Informacije o državah, nasveti, zanimivi kraji
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če jan 03, 2008 11:10 am

kaj pa nekaj temu podobnega http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1797125

Slika :D :D :D


OFFTOPIC: Za mene pa je še zmeraj pravo offroad vozilo tole :

http://www.youtube.com/watch?v=CxdX0au-BNA
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če jan 03, 2008 1:13 pm

Tega že dalj časa gledam in moram najdit čas, da ga grem še v živo pogledat. Po drugi strani pa me skrbi kako je z deli po afriki za te avtomobile.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne jan 20, 2008 7:48 pm

si našo že kaj? ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne jan 20, 2008 9:28 pm

Kaj pa tisti takratki 4x4 Tamčki, ki jih vojska občasno prodaja ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Ne jan 20, 2008 9:40 pm

land rover defender
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Ne jan 20, 2008 9:40 pm

AgitatoR je napisal/-a:Kaj pa tisti takratki 4x4 Tamčki, ki jih vojska občasno prodaja ?


Problem je da jih vojska ne prodaja in jih ni za dobit. Drugače pa sta 110-ka ali 150-ka odlična stroja za take zadeve.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne jan 20, 2008 9:51 pm

Če bi dobil engega od šest narejenih desert runnerjev bi zmagal.

Slika
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Po jan 21, 2008 12:25 am

Kak traktor menim, da bi bil še najboljša rešitev.

Za puščavo najboljša izbira.

Slika
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto Po jan 21, 2008 6:36 am

golf II 4x4http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1748286#
pajero http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1817556 (bel je; še UN napišeš gor pa te pustijo prmeru :lol: razen fehtarjenja )
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 21, 2008 7:29 am

Skull23 je napisal/-a:Če bi dobil engega od šest narejenih desert runnerjev bi zmagal.

Slika


Ko boš enkrat šel v puščavo, boš videl, da vsa takale sranja odpadejo. Če ti kaj crkne, boš hitro pešačil, ker dol pa res nimajo delov za enega izmed 10 narejenih avdijev.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 21, 2008 7:34 am

Karletto je napisal/-a:pajero http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1817556 (bel je; še UN napišeš gor pa te pustijo prmeru :lol: razen fehtarjenja )


Če daš napise UN gor, te bodo kje še kamnejali, tko da se ne splača.

Drugače pa par napotkov iz parih drugih forumov.

Vprašanje:
Ko se odpravljate na te pustolovščine, po katerem ključu naberete rezervne dele, ki jih nesete sabo?


Odgovori:
Odvisno, kakšen avto imaš, kako je bil vzdrževan, kako voziš in kam greš. Če si ravnokar namestil nove amortizerje in vzmeti, je dokaj varno trditi, da ti takšnih rezerv ni treba imeti s sabo - primer. Tudi od avtomobila je odvisno, kateri deli se radi uničijo/izrabijo. Za Landcruiserje, Patrole, Defenderje dobiš rezervne dele z lahkoto. Jaz sem v Douzu dobil mehanizem za odpiranje šipe pri Patrolu v slabi uri iskanja. Pomisli, koliko časa bi ga iskal v Sloveniji, da o ceni ne govorim. Poanta - če ne pojdeš predaleč od civilizacije, nima smisla pretiravat z rezervnimi deli, sploh za Tunizijo ne.

Jaz sem imel s sabo (za 4 tedne Tunizije) predvsem potrošno robo - 2x filter za olje, filter za zrak, filter za nafto, jermene za alternator, dodatna olja za motor, menjalnik, diferenciale, servo volan, plus mali milijon vijakov, matic, podložk, tesnil, vezic, cevk, žic... kar pač misliš, da lahko uporabiš (tudi MacGyver varianta) in ne zasede veliko prostora. Priporočajo tudi rezervne kardanske križe, recimo, ki jih nisem imel. Nisem pa vlekel s seboj rezervnih amortizerjev, polosovin, ležajev in podobnega, kar si marsikdo predstavlja, da bi moral (mogoče za večmesečno potovanje po Sahari, kjer si včasih več dni oddaljen od civilizacije in si resnično odvisen le od sebe, kar za večino Tunizije ne velja). Avto je bil že brez tega dovolj obložen.

Še vedno pa je bolje voziti po pameti tako, da avto ostane cel, kot pa računati na to, da boš že zamenjal, če se polomi Very Happy Tudi šraufanje v pesku ni zabava, ki bi si je človek neskončno želel Cool

Še to - bolj prav od rezervnih delov ti pridejo razna orodja in univerzalni koščki (vijaki, žice), pa priprave za flikanje pnevmatik. Ne pozabiti manometra in kompresorja.


Mi smo na (do sedaj najdaljso) pot v Anglijo vzeli kolesne lezaje, semeringe, flansne, oljne, naftne in zracne filtre, cevi za hladilnik, vodno pumpo, kardanske krize, en kup vijakov, kablov, ceveljckov in vezic, jermena, pa nujen "silver tape" pa mislim, da tudi diferencial - ce se ne motim in lastno orodje (ki ga ima landroveras vseskozi s seboj): set 1/2" in set 1/4" gedor, vilicasto/naticne kljuce, abciger, klesce, kladiva, izbijace, moment racno, posebno orodje (54mm kljuc za matice recimo), pa se dodatno baterijsko vrtalko in vse svedre, brucilce in zicne krtace zanj, klesce za pop nete in navojne nete... skratka komplet delavnico Laughing Laughing Laughing

Za puscavo bo pa komplet orodja se bolj spedenen, zaloga kosov pa sigurno podvojena...


Kar se rezervnih delov tiče, imamo mi s sabo bolj ali manj osnovne stvari (ker kar precej gledamo na težo avtomobilov), predvsem pa pazimo, da ne podvajamo stvari po nepotrebnem.

Vsak avto ima osnovni komplet orodja + dodano specialno orodje (kaki čudni ključi ...), rezervne jermene, umetno kovino, silver tape, čim več vezic, rezevno zračnico, filtre za olje, gorivo in zrak(če nimaš snorkla vsaj dva) ...

Motornega olja vzamemo skupaj toliko, da ga je dovolj za največji motor (cca 8l), prav tako olja za diferenciale, ter zavornega olja. Ne pozabit kake cevke oz. priprave za dolivanje olja v diferenciale.

Skupna oprema pa je sledeča:
komplet gedor, komplet za popravilo elektrike, macola, 2x kabli za štartanje, Jack Hi lift, Air Jack, pribor za krpanje zračnic, pribor za krpanje tubeless, orodje za demontažo gume, ponjava - cerada za pod avto ob popravilu.

Ta način popolnjevanja opreme se nam je dosedaj zelo dobro obnesel, saj smo vse težave uspešno odpravili, oz. avto sanirali do te mere, da je prišel na svojih kolesih do prve delavnice.

Kar se ostalih - večjih (polosovine, kardani ...) rezevnih delov tiče je situacija sledeča - če misliš potovati čez puščavo jih ne jemlji s sabo, ker boš imel pretežek avto in boš zelo težko napredoval po pesku; če pa boš šel bolj po pistah, ali pa se utaboril v kakem campu in od tame delal kratke izlete, pa tega problema nimaš, saj lahko v campu pustiš vso dodatno težo in potem delaš enodnevne ture z praznim avtom.


Vir: forum land rover slovenija
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
GT500
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: To feb 01, 2005 8:53 pm

Napisal/-a GT500 Po jan 21, 2008 7:41 am

jst ti predlagam R4 4 x 4....zmaga!
 
Karletto
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: To feb 13, 2007 10:27 pm
Kraj: KP

Napisal/-a Karletto Po jan 21, 2008 9:24 am

to nalepiš gor pa maš mir Slika


kupi kej že predelanega
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Po jan 21, 2008 9:56 am

nebivedu je napisal/-a:
Skull23 je napisal/-a:Če bi dobil engega od šest narejenih desert runnerjev bi zmagal.

Slika


Ko boš enkrat šel v puščavo, boš videl, da vsa takale sranja odpadejo. Če ti kaj crkne, boš hitro pešačil, ker dol pa res nimajo delov za enega izmed 10 narejenih avdijev.


audi se napiše z U kot prvo, kot drugo to ni sranje, in kot tretje takega avta v vsakem primeru nebi nikjer našel.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne feb 03, 2008 3:38 pm

Mislim, da bom najbolje prišel skoz s kakšnim Patrolom ali čim podobnim iz dežele vsahajajočega sonca, saj kolikor berem se največ delov za njih najde v afriki. Kot druga opcija pa je seveda Defender, tako da jih bom šel kar nekaj pogledat in se bom potem odločil.


Pa hvala za vse poste o rezervnih delih za zraven in ostalem. Cenim takšno pomoč.

LP
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne feb 03, 2008 4:02 pm

Sam sem sicer popoln laik, pa vendar, si razmisljal morda tudi o Discovery-ju ali Freelanderju?
Mislim, da so tudi precej pogosta izbira za taksnele odprave...

Pa srecno!


lpF
 
Uporabniški avatar
Cornelius
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: So maj 05, 2007 10:45 pm

Napisal/-a Cornelius Po feb 04, 2008 6:07 pm

Lahko rečem, da sem se glih vrnil iz podobnih krajev ter poti po kakšnih boš ti potoval.
Vsa terenska vozila katera sem imel možnosti videti in preizkusiti na terenu in pesku se je Toyota Land Cruiser pokazala za najboljšo in to da je več kot 70 % Toyot po Afriki veliko pove za izdržljivost samega terenskega vozila. Najdi dobrega dizelaša, zrihtaj motor in Srečno.

Hammer pije ko tank in je pretežak, Range Rover ali Land Rover je prenizek saj se je na vsakem večjem pregibu terena ali peska kar zabasal. j***a preniska.Zadaj ima tiste štange zadaj ki so tako nisko da znoriš In predragi so.
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo To feb 05, 2008 11:03 pm

Pinzgauer?
903cc
 
Uporabniški avatar
chgotom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 646
Pridružen: Sr mar 14, 2007 6:33 am
Kraj: Chicago, USA

Napisal/-a chgotom Sr feb 20, 2008 7:18 am

Ce lahko pristavim svoje skromno mnenje: iz ZDA ti posljem(o) terenca po ceni, ki jo lahko v Evropi samo sanjas. Ja, ja nizek dolar pac...

Registriran bo na amerisko tablo in kot takega lahko potem vozis dol po crni celini brez homologacij in drugih pripetij.

1998 Nissan Pathfinder je za $5-6K, tam 2001 pa $8-9K

2000 Land Cruiser je pribl. $14-15K...

2006 Hummer H3 dobis ze za okrog $20K...

A Jeep Wrangler ti je pa premajhen?


LP iz Chicaga!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr feb 20, 2008 7:37 am

gofra je napisal/-a:Sam sem sicer popoln laik, pa vendar, si razmisljal morda tudi o Discovery-ju ali Freelanderju?
Mislim, da so tudi precej pogosta izbira za taksnele odprave...

Pa srecno!


lpF


Freelander je prenizek in ni iz "pravega testa" za v puščavo, razen če ga dodobra predelaš, kar pa spet stane, discovery je pa popolnoma drugačen ofd freeja in tako tudi boljša izbira.
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Potovanja in izleti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov