bass je napisal/-a:Razlike se pokažejo, ko ti pri normalni vožnji nenormalno skoči otrok pred avto. Vi kar šparajte.
"Navaden" voznik bi moral opažati razliko med dobro in slabo trakcijo (gumo), drugače ni za na cesto!
Kamal, da ti odgovorim na vprašanje, vozim se po omejitvah ali rahlo pod njimi v kolikor to zahtevajo razmere. Še vedno pa lahko normalno pospešujem ali (pomembneje) zaviram. Večkrat tudi testiram zavorni učinek, na prazni cesti seveda.
Če ne poznaš omejitev svojega avta si nevaren sam sebi ter ostalim, saj se v kritični situaciji prvič srečaš s temi omejitvami, kar povzroči paniko ter po navadi popolnoma napačno reakcijo.
Idiotsko vozijo tudi vozniki na poceni gumah, saj so zaradi pomanjkanja gripa prisiljeni drastično znižati svojo hitrost.
"Šparovca" prepoznaš, ker se povsod cijazi 30...pa še to rabi dve ulici da nabere to hitrost. S tem se skuša izognit nevarnim situacijam.
Upam, da sem bil tokrat dovolj jasen, če pa je kdo funkcionalno nepismen naj izvoli naprej lajnati, kako je fajn poceni dobil gume in kako so fajn...
Otrok pred avto: Lej če voznik ne opazuje okolice ni problem v gumi ampak v vozniku. To velja tudi za ostale stvari. V naši okolici je bil primer ko je na cesti stal avtomobil iz nasprotne strani pa počasnejo kot je omejitev (70km/h) ravno takrat pa otrok izza avta. Nobena guma mu ne bi pomagala. Njegovo predvidevanje pa bi mu lahko. Seveda ni bil kriv ker je nasprotno vozilo kršilo predpis neustavljanja na cesti.
Razliko med tehničnimi lastnostmi posameznih lastnosti avtomobilov ni težko zaznati med vožnjo.
Omejitve svojega avtomobila ni težko spoznati. Vse kar je pomebno je, da moraš v različnih situacijah gledati na pravilne obrate avtomobila. To pomeni ustrezna prestavna razmerja in odzivnost plina (spuščanje v primeru zdrsa). Če pa ne poznaš svojih sposobnosti in sposobnosti avta potem je pa res najbolje kupiti nekaj kar je ocenjeno kot najboljše. Sam potem bi bilo tudi priporočljivo, da vsi vozimo Volva X90, ki blesti po varnosti in zmogljivosti, sposobnosti. Enostavno ne gre in ne bo šlo nikoli.
Hitrost ljudje znižajo zato, ker jim vsi mediji in predstavniki pristojnih organov vbijajo v glavo celo zimo počasi in previdno na cesti v današnjih razmerah. Potem imaš pa malo zasneženo cesto in se večina vozi 60km/h kljub temu, da se lahko hitreje.
Še en banalen primer: Voznik se danes odloči da bo prehitel tri vozila po ravnini predno se začne spust po hribu navzdol.. Ker je njegova hitrost 80km/h je prej prišel na vrsto spust. Zaradi nezaupanja svojemu avtomobilu je zmanjšal hitrost na 60km/h in potem 1km zaviral vsakih 10m. To ni počel zaradi slabih gum ampak zaradi nezaupanja v avto kot celoto ali sebe ali nekoga tretjega (nepoznavanje osnovnih pojmov vožnje). S tem, da je zaviral v dolino (z ovinki) si ni ravno pomagal pri stabilnosti vozila.
V prvi meri so za počasne odzive krivi in odgovorni vozniki šele potem tehnika. Saj če pogledamo samo ta teden se vidi hitro kakšno sposobnost vožnje imajo vozniki. Pa tudi, če vozijo "poceni gumo-Savo", ki je izredno dobra za te vremenske razmere, ki jih imamo trenutno.
Se pa strinjam, da ni vrhunska guma. Ni pa nesprejemljiva. In to seveda samo to leto. Za ostalih 7 let nazaj je bila pa dobra in celo priporočljiva. Sneg in dež je pa še vedno enak kot pred leti. Ostale so boljše ampak to še ne pomeni, da bodo ustrezne tudi za posameznega (povprečnega) voznika. Če ni znanja in osnovne logike upravljanja avta potem tudi prestižna znamka ne pomaga kaj dosti.
Se vidmo ko se zagledamo.