Za voznike in ljubitelje
 
matejko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To sep 22, 2009 4:36 pm

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a matejko To sep 22, 2009 4:42 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ne vem sicer čemu, ampak evropski proizvajalci tekmujejo 700 in več konjem naproti. Po Scanii je bil Volvo in po njem MAN, TGX bo namreč imel do 680 konjev:

Slika
Slika

Motor je bil razvit skupaj z Liebherrjem...

TGX in TGS bosta nasledila model TGA, sčasoma pa bosta novo obliko nosu dobila tudi ostala MAN-ova modela (TGL in TGM)
 
Uporabniški avatar
maxipin
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Ne okt 24, 2010 11:36 pm

Re:

Napisal/-a maxipin To jun 05, 2012 5:01 pm

AgitatoR je napisal/-a:
Kaktus je napisal/-a:Potem pa z 91 km/h prehiteva drugega, ki se pelje 90 km/h...

V čem je potem smisel tako močnih motorjev?
Verjetno je za prevoz 40t dovolj pol toliko moči...


Pajade. Se vid da še nisi sedel v kamionu, kaj šele kakšno furo naredu.
Pod 410 konjev nimaš kaj praskat, pa še to se da samo po ravnini lepo peljat, v klance ga pa zmanjkuje pri polni tonaži. Če hošeč bit suveren rabiš 500 (oz. nad 460) konjev.

250 konjev je pa lih prov za 12 tonca, blokada na 89, pa gre v vsak klanc v 6. in to polno naložen.


Ah daj, včasih se je z actrosom 240 (240 konj) vozilo polno tonažo (40 ton) čez ljubelj, pa so ravno tako vsi prišli čez, pa še ceste so bile slabše.
Pa tudi pri euro teku (firma), kjer majo Man-e TGX in IVECO-te, pravijo šoferji da je že kar nekaj menjalnikov razbilo, pa tudi nekaj glav motorja. Pri iveco-tu se to še ni zgodilo..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5036
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Re:

Napisal/-a sašo5 To jun 05, 2012 11:01 pm

maxipin je napisal/-a:
Pa tudi pri euro teku (firma), kjer majo Man-e TGX in IVECO-te, pravijo šoferji da je že kar nekaj menjalnikov razbilo, pa tudi nekaj glav motorja. Pri iveco-tu se to še ni zgodilo..

Eurotek sigurno nima nobenga Ivecota.......
 
Uporabniški avatar
maxipin
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Ne okt 24, 2010 11:36 pm

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a maxipin Sr jun 06, 2012 4:08 am

Morda sedaj ne, kakšne par let nazaj pa, lahko je pa tudi šofer lagal( ceprav nevem zakaj bi). Drugače se pa strinjam da je man stroj. Pri meni jena 2. mestu ( takoj za mercedesom)
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Re: Re:

Napisal/-a sviz2000 So jun 09, 2012 8:07 pm

sašo5 je napisal/-a:
maxipin je napisal/-a:
Pa tudi pri euro teku (firma), kjer majo Man-e TGX in IVECO-te, pravijo šoferji da je že kar nekaj menjalnikov razbilo, pa tudi nekaj glav motorja. Pri iveco-tu se to še ni zgodilo..

Eurotek sigurno nima nobenga Ivecota.......


eurotek ima kar nekaj ivecov, razen če jim jih je zdaj leasing pobral nazaj.
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: Re:

Napisal/-a bizgec Sr jun 13, 2012 5:09 pm

maxipin je napisal/-a:Ah daj, včasih se je z actrosom 240 (240 konj) vozilo polno tonažo (40 ton) čez ljubelj, pa so ravno tako vsi prišli čez, pa še ceste so bile slabše.
Pa tudi pri euro teku (firma), kjer majo Man-e TGX in IVECO-te, pravijo šoferji da je že kar nekaj menjalnikov razbilo, pa tudi nekaj glav motorja. Pri iveco-tu se to še ni zgodilo..


Actros 240 za 40 ton skupne teže? Ko je bil še Ljubelj aktualen-se pravi pred letom 1991- o kakšnih Actrosih je tu govora? :-P
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a sviz2000 Če jun 14, 2012 7:13 pm

mah, če mene prašaš je to dobri stari 2224, pranono od actrosa
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a tristan01 Pe jun 15, 2012 9:06 pm

sviz2000 je napisal/-a:mah, če mene prašaš je to dobri stari 2224, pranono od actrosa


Pri teh MB-jih pa tako vemo kako je šlo. V klanec z drugo in 15 na uro. Si gas založil, skočil iz kabine opravil malo potrebo in ga pred ovinkom še ujel... dobri stari časi prevozništva. Da bi danes takole vozili bi pol EU stradalo, saj nebi pravočasno dostavili ničesar.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a Blinder Pe jun 15, 2012 9:26 pm

tristan01 je napisal/-a:
sviz2000 je napisal/-a:mah, če mene prašaš je to dobri stari 2224, pranono od actrosa


Pri teh MB-jih pa tako vemo kako je šlo. V klanec z drugo in 15 na uro. Si gas založil, skočil iz kabine opravil malo potrebo in ga pred ovinkom še ujel... dobri stari časi prevozništva. Da bi danes takole vozili bi pol EU stradalo, saj nebi pravočasno dostavili ničesar.

Lp Tristan01


Zakaj so tok šparali z močjo motorja? Kot da je greh če ima dosti konjev
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a tristan01 Ne jun 17, 2012 10:14 pm

Blinder je napisal/-a:Zakaj so tok šparali z močjo motorja? Kot da je greh če ima dosti konjev


Uh, tole je govora o motorjih ki so bili zasnovani pred 30 leit, morda še malce več. Takrat je bil že turbo motor velik napredek, . Tehnika je bila precej drugačna kot danes. Marsikateri kamion v tistih časih se je še vedno vozil z nesinhroniziranim menjalnikom - pretikanje z medgasom in dvojnim stiskanjem sklopke zaradi usklajevanja zobnikov v menjalniku. Servo volan je bil le v najnovejših modelih, klimatska naprava pa razvada ki so jo poznali le na oni strani luže. Mehanski vbrizg goriva, preprosta zasnova motorjev, turbopolnilniki brez intercoolerja... pač niso dopuščali kaj večjih moči. Danes pa... kamioni imajo že v poprečju čez 400 konj, mariskateri model pa se bliža 500 konjem.

Sicer pa smo zdaj že pošteno odplavali stran od teme.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
sviz2000
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 19, 2005 3:11 pm
Kraj: nova gorica

Re: Re:

Napisal/-a sviz2000 Po jun 25, 2012 7:34 pm

sašo5 je napisal/-a:
maxipin je napisal/-a:
Pa tudi pri euro teku (firma), kjer majo Man-e TGX in IVECO-te, pravijo šoferji da je že kar nekaj menjalnikov razbilo, pa tudi nekaj glav motorja. Pri iveco-tu se to še ni zgodilo..

Eurotek sigurno nima nobenga Ivecota.......


evo sašo, sem malo pobrskal

Slika
 
trilex & žabce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So jul 07, 2012 8:49 pm

Re: MAN TGX in TGS

Napisal/-a trilex & žabce So jul 07, 2012 9:17 pm

Sašo, Eurotek ma IVECOTE, ta prvi so z registrskim št NM E6 ..., ta drugi so z oznako NM 70- T (od 26 do 34 T) se mi zdi. Sem že mal pozabil, ker enega od teh sem celo jaz pripeljal iz Nemčije s prikolico. Drugače sem pa prejšnič videl tudi ta novega na cesti.

SVIZ2000 lahko preveri, ker ma mojo sliko pa se vidi reg. št. (Še nič polimani slikano v Kopru). Pobrskaj po mojih slikah originalih!
Vrni se na Gospodarska vozila

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov