Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To nov 17, 2009 11:34 pm

jas nisem občutil neke glasnoti s3.. mi je na drugem avtu fulda bolj glasna.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Sr nov 18, 2009 12:47 am

Prokarjon je napisal/-a:To se strinjam, vendar ravno tukaj je bistvo... kaj ljudje vozijo na maksimumu kar jim drži pnevmatika?!

Ne. Zato je za normalno vožnjo S3 čist dobra guma. Sem jo mel, in mel sem tudi kaj iz top gum pa vem kakšne so razlike... ne tako bistvene ko bi eni radi prikazali...


Pravzaprav bi verjetno test pokazal, da z Savo voziš v rondoju po motkrem z recimor max 30kmh na uro, medtem ko bi z najboljšo teško šel več kot 37kmh...pa še to sem preveč napisal... (bolj realno 35, 36kmh... Da, to je tistih 15-20% razlike) ... torej za normalne ljudi skoraj neomembe vredna razlika.

Seveda če pa hočeš "top" gumo boš pa pač odštel tistih par ojrov več in boš šel čez rondo 5kmh več, po AC se boš pa varno peljal pri 150kmh po dežju namesto 125kmh... to je to... in tukaj ni več tople vode.


Ojojoj.. Ne, sploh ni bistvo to, da se ljudje ne vozimo vedno na maximumu kar da (sam osebno se tudi ne morem ravno, s Cordobo SDI.. Poleg tega da sem v bistvu dokaj umirjen voznik), bistvo je v obcutku. Ce ti guma nic ne pove nazaj kaksna je podlaga in ce takrat ko drzi pac drzi, ko pa zdrsne pa zdrsne, vmes pa skoraj nic feedbacka, potem to ni to. Da ne govorimo spet o kaksnih zanimivih nevarnih situacijah ki jih nekateri TAKO radi pozabljate oz. menite da s tem da vozite "normalno" ne boste nikoli prisli v nobeno nevarno situacijo, kjer se zelo hitro poznajo razlike v gumah in tukaj clovek, so razlike centimetrske, vendar zivljenskega pomena. To je meni zadosti, da mi ni skoda vsake dve sezoni dat priblizno 80 eur vse skupaj vec za en komplet gum. To je 40 eur na leto. In vecina ljudi vozi cenejse dimenzije. A je res vredno prsparat teh par eur na leto? Bohpomagi, enim kalkulator res ne dela.. Na avtu pa tono plastike pa neke hude 19 col litke.. (ne govorim o tebi osebno seveda, ker te ne poznam, vendar take ponavadi vidis sparat na takih zadevah).
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr nov 18, 2009 12:20 pm

To da se ne moreš peljati s Cordobo SDI po limitu si tako ustrelil... Po limitu se lahko pelješ s sosedovo karjolo, vprašanje je samo kje je ta limit...

Kar se pa feedbacka tiče, nisem imel take gume že ohoho let, tako da pri vsaki spoznaš kdaj se veselje konča (razen če že v prvo prevrneš :P), zdaj če si pa k****n in boš probal to mejo prestavit je pa tvoj problem (stena je stena in ne gre je z glavo rušit), ... Zato pa je potrebno prilagajat vožnjo s čimer se voziš, ne pa reči da je ta guma povsem zanič... ne, zanič je za varno vožnjo od 130kmh naprej, do takrat pa je čisto solidna (malo pomislimo s čim se je narod vozil 20 let nazaj, pa so ravno tako preživeli; tisto pa res ni bilo varno za več kot 70kmh :P). Je pa normalno da se gume med seboj različno obnašajo, vendar čisto vsaka daje od sebe opozorilo kdaj je na meji.

Zato pa za NORMALNEGA voznika ni sprobavanje limitov svoje vožnje in gume (je že vprašanje kdo je tukaj bolj kritičen) ampak vožnja od A do B po pameti, zato ne vidim razloga zakaj bi bil nekdo i**** ker da za gumo 50€ namesto 80€... Kaj potem moramo imeti tudi vsi Porscha ker se drži ceste pri 150kmh, mi pa se vozimo s povprečnimi avti ki gredo čez isti ovinek samo 100kmh... torej smo vsi neumni ker ne dodamo še tistih par jurjev, saj bi se morali zavedati da je življenje neprecenljivo torej vredno dodatnih 100k€... NE! Neumni smo ker prestavljamo meje kjer je ni več kam prestavit!
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Sr nov 18, 2009 1:43 pm

Prokarjon je napisal/-a:To da se ne moreš peljati s Cordobo SDI po limitu si tako ustrelil... Po limitu se lahko pelješ s sosedovo karjolo, vprašanje je samo kje je ta limit...

Kar se pa feedbacka tiče, nisem imel take gume že ohoho let, tako da pri vsaki spoznaš kdaj se veselje konča (razen če že v prvo prevrneš :P), zdaj če si pa k****n in boš probal to mejo prestavit je pa tvoj problem (stena je stena in ne gre je z glavo rušit), ... Zato pa je potrebno prilagajat vožnjo s čimer se voziš, ne pa reči da je ta guma povsem zanič... ne, zanič je za varno vožnjo od 130kmh naprej, do takrat pa je čisto solidna (malo pomislimo s čim se je narod vozil 20 let nazaj, pa so ravno tako preživeli; tisto pa res ni bilo varno za več kot 70kmh :P). Je pa normalno da se gume med seboj različno obnašajo, vendar čisto vsaka daje od sebe opozorilo kdaj je na meji.

Zato pa za NORMALNEGA voznika ni sprobavanje limitov svoje vožnje in gume (je že vprašanje kdo je tukaj bolj kritičen) ampak vožnja od A do B po pameti, zato ne vidim razloga zakaj bi bil nekdo i**** ker da za gumo 50€ namesto 80€... Kaj potem moramo imeti tudi vsi Porscha ker se drži ceste pri 150kmh, mi pa se vozimo s povprečnimi avti ki gredo čez isti ovinek samo 100kmh... torej smo vsi neumni ker ne dodamo še tistih par jurjev, saj bi se morali zavedati da je življenje neprecenljivo torej vredno dodatnih 100k€... NE! Neumni smo ker prestavljamo meje kjer je ni več kam prestavit!

X2

Moramo pa vedeti, če ima neka guma oceno za mokro cesto 2,5, druga pa oceno 5, to ne pomeni, da se s prvo gumo lahko skozi ovinek pelješ 80, z drugo pa samo 40 (manjša številka pomeni boljšo oceno). Razlika pri hitrosti je zelo majhna (mogoče samo 5 km/h-odvisno od situacije).

Tretja stvar, ki bi jo povedal ja ta, da moramo prilagoditi vožnjo razmeram na cesti. To pomeni, da ko temprature padejo pod 0 stopinj celzija in cestišče postane mokro/spolzko ai zasneženo se mora hitrost drastično zmanjšati. Ker drugače se zgodi nesreča, za kar pa potem sigurno niso krive gume, ampak posameznik!!!
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Če nov 19, 2009 8:46 pm

@prokarjon: Dobro no, iz ene skrajnosti v drugo.. Nekaj je zapravit za gume (ki ti mogoce v kriticnem trenutku lahko pomenije ali zivljenje ali smrt) 40 eur na leto vec, ali pa za avto 100k eur. Saj ti dam prav, tudi jaz sem pol sezone cisto normalno prezivel na S3-kah, ampak jaz pac od gum zelim feedback, in S3-ke mi ga na zalost niso dale ama nic. Ko je drzalo je drzalo, potem pa zelo hitro slo v maloro (sploh pri bremzanju na mokrem, kar naenkrat jo zmanjka), vendar mi ga Bridgestonke dajejo. To je to. Seveda vem, da vecina ljudi sploh ne ve o cem govorim in nebi niti znala zaznat tega obcutka, ampak resnicno se mi zdi nesmisel sparat tolk mal dnarja na leto za slabse gume.. Pac, samo moje mnenje..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe nov 20, 2009 7:11 pm

Drocky je napisal/-a:@kamal: ti bi prstavljal v nižjo in tvegal izgubo oprijema na pogonskih kolesih!? je pa zanimivo da si z blokiranimi kolesi prestavil v nižjo prestavo. Kak se je pa lahko motor sploh še vrtel, če si mel blokirana kolesa?? :shock:

Pa še vedno sem mnenja, da na avtocesti ni nepreglednih ovinkov. Kvečemu si bil ti toliko prehiter za tisti odsek(pa da neboš mislil, da te obsojam ali obtožujem. sem tudi sam večkrat nad kot pod omejitvami)


Gume so mi blokirale na polno čisto na koncu ko sem pričakoval že trk (in takrat nisem šaltal). Na koncu sem se urinil (spustil bremzo) na vozni pas in tam nadaljeval svoje zaustavljanje. Omejitev je pa 100km/h. Tako, da sem kršil hitrost za 20km/h.

Če bi pa dejansko prebral ne bi pisal tega, kar si. Šlepar se je kjub svoji nizki hitrosti premikal. Vendar tu vsi sklepate koliko sekund traja do ustavitve pri hitrosti 100km/h. To velja za tistega, ki ima stoječo oviro. Pa tudi nikdar nisem napisal, da sem avto zaustavil do 0km/h. Preveč sklepanja pa premalo branja.

Tisti, ki je pa napisal, da je pregled v tem klancu več kot 100m ti pa lahko pokažem kje ni. Mogoče je pa tudi šlepar zavil pred mano na prehitevalni pas (nisem nič napisal kako je to nastalo).

Se pa ne mislim kregat z nekom, ki ne more ali noče verjeti. Ne pa nabijat neke predpostavke (po nekem sklepanju), če nimate odseka na pamet do vsakega metra v glavi. Tam kjer je nekdo napisal, da se vidi najman se v bistvu največ. Odsek je pa bolj na začetku (4 sklop ovinkov v levo- najdaljši), kjer se ne vidi, če si na prehitevalnem pasu ob črti.

Predlagam, da pozabite vse skupaj, ker ne bom več odgovarjal na komentarje.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe nov 20, 2009 7:16 pm

graal je napisal/-a:Če pa bi rad malo bolj naštudiral ABS pa ti priporočam slednje. Ob naslednje snežnem ali deževnem dnevu si poišči neko prazno prakiriče. Izberi si "etapo" in hitrost". Zaviraj prvič z ABS, drugič pa potegni varovalko za ABS ven. Videl boš da bo v "zj***nih" razmerah tvoja zavorna pot brez absa krepko daljša (pa če še ne vem kako obvladaš (a si moreš mislit, da imajo celo vozniki rallyja in formule1 ABS?)). Isto zadevo ponovi enkrat ko bo suho in če znaš vozit (zavirat) se boš ustavil nekje isto ali pri starejšem avtomobilu celo prej brez absa.


Tole sm mogu quotat k je bil legendary statement.

F1: si kdaj gledu formulo? A veš tist bel dim pred ovinkom k nekdo "ZABLOKIRA KOLO"? :D

Rally: Za primer ti dam samo varjanto RS avtomobila "Mitsubishi Lancer Evolution IX RS" ki pomen rallysport in je v osnovi lažji itd itd in uglavnem homologirana verzija avtomobila za grupo N. Guess what, ena od razlik je tudi to da serijsko nima ABS-a, od ABS-a senzorje se pa uporabi za launch control ;)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
scmoky
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Če maj 14, 2009 6:18 pm

Napisal/-a scmoky Pe nov 20, 2009 10:58 pm

Loco preveč si šel v ekstreme... Res je brez ABS si hitrejši, vendar moraš bit navajen nato, vedeti kako se avto obnaša ko gume drsijo itd...

Za povprečen folk pa je ABS amerika sploh po suhem in EBD. Ker je folk paničen in ne pomisli na nič drugo kot full brake.
To da pa Rally vozniki nimajo ABS pa ima Loco popolnoma prav. ABS je nadležen da ko hošeč na polno bremzat in je šoder itd., ABS ne bremza, brez pa kola zablokira itd, malo sšustiš pedal in je ok...
:)

Aja za gume pa obvezno ne šparajte na gumah in zavorah.
Loco ti ko maš 4x4 ga težko zadrifta, si probaval kaj? MIslim lahko samo za 90 stopinj rukneš, tak da celi avto leti postrani a?
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne nov 22, 2009 10:03 pm

Kakšne imate pa kaj izkušnje s Kormoran gumami ;)
Jaz iamam te gor, dve so letnik 2006, dve pa 2007; obe s 6,5mm profila gume mehke na dotik. Ampak letos me nosi po cesti kot mačka. Zdaj pa ne vem ali je problem v teh gumah ali je cesta tak čudna :? Tu ko se vozim je v senčnih predelih ves čas vlažna, nekak švica. To je gladko kot sam vrag, sploh ni čutit kake velike bočne sile, avto začne kar ven vlečt. Sumim, da v večini kriva tista čudna vlaga, en del pa more bit v gumah.
Za sneg so pa zakon, ko je bil tisti sneg v začetku meseca sem moral v kar lepem klancu počakat in sem z mesta brez problemov speljal.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne nov 22, 2009 10:08 pm

Sam sem imel Kormoran - NIKAD VIŠE!
Sranje od gume... ob dežju/mokrem so moji občutki bili takašni, da bi imel gor hrenovke in bi se vozil po majonezi.
In kot si napisal je problem v gumah in ne v cesti.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne nov 22, 2009 10:52 pm

Zgleda bo res to, da so te gume bolj švoh :?
Letos res nisem zadovoljen z njimi, se morem prav ahtat kako pridem v ovinek, da ni slučajno prehitro. Danes zjutraj me je dvakrat nosilo, madonca 60 se peljem čist na rahlo ovinek pa že čutim kak mi je malo rit spodnašalo. Sem si mislil, pa to ne more bit res. Pa je bilo. Par kilometrov naprej sem pa že kar driftal :)
Če kdo pozna v Šentjurju, ko se pelješ od Alposa proti podvozu. Tam tisto križišče v katerem zaviješ za 90° - je na dolgo speljano. Cesta je bila prazna in nalašč nisem čist upočasnil, prišel sem z kakimi 45 km/h; najprej je cel avto odnašalo, na koncu pa je še rit prav po driftersko zasukalo - sem moral kontra volan zasuknat, da se je umiril. Je res, da je tam asfalt slab, samo vseeno, ne sme tak odnašat :roll: .
Pa nasplošno najprej - najraje rit odnaša. Bom mogel dat žakel cementa v kuferan :lol:
 
Uporabniški avatar
napi
Novinec
 
Prispevkov: 190
Pridružen: Po dec 27, 2004 3:04 pm

Napisal/-a napi Sr dec 02, 2009 10:43 pm

A je že komu naredilo tole???? Kot bi vzel britvico in jo zarezal!! Ofnalo jo je kot kakšno nalito gumu, kot tiste prve ko so delali(nalite).
Priponke
Slika005_1.jpg
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 02, 2009 10:54 pm

napi: Glede na to da so pnevmatike stare štiri leta in pol se nič ne čudim.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Če dec 03, 2009 2:17 am

lancia hf je napisal/-a:napi: Glede na to da so pnevmatike stare štiri leta in pol se nič ne čudim.


Po eni strani res po drugi pa se vseeno ne bi smele kar tako odpreti.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če dec 03, 2009 6:40 am

hehe, to je meni naredilo že pred leti, ampak ne tako kot tebi ampak mi jo je celo olupilo in to na AC na srečo se je začel avto čudno obnašat in sem že dost zmanjšal. v glavnem ta zgornji plašč mi je potegnal dol, ostalo so mi samo žice. :shock: pa zlomil mi je odbijač , stolklo bok in razbilo luč(ker je ta plašč začel opletat). :roll:

stare so bile pa tudi ene 4,5 let, ne glede na starost se to ne bi smelo zgodit!
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če dec 03, 2009 6:45 pm

Sava quality - jebemtiš tudi moja jih ima na avtu. Bejžmo gledat. :evil:
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Če dec 03, 2009 7:01 pm

napi je napisal/-a:A je že komu naredilo tole???? Kot bi vzel britvico in jo zarezal!! Ofnalo jo je kot kakšno nalito gumu, kot tiste prve ko so delali(nalite).


Mel podoben primer, samo da mi jo ni tako odprlo. Sem jo uveljavil v garancijskem roku, pa so mi proznali 80% kulance (sem mel že cca. 10.000km prevoženih z njimi). Zgledalo je, kot da bi jo nekdo zarezal o ostrim predmetom
 
frooteg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Če sep 18, 2003 12:06 pm
Kraj: Republic of Quotle

Napisal/-a frooteg Če dec 03, 2009 7:05 pm

Ah ja ... sam sem preživel že več kot 10 let na savi ;) Dobr umes je bla ena UG4 . Je pa res, da je to na manjšem avtu razredfa CLIO & co. Za sneg itak ni bolše gume. Dobr v dežju res negre kot UG 3d ali kaj podobnega, ampak čisto zadovoljivo. tudi iz kritičnih situacij , ki jih tukaj nekateri omenjate sem se kamot rešil, ko pa zapade prvi sneg pa nimam skrbi, da mi punca neb domov pršla ;)

Je pa res, da na večji avto jih pa nekak nebi dal , se mi zdi, ( ampak je to res samo moje mnenje) da so to dobre gume tam nekje do 15". Vse kar je 15" ali več pa načeloma prisegam trenutno na UG3d, čeprav so v snegu do K.... ( enako kot Ug7+) . Ampak za vožnjo po avtobanih, in daljše ture pa definitivno boljša izbira kot sava.

Lp m .
 
MateSLO
Novinec
 
Prispevkov: 391
Pridružen: So dec 06, 2008 1:30 pm

Napisal/-a MateSLO Po dec 07, 2009 1:41 pm

Ok, sam uporabljam že dober mesec Eskimo S3 in guma se mi zdi čisto normalna. Ni najboljša na testu in tudi na cesti ni - samo za normalno vožnjo se mi zdi pa čisto dobra.
Ni me nikjer odneslo pa sem vozil po mokri in suhi cesti ... me res zanima kako se eni vozite da vas odnese na vsakem ovinku s to gumo :roll:

Samo je pa definitivno da ko bom menjal gume dam eno UG gor ... treba probat :)

P.s. a zdj ko je pa enemu oluplo Savo bote pa vsi šli gume menjat? :roll:
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Po dec 28, 2009 10:55 am

Sem se zadnjič peljal za kolegico ki nima gor Save... no, js z Savo sem letel čisto na drugi pas :roll: , ona pa normalno pelje dalje (temperatura 0 stopinj, suha cesta). Čim dlje stran od teh gum fantje in punce...
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov