

Motor je bil razvit skupaj z Liebherrjem...
TGX in TGS bosta nasledila model TGA, sčasoma pa bosta novo obliko nosu dobila tudi ostala MAN-ova modela (TGL in TGM)
Kaktus je napisal/-a:Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...
V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...
strmi je napisal/-a: predstavljajte si, da odstranijo blokado al pa da ti ga spopedenajo na ene 110-120 kmh, pol pa enega polzaspanega in utrujenega šoferja za volan, ki mora hitr prit od a do b pa imate KATASTROFO.
jay je napisal/-a:strmi je napisal/-a: predstavljajte si, da odstranijo blokado al pa da ti ga spopedenajo na ene 110-120 kmh, pol pa enega polzaspanega in utrujenega šoferja za volan, ki mora hitr prit od a do b pa imate KATASTROFO.
ded v usa, vozijo avtobusi kamijoni, kiperji vse možno 110-120km/h
sicer pa se malo zamislite, kamijon jih kao ne rabi 680, a v avtu pa je čist normalno 500+hp za 2t
Kaktus je napisal/-a:Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...
V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...
Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem sicer čemu, ampak evropski proizvajalci tekmujejo 700 in več konjem naproti. Po Scanii je bil Volvo in po njem MAN, TGX bo namreč imel do 680 konjev:
Motor je bil razvit skupaj z Liebherrjem...
TGX in TGS bosta nasledila model TGA, sčasoma pa bosta novo obliko nosu dobila tudi ostala MAN-ova modela (TGL in TGM)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov