Za voznike in ljubitelje
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Iveco Daily, Renault Mascott...?

Napisal/-a Kaktus Če apr 12, 2007 6:48 pm

Doma se "pripravljamo" na nakup novega kombija - kesonarja za lastno uporabo (prevoz kovinskih zabojev s kovinskimi izdelki).

Zanima me, ali je kdo tukaj, ki ima izkušnje z Iveco Daily-jem ali Renault Mascott-om? Glede na to, da ima najmočnejši Daily, ki se ga lahko vozi z B kategorijo nosilnost 1,8 tone, bo potrebno pogledati za močnejšo različico, čeprav ima ta z NDM 3,5 t "samo" za cca. 300 kg premajhno nosilnost. Kakšno nosilnost ima pa Mascott? Na internetu nisem nikjer našel tega podatka.

Nekako se bolj nagibam(o) k Daily-ju, ampak bi rad slišal kakšno mnenje. Kako je s servisi pri Ivecu?

Kako je pa z kesoni - je ponavadi že montiran v tovarni pri proizvajalcu, ali ga je potrebno posebaj izbrati in dati montirati? Isto me zanima za cerado.

Za uporabne odgovore že vnaprej najlepša hvala.
lp Peter
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Če apr 12, 2007 7:04 pm

za renoja nevem,za ivecota ti pa povem:drvarnca,ki pije nenormalno.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če apr 12, 2007 8:18 pm

Ubistvu je vseeno, ker Mascott je Daily, le da ma Daili v motorju batna obročka bol narazn in pa mislim da daljši hod bata in je motor vzdržljivejši. Crkneta lahko torej oba, sam kukr vem noben kombi ne pije malo ;)
LP Rok
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe apr 13, 2007 12:31 pm

Mislim, da res ne bo velike razlike med njima. Oba sta v osnovi kamiona. Vsekakor glede na potrebe izberite različico z dojnimi kolesi na zadnji osi (večja stabilnost). Glede porabe, pa tako kot je napisal predhodnik. Velika masa in velika čelna površina pač prinese veliko porabo.

Sam sem vozil Turbodaily 35-10 (predhodnik daily-a), poraba pa je bila precej odvisna od obremenitve. Za primer ko sem vozil praznega brez cerade (dolga različica) je bila poraba cca 13-15l, ko je bil naložen z zaboji (plastika) do višine 3.90m pa je poraba poskočila na 25+. Seveda avto je bil precej star in primerno zdelan, pa še vedno smo vozili na polno (časovna stiska).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Pe apr 13, 2007 1:12 pm

Ivecovi motorji slovijo po vzdržljivosti. Ne vem zakaj bi imel iveco preveliko porabo.
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus Pe apr 13, 2007 9:19 pm

Kako se pa kaj cenovno razlikujeta Daily in Mascott?

Se pravi je to v bistvu isti kombi, razen značke in razmika batnih obročkov? :)
lp Peter
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po apr 16, 2007 10:07 pm

Kaktus, cena je odvisna od tvojih pogajalskih sposobnosti in referenc pri kupcu. Glede na to, da ti manjka za cca 300kg nosilnosti pri 3,5 toncu, bi morda lahko razmišljal o kakšni prikolici z nosilnostjo cca 500kg, ki je sigurno cenješa, kot pa nakup tovornega vozila z NDM 4,5 oz. 5 ton. Pa še pri daljših vožnjah se pozna, saj potrebno paziti na čas vožnje (ni tahografa).

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Matevz S.
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Če jun 29, 2006 5:21 pm
Kraj: vsepovsod

Napisal/-a Matevz S. Sr apr 18, 2007 6:08 am

V osnovi trgovci prodajajo samo kabino s šasijo. Nadgradnjo in cerado moraš naknadno montirati. Pri tem je od izbire materialov odvisna končna nosilnost. Fotr ima Mascota s cerado, pa kakšnih večjih problemov zaenkrat ni imel (težava s črpalko za gorivo in vodo v filtru).

Kar se tiče kombi 3.5t + prikolica je treba paziti na naslednje:
- BE kategorija v primeru NDM večje od 3.5t
- v vsakem primeru, ko je vozilu dodana prikolica je omejitev na AC 80 km/h
- tahograf - v primeru, da skupina vozila: kombi + prikolica, presega 3.5t NDM in se opravlja prevozniška dejavnost. Okrog tega podatka se za podrobnosti obrni na Ministrstvo za promet, Prometni inšpektorat(PIRS).
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če apr 19, 2007 1:31 pm

Mascott v precejšnji meri temelji na dailyju, šasiji sta identični, glede motorjev pa nisem prepričan. Mascott je torej samo navidez podoben Masterju.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe apr 20, 2007 8:07 pm

Če je prevoz za lastne potrebe, potem taho ni potreben. Če se greš pa storitveno dejavnost prevozništva pa je.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov