Za voznike in ljubitelje
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Kakšno olje je to?

Napisal/-a Kritik Po mar 26, 2007 7:06 am

No v sobotnem časopisu, ne bom delal reklame kateremu, sem v rubriki avtomobili zasledil, da se nekemu novemu tovornjaku, točne firme se ne spomnim bom pa preveril, naredi prva menjava olja na 150.000 km. :shock: Sem mogu kar 2x prebrat... a se komu sanja kakšno olje je to da zdrži tko dolgo? Kakšni šoferji bi znal kej več povedat o tem...?

Hvala za info.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 26, 2007 7:35 am

To podaljševanje menjave olja je marketinška poteza. Očitno servisi premalo zaslužijo(pa že tko so predragi) in potem proizvajalci podaljšujejo razmak med enim in drugim servisom.

Za moje pojme je olje treba menjat od 7500 pa do 15.000km, pri tovornjakih na 50.000km,. ker imajo pač tok več olja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
AM
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 748
Pridružen: Pe apr 07, 2006 10:32 am

Napisal/-a AM Po mar 26, 2007 7:57 am

Ja se strinjam. Recimo glih kar sem gledal, da ima nova opel zafira interval rednih servisov na 50.000 km... Dejstvo je da je to ena poteza kako pridobit kupca na svojo stran, kar je lahko to tudi pozitivno.. Amapk bo sam servis verjetno tako drag kot pri ostalih na 50.000 km, ki je razdeljen na krajše roke..
Sicer je moje mnenje še vedno da je večina servisnih intervalov še vedno le nateg kako zaslužit denar na lahek način...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 26, 2007 8:57 am

Je pa tudi še druga zadeva, če je olje slabo in ne zdrži teh 50.000km, potem so tudi servisi dost dražji, ker je treba več menjat - očitno dodaten zaslužek za servise.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po mar 26, 2007 9:02 am

Kamion je Iveco Stralis, dolgoprogaš - skoraj vse enakomerna vožnja po avtocesti, tako da mogoče res kvalitetno olje celo zdrži teh 150.000 km :?:
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po mar 26, 2007 9:07 am

Se strinjam kar z obema... problem je le v tem, da ti proizvajalec nudi garancijo le v primeru, če se te redne servise dela pri pooblaščenih servisih..... Sicer ko bo meni potkel rok garancije, bom tisto menjavo olja, svečk in filtrov že sam opravil.... za jermene in ostale komponenete imam pa soseda, ki je mehanik........

Se pravi da je razlika le v količini olja...... malo čudno se mi je zdelo, da bi katerokoli olje zdržalo tako dolgo...... :lol:
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Po mar 26, 2007 9:46 am

ja pomoje je tudi odvisno od količine olja samo če gledaš druge avtomobile imajo dizlni dalše intervale od bencinarjev veliko vlogo pa ima tudi kvaliteta ola ne moreš primerjat protonpa totala 9000 ali kaj podobnega ko proton je redek kot bi govejo juho not vliv
citroen berlingo 2,0 HDI
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po mar 26, 2007 10:22 am

HRIBERNIK24 je napisal/-a:ja pomoje je tudi odvisno od količine olja samo če gledaš druge avtomobile imajo dizlni dalše intervale od bencinarjev veliko vlogo pa ima tudi kvaliteta ola ne moreš primerjat protonpa totala 9000 ali kaj podobnega ko proton je redek kot bi govejo juho not vliv


V mislih sem imel isto olje, s tem da je količina različna. :D
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 26, 2007 11:37 am

HRIBERNIK24 je napisal/-a:ja pomoje je tudi odvisno od količine olja samo če gledaš druge avtomobile imajo dizlni dalše intervale od bencinarjev veliko vlogo pa ima tudi kvaliteta ola ne moreš primerjat protonpa totala 9000 ali kaj podobnega ko proton je redek kot bi govejo juho not vliv


Bencinarji se vrtijo v 2x višje obrate kot pa dizli(že ferozi, ki je 1.6 se vrti mašina preko 8500 obratov - do tok imam števec, števecpo 8500 obratih zabije, tko da bi bilo enkrat dobr sprobat, do kok se resnično vrti), tudi optimalno delovanje bencinarjev je nad poljem dizlov, tko da se to olje prej "iztroši" in ne maže več normalno. Vseeno pa je pri dizlih olje na izpostavi večje temperature, tko da bi rekel, da se ne "istroši" v 2x daljšem času, ampak mnogo preje.

Še vedno pa se držim načela za svoj star avto - 7500km je več kot dovolj za menjavo olja.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
HRIBERNIK24
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: Pe jul 21, 2006 11:23 am
Kraj: žerjav

Napisal/-a HRIBERNIK24 Po mar 26, 2007 10:16 pm

nebivedu je napisal/-a:
HRIBERNIK24 je napisal/-a:ja pomoje je tudi odvisno od količine olja samo če gledaš druge avtomobile imajo dizlni dalše intervale od bencinarjev veliko vlogo pa ima tudi kvaliteta ola ne moreš primerjat protonpa totala 9000 ali kaj podobnega ko proton je redek kot bi govejo juho not vliv


Bencinarji se vrtijo v 2x višje obrate kot pa dizli(že ferozi, ki je 1.6 se vrti mašina preko 8500 obratov - do tok imam števec, števecpo 8500 obratih zabije, tko da bi bilo enkrat dobr sprobat, do kok se resnično vrti), tudi optimalno delovanje bencinarjev je nad poljem dizlov, tko da se to olje prej "iztroši" in ne maže več normalno. Vseeno pa je pri dizlih olje na izpostavi večje temperature, tko da bi rekel, da se ne "istroši" v 2x daljšem času, ampak mnogo preje.

Še vedno pa se držim načela za svoj star avto - 7500km je več kot dovolj za menjavo olja.





sam moraš pa imeti neko hudo feroza da se tako visoko suče to so obrati od honde intege no tu nekje jo pa ima moj sosed pa ne gre do 6000
citroen berlingo 2,0 HDI
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov