Daco je napisal/-a:Imam prav, ker sem se pozanimal preden sem se spustil v uvoz (drugace se mi nebi splacalo).Davek na promet rabljenih motornih vozil iz drugega odstavka 3. člena se nanaša na tisti promet rabljenih motornih vozil, od prometa katerih se DDV v konkretnem prometu ne obračuna (DDV in DMV se torej pri prometu blaga ne obračunata hkrati)
VIR
Čisto v pojasnilo: DMV za rabljena vozila ni enak DMV pri novem avtu. Pri novem je drseča lestvica do 13%, pri ravbljenem pa je fixen 5% (in nikomur ni jasno, zakaj mu rečejo DMV, ko pa je to samo davek ob nakupu rabljenega motornega vozila in nima veze z DMV, ker se tudi drugače obračunava - pri DMV je stvar nadkomplicirana).
Skratka: uvoz rabljenega avta -> 5% davka.
DDV ni (3. člen izrecno določa da gre samo za nova vozila, edini "DDV" ki bi ga eventualno lahko plačal pri nakupu rabljenega avta v recimo nemčiji je nemški ddv za storitev, ki jo opravi prodajalec (firma), če kupiš od fizične osebe, pa tega ni.
COC ni mus, če je bil avto že registriran v EU. Če smo čisto natančni, tudi SLO homologacije sploh (po EU predpisih) ne bi smeli zahtevati, sam papirje o istovetnosti vozila. Za proizvajalca je namreč dovolj, da dobi tipsko homologacijo v katerikoli EU državi, na podlagi tega dobi COC in na podlagi COC se prvič registrira avto. Ko pa je avto že enkrat registriran v EU, je nesmiselno zahtevat kakršnokoli SLO homologacijo, ker je enak avropski. Če se ne motim, je SLO edina članica EU, ki tako komplicira. Drugje velja da če je rabljen avto že bil regiustriran znotraj EU, se preveri le istovetnost vozila.