Manj znan pa je poizkus še ene jugoslovanske firme, da se uveljavi na največjem svetovnem tržišču, mariborskega TAM-a.
Projekt je bil sila obetaven, nameravali so prodajati vsem znani turistični avtobus TAM A260 ter povsem na novo razviti šolski avtobus, skladen s sila strogimi in hkrati togimi varnostnimi normami.
TAM je razvil konkurenčna avtobusa, kar v ZDA ni težko, saj tamkaj avtobusi še dandanes počasneje sledijo razvoju kot v Evropi. Žal je poizkus pokopala marketinška neizkušenost, naivnost ter končno gospodarska kriza v Sloveniji.
Prodali so nekaj čez 30 avtobusov, nekateri so baje še na cesti, dva pa sem videl celo v Sloveniji (enega šolskega in enega turističnega).
Avtobusov ni poganjal TAM-ov zračnohlajeni motor, temveč domač Cumminsov agregat v povezavi s ZF-ovim avtomatom.




Pojavljal se je celo na naslovnicah špecializiranih revij:


LP,
Joie