nebivedu je napisal/-a:Karletto je napisal/-a:pajero http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1817556 (bel je; še UN napišeš gor pa te pustijo prmerurazen fehtarjenja )
Če daš napise UN gor, te bodo kje še kamnejali, tko da se ne splača.
Drugače pa par napotkov iz parih drugih forumov.
Vprašanje:Ko se odpravljate na te pustolovščine, po katerem ključu naberete rezervne dele, ki jih nesete sabo?
Odgovori:Odvisno, kakšen avto imaš, kako je bil vzdrževan, kako voziš in kam greš. Če si ravnokar namestil nove amortizerje in vzmeti, je dokaj varno trditi, da ti takšnih rezerv ni treba imeti s sabo - primer. Tudi od avtomobila je odvisno, kateri deli se radi uničijo/izrabijo. Za Landcruiserje, Patrole, Defenderje dobiš rezervne dele z lahkoto. Jaz sem v Douzu dobil mehanizem za odpiranje šipe pri Patrolu v slabi uri iskanja. Pomisli, koliko časa bi ga iskal v Sloveniji, da o ceni ne govorim. Poanta - če ne pojdeš predaleč od civilizacije, nima smisla pretiravat z rezervnimi deli, sploh za Tunizijo ne.
Jaz sem imel s sabo (za 4 tedne Tunizije) predvsem potrošno robo - 2x filter za olje, filter za zrak, filter za nafto, jermene za alternator, dodatna olja za motor, menjalnik, diferenciale, servo volan, plus mali milijon vijakov, matic, podložk, tesnil, vezic, cevk, žic... kar pač misliš, da lahko uporabiš (tudi MacGyver varianta) in ne zasede veliko prostora. Priporočajo tudi rezervne kardanske križe, recimo, ki jih nisem imel. Nisem pa vlekel s seboj rezervnih amortizerjev, polosovin, ležajev in podobnega, kar si marsikdo predstavlja, da bi moral (mogoče za večmesečno potovanje po Sahari, kjer si včasih več dni oddaljen od civilizacije in si resnično odvisen le od sebe, kar za večino Tunizije ne velja). Avto je bil že brez tega dovolj obložen.
Še vedno pa je bolje voziti po pameti tako, da avto ostane cel, kot pa računati na to, da boš že zamenjal, če se polomi Very Happy Tudi šraufanje v pesku ni zabava, ki bi si je človek neskončno želel Cool
Še to - bolj prav od rezervnih delov ti pridejo razna orodja in univerzalni koščki (vijaki, žice), pa priprave za flikanje pnevmatik. Ne pozabiti manometra in kompresorja.Mi smo na (do sedaj najdaljso) pot v Anglijo vzeli kolesne lezaje, semeringe, flansne, oljne, naftne in zracne filtre, cevi za hladilnik, vodno pumpo, kardanske krize, en kup vijakov, kablov, ceveljckov in vezic, jermena, pa nujen "silver tape" pa mislim, da tudi diferencial - ce se ne motim in lastno orodje (ki ga ima landroveras vseskozi s seboj): set 1/2" in set 1/4" gedor, vilicasto/naticne kljuce, abciger, klesce, kladiva, izbijace, moment racno, posebno orodje (54mm kljuc za matice recimo), pa se dodatno baterijsko vrtalko in vse svedre, brucilce in zicne krtace zanj, klesce za pop nete in navojne nete... skratka komplet delavnico Laughing Laughing Laughing
Za puscavo bo pa komplet orodja se bolj spedenen, zaloga kosov pa sigurno podvojena...Kar se rezervnih delov tiče, imamo mi s sabo bolj ali manj osnovne stvari (ker kar precej gledamo na težo avtomobilov), predvsem pa pazimo, da ne podvajamo stvari po nepotrebnem.
Vsak avto ima osnovni komplet orodja + dodano specialno orodje (kaki čudni ključi ...), rezervne jermene, umetno kovino, silver tape, čim več vezic, rezevno zračnico, filtre za olje, gorivo in zrak(če nimaš snorkla vsaj dva) ...
Motornega olja vzamemo skupaj toliko, da ga je dovolj za največji motor (cca 8l), prav tako olja za diferenciale, ter zavornega olja. Ne pozabit kake cevke oz. priprave za dolivanje olja v diferenciale.
Skupna oprema pa je sledeča:
komplet gedor, komplet za popravilo elektrike, macola, 2x kabli za štartanje, Jack Hi lift, Air Jack, pribor za krpanje zračnic, pribor za krpanje tubeless, orodje za demontažo gume, ponjava - cerada za pod avto ob popravilu.
Ta način popolnjevanja opreme se nam je dosedaj zelo dobro obnesel, saj smo vse težave uspešno odpravili, oz. avto sanirali do te mere, da je prišel na svojih kolesih do prve delavnice.
Kar se ostalih - večjih (polosovine, kardani ...) rezevnih delov tiče je situacija sledeča - če misliš potovati čez puščavo jih ne jemlji s sabo, ker boš imel pretežek avto in boš zelo težko napredoval po pesku; če pa boš šel bolj po pistah, ali pa se utaboril v kakem campu in od tame delal kratke izlete, pa tega problema nimaš, saj lahko v campu pustiš vso dodatno težo in potem delaš enodnevne ture z praznim avtom.
Vir: forum land rover slovenija
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost