR in glej ga zlomka, vsi, ki niso dobili pokalov, še vedno niso zadovoljni.
Moj komentar na "začetnik" klaso je pa tak... Lani se je Blackwind nekaj prijavljal ampak (vsaj zame) niti v kategorijah "začetnik" ali "manj je več" ni bil konkurenčen nekaterim drugim avtomobilom. Letos je očitno dodatno poštimal nekaj stvari in se lahko kosa z drugimi vozili, ki so v klasi "začetnik". Po vaše se mora zdej on nujno prijavit v višjo klaso, kjer spet ne bo konkurenčen. Vidim, da prijateljski duh in zdrava konkurenca živita na polno na slovenskih avtomobilskih srečanjih.
(Osebno podpiram varovalko "v prejšnjih sezonah niso bili v skupnem seštevku boljši od 5. mesta", ker omogoča tekmovalcem, da počasi napredujejo in predelujejo svoj avto (mogoče zaradi denarja ali pa časa ne gre hitreje), pravo vodilo zakaj se kdo ne bo prijavil v začetniško klaso mora biti osebna odločitev posameznika, oziroma samospoštovanje.)
Komentar o tem koliko stanejo katere feltne se mi zdi neumesen, ker to lahko samo sproži dobro znani stari plaz debat o tem, kdo je kaj delal sam s svojimi rokami in lil pot in solze, kdo pa je "samo plačal" in so mu delali drugi. Bistvo je to, kar je napisal Maky - na tekmovanju se ne sme samo seštevati kdo je kaj nametal na avto, ampak mora zadeva imeti stil, obliko, skladnost, smisel ne glede na to koliko je stalo, ali pa kdo je delal stvar. To pa je vsaj zame nasprotno od tega, da je vsesplošno merilo ocenjevanja vsmerjeno na ''ekstrem za vsako ceno''. Konec koncev z avtom tekmuje lastnik in ne izdelovalec. Moje osebno mnenje je, da je STR pravilnik dobra stvar in predvsem dobra investicija v prihodnost scene.
Se mi pa zdi, da bo ne glede na vse, na forumih vedno ista pesem po showih.
