Za voznike in ljubitelje
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Nosilnost kombijev

Napisal/-a Kaktus Če mar 15, 2007 9:29 pm

Pozdrav!

Imam eno vprašanje. Kateri od kombijev do največje skupne teže ima največjo nosilnost - kesonar?
lp Peter
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe mar 16, 2007 2:43 pm

Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Matevz S.
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Če jun 29, 2006 5:21 pm
Kraj: vsepovsod

Napisal/-a Matevz S. So mar 17, 2007 11:06 am

tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).


NDM = največja dovoljena masa, predstavlja seštevek nosilnosti vozila in lastno maso vozila. Koliko bo znašala nosilnost pa je odvisno tudi od kvalitete in materiala nadgradnja - kesona.

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.


Ne vem, če si že videl vozilo, ki se konstnatno obremenjuje preko NDM po nekaj tisoč prevoženih kilometrih. Počeni vari karoserije, neuporbne vzmeti, pogosto tudi odtrgani nosilci le-teh, prekormerna obraba zglobov (volanskih, končnikov),...(če ne verjameš lahko dobiš slike kot dokaz)

Pa snakcije: 1. kazen za preobremenjeno vozilo (69. člen ZVCP-1,UPB4) in začasen odvzem reg. tablic (dokler se ne raztovori)
2. odreditev izrednega tehničnega pregleda v primeru napak na podvozju, na napravah za upravljanje,... (241. člen ZVCP-1,UBP4) in seveda kazen - 59. člen ZVCP-1.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So mar 17, 2007 12:02 pm

matevzs je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Med tehničnimi podatki poišči kateri kombiji imajo največjo skupno maso 3500kg, potem pa med njimi tistega ki ima najmanjšo težo vozila (večinoma se tako prodajajo brez nadgradnje).


NDM = največja dovoljena masa, predstavlja seštevek nosilnosti vozila in lastno maso vozila. Koliko bo znašala nosilnost pa je odvisno tudi od kvalitete in materiala nadgradnja - kesona.

Drugače pa bi ti priporočal kaj v stilu Iveca, saj so šasije precej močne in dovoljejo obremenjevanje preko zakonske meje brez škode na vozilu. Ob vsem tem pa obvezno dovojna kolesa na zadnji osi zaradi stabilnosti in nosilnosti.


Ne vem, če si že videl vozilo, ki se konstnatno obremenjuje preko NDM po nekaj tisoč prevoženih kilometrih. Počeni vari karoserije, neuporbne vzmeti, pogosto tudi odtrgani nosilci le-teh, prekormerna obraba zglobov (volanskih, končnikov),...(če ne verjameš lahko dobiš slike kot dokaz)

Pa snakcije: 1. kazen za preobremenjeno vozilo (69. člen ZVCP-1,UPB4) in začasen odvzem reg. tablic (dokler se ne raztovori)
2. odreditev izrednega tehničnega pregleda v primeru napak na podvozju, na napravah za upravljanje,... (241. člen ZVCP-1,UBP4) in seveda kazen - 59. člen ZVCP-1.


Se povsem strinjam, da nobeno vozilo ni narejeno za konstantno preobremenjevanje. Iz prvega posta sem sklepal, da bo lastnik vozil večjo težo kot jo prenese večina standardnih kombijev. Zato sem mu skušal namigniti, da nakup katerega izmed trojčkov+ nadgradnja ni tisto kar potrebuje. Namigniti sem skušal, da se je bolje ozreti za neči, kar v osnovi izhaja iz družine tovornih vozil. Takšni kombiji so v osnovi malo težji, zato pa dosegajo NDM 3500kg brez težav, večina pa z lahkoto prenese še 100 ali 200kg preko NDM. Kot dodaten bonus, pa imajo takšni kombiji običajno daljšo šasijo, kar omogoče večji nakladalni prostor.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov