Novi Renault Master (2010) uradno!
Na plano je prišel PR za novega Masterja, zato nekaj osnovnih podatkov:
Motor:
Na novo razvit motor 2.3 dCi s 100, 125 ali 150km (kljub manjši prostornini 30Nm več navora v primerjavi z 2,5 dCi motorjem),ki je v FWD različice nameščen prečno, v RWD različice pa vzdolžno.
Utrinki iz notranjosti:
- zložljiva mizica med sedežema, ki se lahko obrne proti vozniku
- pogrezljivo držalo za dokumente na sredinski konzoli
- 7,6-litrski hlajen predal z možnostjo nadzora temperature (za 2 1,5-litrski plastenki ali eno 2-litrsko)
- poseben prostor za zunanji mp3 player s svojo 12v vtičnico
- predalček za mobilni telefon, prav tako s svojo vtičnico
- 6cm več prostora v kabini v primerjavi s predhodnikom
Udobje:
- avtomatska klimatska naprava
- odklepanje/zaklepanje brez ključa
- fiksne luči, ki svetijo v ovinkih
- kamera za vzvratno vožnjo in gretje sedežev kot dodatna oprema
- navigacija TomTom nad vetrobranskim steklom, zaslon katere je moč premikati za najboljšo vidljivost
Različice:
- prednji ali zadnji pogon
- z zadnjim pogonom do nosilnosti 3,5 ali 4,5 tone
- možna vleka prikolice do 3 tone
- 40 karoserijskih možnosti
- 3 višine, 4 dolžine
- za 17 cm podaljšana drsnavrata (lahko na obeh straneh)
- 548mm prag zadaj pri FWD in 674mm prag s serijsko stopnico pri RWD različicah
Varnost:
- sedaj tudi RWD verzije s samonosno karoserijo
- pri RWD verzijah serijsko ESC in ASR z zaznavanjem tovora, opcija zapora diferenciala
- najkrajša zavorna v razredu (44,7 m FWD, 46,6 m RWD), zasluge gredo 302mm zračno hlajenim diskom spredaj in 305mm klasičnim diskom zadaj
Slike tudi na:
http://www.renault.com/en/Vehicules/Pages/nouveau-renault-master.aspx
Press Release tu