tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).
Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.
matevzs je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).
NDM = največja dovoljena masa, predstavlja seštevek nosilnosti vozila in lastno maso vozila. Koliko bo znašala nosilnost pa je odvisno tudi od kvalitete in materiala nadgradnja - kesona.Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.
Ne vem, če si že videl vozilo, ki se konstnatno obremenjuje preko NDM po nekaj tisoč prevoženih kilometrih. Počeni vari karoserije, neuporbne vzmeti, pogosto tudi odtrgani nosilci le-teh, prekormerna obraba zglobov (volanskih, končnikov),...(če ne verjameš lahko dobiš slike kot dokaz)
Pa snakcije: 1. kazen za preobremenjeno vozilo (69. člen ZVCP-1,UPB4) in začasen odvzem reg. tablic (dokler se ne raztovori)
2. odreditev izrednega tehničnega pregleda v primeru napak na podvozju, na napravah za upravljanje,... (241. člen ZVCP-1,UBP4) in seveda kazen - 59. člen ZVCP-1.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov