
No glede ocenjevanja:
Vsak organizator ima svoj pravilnik ocenjevanja po katerem se ravnajo sodniki. In to je tak v redu, ker če bi bil vedno isti pravilnik, bi vedno isti zmagali. S tem pa se malo čez leto menjujejo zmagovalci oz. dobitniki pokalov.
No pri nas so bile 3 skupine in sicer:
- clean look (ocenjuje samo zunanjost vozila s tem da ne sme imeti kakšne večje spremembe oz. extremne spojlerje, odbijače, itd.
- medium look (ocenjuje se kompletno vozilo: zunanjost, notranjost, motorni predel, prtljažni prostor,...)
- extrem look (kompletno vozilo, kateri imajo že dosti sprememb bolj grobega videza vozila)
V prvem delo ocenjevanja so bile kvalifikacije: tu se je vozilo razvrstilo v tekmovalno skupino in dobila v grobem splošne ocene. To ocenjevanje poteka kar zelo hitro.
V vsaki skupini po 8 vozil se je na podlagi tega uvrstilo v finalni del. Vozila so se tukaj ocenjevala bolj natančno - direktno po pravilniku organizatorja.
Pri nas smo naredili pač točkovni pravilnik - več maš predelano in boljše, več točk dobiš.
Tudi pravilnik STR - slovenski pravilnik ima točkovno ocenjevanje, pa se bo tudi tako ocenjevalo.
Pa sodniki pri nas niso profesionalci, saj tudi ni svetovno prvenstvo ali evropsko, tak da...
Najboljša srečanja so pa itak srečanja solo znamk, vendar pri nas je malo vozil enake znamke da bi se to splačalo organizirat, kot to počnejo v tujini. Tam pa so potem poznavalci tiste znamke in se za vsak avto ve kaj je drugače od originala.