čare je napisal/-a:Ja valda in kaj je sprinter oz. crafter boljši od trojčkov??To da po dveh letih začne rjavet?'Da jim serijsko crkujejo volanske letve?? Glede motorja pa samo 2.2 ne jemlji ker je fordov.
Vse to je bilo in se več ne dogaja. No seveda so še izjeme a vendar sta ta dva boljša in vzdržljivejša od trojčkov. Ampak ali pa sta vredna toliko več denarja pa je vprašanje.
lp
sašo5 je napisal/-a:pinjas je napisal/-a:
zdej kake so razlike med citroen, peugeot in fiat ne bi vedel, saj na zunaj so vsi enaki, katerega priporočate.
to postane kristalno jasno, ko iz omenjenih presedlaš na Sprinterja ali Crafterja. 
moj moto je: ta dva, ali pa nič_imaš tudi pestro izbiro motorjev, VW ima celo prenovljenega "bluemotion" baje zadnji hit, poraba na ravni osebnega avta....
Tu bi se nekako strinjal a kaj ko mene ( moje potrebe oz. dolžina avta ) pride crafter spodobnih 25.000 evričev citroen pa 18.000. To pa je razlika kaj ne?
lp
pinjas je napisal/-a:V bližnji prihodnosti bom nabavil kombi podalžan in povišan. Dobi se vse do 3.0 180hp. Ti motorji so res močni in gredo kot strela vendar tudi poraba in zavarovanjeje drago.
Zanima me kateri agregati dajajo najmanj problemov in so sorazmeroma dobri, varčni in z majhnim zavarovanjem.
Gledal sem 2.2 120hp 6 prestav.
zdej kake so razlike med citroen, peugeot in fiat ne bi vedel, saj na zunaj so vsi enaki, katerega priporočate.
No ja kar se tiče nabave kombija je iz mojih oči tako.
Osebno ti povem, da so t.i. trojčki navadno sranje na kubik, da večjih skoraj ni. Seveda so lepi, uporabni in udobni. A kaj ko vse to ne odtehta pokvarljivosti oz. šalabajzarstva pri izdelavi. Vidi se, da je oz. se še vedno špara pri materjalih in da o barvi sploh ne govorim. Sam imama citorena jumperja in res, da me avto še ni pustil na cesti ( vrtimo proti 150.000 v dveh letih )

a kaj ko sem na servisu že na " ti " z šefom in vsemi zaposlenimi ( sem redni obiskovalec ).
Kar se tiče problemov v dveh letih pa takole. Ne grem po vrsti ampak vse kar se spomnim bom napisal: menjava hladilnika motorja, menjava sprednje luči, menjava ekspanzijske posode, menjava mehanizma za dvig in spust rez. kolesa, menjava nekega nosilca pri motorju, skripanje notranje plastike ( da sive lase dobiš ), crkovanje vseh " desetih vrst žarnic, povešena zadnja vrata, crkovanje luči oz. žarnic v armaturni plošči, imam tudi zelo veliko t.i. prijateljev, ki se vozijo z mano in ne plačujejo najemnine

beri: ( čričkov, da popizdiš ) itd............
Drugače pa ja kaj zaboga sem sploh pričakoval pri tako poceni izdelku.

Res sem pred citroenom vozil peugeota in fiata in podobno sranje se dogaja pri vseh. Seveda obstajajo izjeme, ki pa so res samo izjeme. Ničkolikokrat sem probal urgerati v kopru na Citroenu a vedno zaman oz. škoda mojih živcev.
Da ti povem še nakaj o sami motorizaciji trojčkov. Med leti 2006 in 2011 do meseca julija, če se ne motim so za trojčke obstajali teli agregati: 2.2 t.i HDI, ki le to ni ampak je motor od forda. Obstajata dve verziji 74kw z petsopenjskim menjalnikom in močnejša 88kw z šeststopenjskim menjalnikom. Za razliko od francozov je fiat v tej ponudbi ponudil 2.3 multijet z 74kw in 88kw. Naj na tem mestu povem, da imajo fordovi motorji ketno ivecotovi pa ne. Razen 3.0 ki so vsi imeli ketno. 2.3 multijet je drugače motor od Ivecota, ki proti fordovim popije v povprečju debel liter nafte na 100km več. Je pa v nizkih obratih veliko bolj odziven od fordovega. Posledica le tega je t.i. owerboost venti, ki deluje v manjših obratih. ( kako točno dela ne vem

) Je pa ta ventil sranje od sranje, ker skoz piska in menjavaš to skoraj večkrat kot si na rednem servisu.
Seveda pa je trojčkom pripadal tudi Ivecotov " velikan " 3.0 hdi oz. multijet, ki je razvil 115kw oz. 156km pri 400 Nm navora. Ostali so ga imeli mislim, da 320. Ta motor je biser in iz izkušenj sodelovcev, ki ga imajo je 1A. Je pa res, da je registracija višja in porabi tudi več.
Od julija 2011 pa sta francoska dvojčka ( za fiat ne vem in me ne zanima ) dobila t.i. prenovljene motorje, ki naj bi isto bili 2.2. a ne več fordovi. ( ne držite me za besedo, ker to sem samo slišal in ne morem potrditi ).In sedaj obstajajo v izvedenkah: 95kw, 110kw in 130kw. Kaj je z njimi pa bo povedal čas.
Upam, da sem kaj pomagal če ne pa še vprašaj.
lp
p.s. da ne pozabim jast osebno bi se še enkrat odločil za citroena in to samo zaradi cene, ki je konkretno manjša od ostalih dveh. Sploh pa od fiata.
