~toMmy~ je napisal/-a:Moja dva linka si sploh pogledal??
Ja.
Prva polovica prvega videa je itak posvečen preizkusu v snegu/ledu, kjer so rezultati pričakovani.
Potem pa testirajo letno in zimsko vpogojih ko je bolj mraz kot famoznih 7 stopinj, ampak v mokrem. (to se mi zdi pomemben poudarek, to glede mokre podlage domača "7-stopinj-falanga" nekako izpusti (oziroma ne ve).
Razlika v ustavljanju je dobra dolžina avta v prid zimske gume, kar ni malo in da misliti, priznam. Vendar je po nekaterih nemških testih (sem linkal) podobna, a obrnjena situacija na suhem pri nizkih temperaturah, ko potrebuje zimska od 4 metrov (najboljše zimske) do 9 metrov dlje za ustavljanje, odvisno od kvalitete.
Kaj je torej bolj pomembno, ustavljanje v mokrem ali suhem? Hja, v mokrem je bolj zajebano in kritično in tam najbolj rabiš dobro gumo, to je res. Po drugi strani je v Angliji (video je iz angleške oddaje) dež precej bolj pogost kot pri nas. Pri nas torej pogosteje vladajo suhi pogoji, ko se slika obrne...
Glede drugega videa sem v osnovi malo skeptičen, ker je očitno reklamni produkt Michelina, pa tudi avtomobili in njihove dimenzije niso ravno reprezentativni (911-ke, c'mon..)
V glavnem, lekcije drugega videa niso univerzalne. V mnogih testih letnih gum ima Michelin slabe rezultate na mokrem, ponavadi daleč najslabše v primerjavi s 'prvo ligo' gumarjev, morda so potem tudi zato njihove zimske na mokrem boljše od njihovih letnih...