Dan 3
Auto Salon Geneva! Bistvo potovanja… Sonce nas je prebudilo in polni pričakovanj smo se odpravili proti Palexpo halam v katerih so razstavljalci predstavljali svoje produkte.
Takoj ko smo vstopili skozi glavna vrata… Gneča! Zakaj? Ferrari. Ime pove vse. Vsi so hoteli videti novega 488 GTB, pravtako tudi mi. Enostavno je bil paša za oči.

Nasproti so predstavili izboljšano Alfo 4C z Akrapovičem, zgleda vredu le prostora za voznika je malo… Pri Lexusu smo se ustavili pri novem RCF, katerega je Clarkson kritiziral in imel je še kako prav. Japonski pridih rižanja je še kako opazen in ni med avtomobili, ki so na seznamu ob morebitnem dobitku Eurojackpota. Sledila je Toyota, ki razen mikavnih hostes poleg hibridnih vozil ni ponujala pretirane pozornosti. Naprej k Renault-u in seveda mokre sanje za Gregorja

....za ostale nič omembe vrednega.

Azijski brat Renault-a je poskrbel za kopico zanimanja, saj je na ogled postavil tekmeca Audi-ju in Toyoti v prvenstvu WEC.

Ugiba kdo kaj predstavlja Ford? Downsizing, kaj pa drugega in to v vsej svoji veličini, oz. majhnosti. Po novem so sposobni s tremi vžigalnimi svečkami in polžkom iz enega litra pridobiti 200KM, ki bo gnalo dirkaško Fiesto. Pot je vodila mimo Jaguarja, ki se je odločil, da v F-Typu ne bo pustil dovolj prostora za kolena, Range Roverja, ki ima zvočno izolacijo boljšo kot v glasbenih studiih vse do BMW-ja.

Že pred časom, ko smo se vračali z Nürburgringa, smo si vzeli še čas za postanek v BMW Welt-u, kar je pomenilo da velikih novosti vsaj s strani BMW-ja v Ženevi ne bomo doživeli, za serijo 2 pa tudi ni bilo pretiranega zanimanja.
Po opozorilu starejšemu paru nemških govornih vrlin, da se zadnjih prtljažnih vrat ne vleče in rine, če so le ta elektrificirana je prišel na vrsto Mercedes in druge mokre sanje za Gregorja.Trenutno je v fazi pridobivanja kredita za nakup Mercedes Benz C63 AMGs Estate...haha, morda nekoč v pravljici

.

Z avtomobilom si se dejansko že ob prvem stiku počutil eno in kaj podobnega nista omogočala ne Mercedes S Coupe AMG ali Mercedes AMG GT. Škoda le, da je bil AMG GT3 pripeljan le za novinarje in da ostala raja ni imela možnosti ogleda v živo. Kakorkoli. Pri Smartu smo poskušali očarati hostese, čes da prihajamo iz mesta, kjer ta avtomobil izdelujejo, vendar nekako to na njih ni pustilo večjega vtisa. Sredina hale je bila rezervirana za predelovalce, kjer smo opazili nekaj znanih slovenskih hostes in spoznali sodržavljane, ki jih je Igor za nagrado pripeljal v Ženevo, ker tako dobro izdelujejo izpuhe v Ivančni. Nadstropje višje in spremenjeni izrazi na obrazih. Družba vozil, ki jim je enotno to, da skrbijo za globalno segrevanje, nam je dala vedeti, da bo tu zmanjkalo prostora na pomnilniških karticah, saj verjetno nikoli več ne bomo taku blizu takšnih zverin. Pagani, Bugatti, Koenigsegg, Lamborghini, Porsche, Mclaren,....poleg vseh tehničnih zanimivosti so vsi ti avtomobili izredna paša za oči in tudi če bi bila poleg hostesa, bi bila prezrta. Praktično takoj je vsak izmed nas tukaj hitro našel nekaj avtomobilov, katere bi parkiral na svoje dvorišče, četudi bi s tem zaprl dostop na sosedovega. Morda nekoč.













Ostala nam je še kakšna ura časa preden se vrata salona zaprejo in glede na to, da v avtodomu nismo imeli navigacije, vseeno pa smo hoteli najti najbližjo trgovino v mestu smo prišli do ideje, da si trgovino poiščemo s pomočjo navigacij vgrajenih v vozila predstavljena v salonu. In tako se je začel mini test: Kdo ima najbolj user friendly navigacijo? Začeli smo s Toyotami, navigacija je bila počasna, touchscreen deluje okorno, prav tako pa nisem našel funkcije, kjer bi lahko pogledal najbližje trgovine v mestu. Nato smo probali pri Lexusu, kjer me je presenetil zelo dober gumb za upravljanje navigacije, a vendar je interface težaven in težko najdeš informacijo, ki jo iščeš. Suzuki? Polom. Razočarala me je tudi Honda, katera dejansko nima svojega navigacijskega sistema, edina možnost je, da jo preneseš s pomočjo pametnega telefona, kar starejšemu gospodu ne bo pomagalo kjub dobri možnosti povezave z vsemi možnimi napravami. Ford je bil na dobri poti, a vendar je bil vmesnik zopet precej neprijeten, namreč iskali smo ravno enostavnost uporabe. Nato se je s testa Fordovega simulatorja vrnil Gregor in kot velik fanatik Renaulta vsiljeval, da imajo Renaultovi avtomobili najbolj enostavno navigacijo in trgovino bomo brez težav našli. Popustili smo in se odpravili do »našega« Renaulta (tovarno Revoz imamo praktično pred nosom) in Gregor se je lotil zadeve… V dobrih dveh minutah nam je Clio RS že pokazal kje je trgovina in še v slovenski meni se ga je dalo spremeniti. Ob njegovem silnem veselju sem se odločil, da mu dam kontro in kot privrženec BMW-ja sem mu rekel, da bova z iDrive-om ravno tako v momentu našla iskani cilj. In že sva sedela v novem 330d xdrive Touring, kjer sem se prvič soočil z iDrive-om. Čas je začel teči in najprej sem hotel vmesnik nastaviti v slovenščino in…
…uspelo je, takoj zatem pa hitro našel isto trgovino, kot jo je prej pokazal Renault. Bravo BMW! Odločila sva se, da bova ob bok Renaultu in BMW-ju postavila še ostala predstavnika nemške trojice, Mercedes in Audi. A vendar Mercedesova navigacija v CLA Shooting Brake ni zdržala pritiska naših zahtev in klonila v časovni bitki s tekmecema. Na vrsti je bil še Audi RS7, ki je sicer precej hitro pokazal cilj, vendar ni govoril slovenskega jezika. Prestižnih avtomobilov, kateri so bili v ogradi nisva uspela poskusiti, nekaj preostalih znamk pa nismo mogli testirati saj nam je zmanjkovalo časa. Se pravi, naš mini test sta odločno zmagala Renault in BMW. Zanimivo, vendar resnično. Morda bi v izbor padla še kakšna znamka (vaš predlog?) ampak čas je bil omejen, z Gregorjem pa sva se odločila še za en podvig in sicer priti v ograjene prostore najbolj prestižnih znamk.

Oba sva se strinjala, da najprej poskusiva pri najbolj ekskluzivnem: Mclarnu. Glede na to, da se je ura že bližala zaprtju salona sva upala, da bova le prišla mimo varovanega vhoda. In uspelo nam je, varnostnik nama je dovolil vstop, so pa morali prej zakleniti avtomobile (hehe nisva ravno zgledala kot denarna mogotca). Seveda sva si lahko od blizu ogledala impozantnega P1 GTR in seveda F1 longtail, ki je resnična redkost. Eden od razstavljavcev pa se je celo potrudil in nama o vsakemu avtomobilu povedal par besed. Pohvale Mclarnovemu osebju!
Naslednji je bil na vrsti Lamborghini, kjer pa so nam enostavno povedali, da je vstop dovoljen je povabljenim gostom. Prav tako si nisva mogla pobližje ogledati novega Audija R8… Halo? Audi R8 je vendarle najcenejši superšportnik, ni mi jasno zakaj je potrebno tako skrivanje, glede na to da je lahko vsak sedel v Mercedesovega AMG GT s katerim se lahko nekako primerja.
Porsche-jeva 918 je pravtako ostala nedotaknjena. Odpravila sva se k prostorom Aston Martina kjer so nas prijazno spustili v njihove prostore njihov predstavnik nam je predstavil novega Vulcana in za podrobnejši ogled odprl Vantage GT3 ter povedal par besed o njem in zvoku, ki prihaja iz njegovega 6-litrskega dvanajstvaljnika. Proper machine! Ker nas je čas lovil, smo obiskali še prostore Ferrarija, v katere pa žal nismo mogli vstopiti, saj so tam s šampanjcem že nazdravljali potencialni kupci in povabljeni gostje. Škoda, morda bom prihodnjič tudi sam na tem seznamu.
Povzetek? Salon zgleda noro, proizvajalci se resnično potrudijo, da se prikažejo v najboljši luči. Resnično je vredno ogleda, predvsem ekskluzive, ki je pri nas ne vidiš pogosto. Vsekakor pa smo se strinjali, da je en dan premalo za ogled, če si hočeš vse skupaj pogledat v detajle.
Še subjektivna mnenja vseh štirih. Kateri trije avtomobili so se nam najbolj podali?
Jaz/Gregor: Porsche 918 (brutalen), Ferrari 488 GTB (takoj mi je padel v oči) in Mclaren F1 Longtail (dejansko nekaj najbolj impozantnega, kar sem videl na ženevskem sejmu)
Gregor nr.2: Mercedes Benz C63 AMGs Estate ( v njega se je zaljubil in že razmišljal o kreditu ), Koenigsegg Regera (fasciniran nad dizajnom) in Mclaren P1 GTR (ker je enostavno hud)
Aljaž: Mclaren P1 GTR, Ferrari 488 GTB in Pagani Huayra (v vsej svoji krasoti)
Luka: Mclaren P1 GTR, Pagani Huayra in Audi S8
Ja, kot zgleda se je Mclaren res dobro odrezal!