Informacije o državah, nasveti, zanimivi kraji
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Sr feb 20, 2008 7:51 am

Moje mnenje je, da bi ti kaj takega zelo ustrezalo:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1894140#
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 20, 2008 12:35 pm

Sigurno bi, ampak ko bi bila cena primerna. Tole je sigurno čez 10000 evrov, če ne še mnogo več.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Pe feb 29, 2008 8:09 am

Imam na dealershipu enega 1998 Land Rover Discovery LSE (4.0L V8 ) , 104 (cestnih) milj, cena $5500. Lahko ti ga posljem cez luzo kar na na USA table.


Eto nekaj slik!


LP iz Chicaga!
Priponke
IMG_6211.JPG
IMG_6202.JPG
IMG_6201.JPG
IMG_6204.JPG
IMG_6188.JPG
IMG_6186.JPG
 
frnikulabre
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe mar 07, 2008 4:42 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a frnikulabre Pe mar 07, 2008 4:50 pm

enega bi s 100% popustom.
Saj bo ok, pusti drobiž :lol:
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg So mar 08, 2008 5:19 pm

nebivedu je napisal/-a:
Karletto je napisal/-a:pajero http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1817556 (bel je; še UN napišeš gor pa te pustijo prmeru :lol: razen fehtarjenja )


Če daš napise UN gor, te bodo kje še kamnejali, tko da se ne splača.

Drugače pa par napotkov iz parih drugih forumov.

Vprašanje:
Ko se odpravljate na te pustolovščine, po katerem ključu naberete rezervne dele, ki jih nesete sabo?


Odgovori:
Odvisno, kakšen avto imaš, kako je bil vzdrževan, kako voziš in kam greš. Če si ravnokar namestil nove amortizerje in vzmeti, je dokaj varno trditi, da ti takšnih rezerv ni treba imeti s sabo - primer. Tudi od avtomobila je odvisno, kateri deli se radi uničijo/izrabijo. Za Landcruiserje, Patrole, Defenderje dobiš rezervne dele z lahkoto. Jaz sem v Douzu dobil mehanizem za odpiranje šipe pri Patrolu v slabi uri iskanja. Pomisli, koliko časa bi ga iskal v Sloveniji, da o ceni ne govorim. Poanta - če ne pojdeš predaleč od civilizacije, nima smisla pretiravat z rezervnimi deli, sploh za Tunizijo ne.

Jaz sem imel s sabo (za 4 tedne Tunizije) predvsem potrošno robo - 2x filter za olje, filter za zrak, filter za nafto, jermene za alternator, dodatna olja za motor, menjalnik, diferenciale, servo volan, plus mali milijon vijakov, matic, podložk, tesnil, vezic, cevk, žic... kar pač misliš, da lahko uporabiš (tudi MacGyver varianta) in ne zasede veliko prostora. Priporočajo tudi rezervne kardanske križe, recimo, ki jih nisem imel. Nisem pa vlekel s seboj rezervnih amortizerjev, polosovin, ležajev in podobnega, kar si marsikdo predstavlja, da bi moral (mogoče za večmesečno potovanje po Sahari, kjer si včasih več dni oddaljen od civilizacije in si resnično odvisen le od sebe, kar za večino Tunizije ne velja). Avto je bil že brez tega dovolj obložen.

Še vedno pa je bolje voziti po pameti tako, da avto ostane cel, kot pa računati na to, da boš že zamenjal, če se polomi Very Happy Tudi šraufanje v pesku ni zabava, ki bi si je človek neskončno želel Cool

Še to - bolj prav od rezervnih delov ti pridejo razna orodja in univerzalni koščki (vijaki, žice), pa priprave za flikanje pnevmatik. Ne pozabiti manometra in kompresorja.


Mi smo na (do sedaj najdaljso) pot v Anglijo vzeli kolesne lezaje, semeringe, flansne, oljne, naftne in zracne filtre, cevi za hladilnik, vodno pumpo, kardanske krize, en kup vijakov, kablov, ceveljckov in vezic, jermena, pa nujen "silver tape" pa mislim, da tudi diferencial - ce se ne motim in lastno orodje (ki ga ima landroveras vseskozi s seboj): set 1/2" in set 1/4" gedor, vilicasto/naticne kljuce, abciger, klesce, kladiva, izbijace, moment racno, posebno orodje (54mm kljuc za matice recimo), pa se dodatno baterijsko vrtalko in vse svedre, brucilce in zicne krtace zanj, klesce za pop nete in navojne nete... skratka komplet delavnico Laughing Laughing Laughing

Za puscavo bo pa komplet orodja se bolj spedenen, zaloga kosov pa sigurno podvojena...


Kar se rezervnih delov tiče, imamo mi s sabo bolj ali manj osnovne stvari (ker kar precej gledamo na težo avtomobilov), predvsem pa pazimo, da ne podvajamo stvari po nepotrebnem.

Vsak avto ima osnovni komplet orodja + dodano specialno orodje (kaki čudni ključi ...), rezervne jermene, umetno kovino, silver tape, čim več vezic, rezevno zračnico, filtre za olje, gorivo in zrak(če nimaš snorkla vsaj dva) ...

Motornega olja vzamemo skupaj toliko, da ga je dovolj za največji motor (cca 8l), prav tako olja za diferenciale, ter zavornega olja. Ne pozabit kake cevke oz. priprave za dolivanje olja v diferenciale.

Skupna oprema pa je sledeča:
komplet gedor, komplet za popravilo elektrike, macola, 2x kabli za štartanje, Jack Hi lift, Air Jack, pribor za krpanje zračnic, pribor za krpanje tubeless, orodje za demontažo gume, ponjava - cerada za pod avto ob popravilu.

Ta način popolnjevanja opreme se nam je dosedaj zelo dobro obnesel, saj smo vse težave uspešno odpravili, oz. avto sanirali do te mere, da je prišel na svojih kolesih do prve delavnice.

Kar se ostalih - večjih (polosovine, kardani ...) rezevnih delov tiče je situacija sledeča - če misliš potovati čez puščavo jih ne jemlji s sabo, ker boš imel pretežek avto in boš zelo težko napredoval po pesku; če pa boš šel bolj po pistah, ali pa se utaboril v kakem campu in od tame delal kratke izlete, pa tega problema nimaš, saj lahko v campu pustiš vso dodatno težo in potem delaš enodnevne ture z praznim avtom.


Vir: forum land rover slovenija


kaksni so to avtomobili, terenci, ce za potovanje v anglijo potrebujejo toliko stvari :lol: :lol: :lol: :lol: :rofl :rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So mar 15, 2008 10:31 am

Očitno o terencih oz. takih potovanjih ne veš dosti....

Terenc ma dost več gibajočih se delov in je dost bolj kompleksno narjen kot osebni....poleg tega so tam dost druge razmere kot pri nas.Na terenu te ne zanima ali boš kopal v metrskem blatu ali boš lezel prek metrtske skale..... važno je da prideš čez. Poleg tega to ni tura max 500 km ampak tura dolga par tisoč km..... in ob taki vožnji in tako dolgi verjem da rado kaj polom ali pa se zarad blata ali peska obrabi do te mere, da ni možno več nadeljevat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Potovanja in izleti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost