Za voznike in ljubitelje
 
Uporabniški avatar
MiKi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe feb 18, 2005 7:45 pm

VW Caddy ali ford Transit connect?

Napisal/-a MiKi5 So mar 24, 2007 6:41 pm

Pozdravljeni.
Prosim lepo, če mi lahko kdo pove, če je kje objavljen kak test ali primerjava teh dveh avtomovilov. Ker to sta edina avtomobila v tem razredu, ki imata dobre diesel motorje.
Francoskih in italijanskih sranj ne kupim nikoli več. Letno naredimo ca 150.000km (stalna fura v Munchen) in mi je sedaj že drugi Berlingo zaribal po skoraj enem letu in 130.000km. Peugeot je isti šmorn, Kangoo je kangla. Krš od udobja. Italijani pa itak niso že dolgo bili zanesljivi.
Za vsak nasvet se v naprej zahvaljujem.
Aja... sam sicer preferiram Caddyja, ampak je težava servis (najbližji je 20km daleč), Forda imam pa 100m zraven. to je drugače pomemben podatek, glede na to, da je avto praktično vsak mesec na rednem servisu.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So mar 24, 2007 6:58 pm

Vozil sem oba, in moram rect da sta kar lepa za vozit. Pa pri obeh je odlicen menjalnik..
Caddyjev TDI(105 ali 90???) vem da je kar zivahen, medtem ko za forda ne vem koliko moci ima..
Drugega zal ne znam povedat.

Koliksna pa je razlika v ceni med njima?

Lp
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
MiKi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe feb 18, 2005 7:45 pm

Napisal/-a MiKi5 So mar 24, 2007 7:13 pm

Hm, razmišljam med Fordom z motorjem 1.8TDCI, 110KM , oprema fresh (Klima,ABS...) je cena 16100€ oz 17100 z dolgo medosno razdaljo (ravno toliko je večji, da lahko naložiš 2 euro paleti.)
Caddy Furgon 1,9TDI 105KM, osnoven, brez klime, ... je cena 15700€... z nekaj opreme, prideš na kakih 17.000.
Imaš pa pri Caddyju še model 1,9TDI 105KM, z DSG 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Doplačilo za DSG je 2000€.
Je pa Caddy mnogo lepše izdelan. Ima praktično Golfovo armaturo, a to me ne zanima veliko, ker ne bom vozil jaz :twisted:
 
One_dog
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr apr 04, 2007 12:24 pm

Jaz bi rekel Ford

Napisal/-a One_dog Sr apr 04, 2007 12:44 pm

Sem ga vozil in se je odlično obnesel. Motor vleče od nizkih obratov,avto se pa ful dobro drži ceste. Je pa zmagal na enmo primerjalnemu testu, sam je ze malo neki casa od tega. V reviji Transport se mi zdi, kako dobro leto nazaj. Je nascal Volkswagna, ostale pa tut,tak da jaz bi rekel Ford. Sporoc kerga si pol vzel.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Sr apr 04, 2007 1:16 pm

Sicer nevem kaj bi ponudil fiat v tem razredu...verjetno Doblota....

Vglavnem v podjetju kjer sem trenutno in delam tudi raziskave trga na podrocju vozil za prosti cas (avtodomi) so ljudje zelo zadovoljni z Fiatovimi agregati (JTD) in tudi z samim vzdrzevanjem (stroski).

Vsaj probat pojdi,ce ze kupujes...

Ceprav pri tvoji odlocitvi bi se nabolj pozanimal glede garancijskih pogojev glede na to da delas veliko sluzbenih km...
 
Uporabniški avatar
MiKi5
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe feb 18, 2005 7:45 pm

Napisal/-a MiKi5 Sr apr 04, 2007 8:18 pm

Živijo.
Hvala za odgovore.
Naročil sem Forda Transit Connecta, DMR (dolga medosna razdalja) ki je za 20cm daljši, 10cm višji in ima namesto 650, 950kg nosilnost.
Odločitev je padla predvsem zaradi servisa, ki ga imam 200m stran in zaradi poznanstev s serviserjem.
Do sedaj smo imeli Berlingota, pri katerem smo na najhujši možen način spoznali, kaj pomeni kupiti mačka v žaklu, kjer se vsem fučka zate, ko imaš ogromne stroške, med tem ko si oni vzamejo čas za menjavo šob, nato pa cele mašine.
Skratka pomembo je, da ti za čas servisa serviser nudi nadomestno primerljivo vozilo in to je to.
Za VW, v katerem se sicer precej lepše pelje, je servis oddaljen 20km, pa še nikogar ne poznam tam. Ampak če bi jaz vozil avto, bi kupil VW Cadyja ali pa MB Vitota.
Ford namreč pri kakih 2000rpm nekako čudno za doni vse skupaj in to se vleče tja do 3200rpm. Kot bi turbina povzročala vibracije zaradi katerih se trese cel kason zadaj.
Ampak to bomo omilili, ko bomo nalepili filce na pregradno steno, ki je neprodušno zaprta s plehnato pregrado.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov