Dariooo je napisal/-a:bsheep je napisal/-a: pel se z dizlom enkrat pa neboš vedu da je dizl!
hehe...dovolj da pogledam obratomer pa ze se startam ne pa morem ze menjat v 2. brzino :P
ok ok nehimo ze s temi dizli in s hrupom pa se usmerimo na samo temo..
js samo pravim naj se glede perfomance gume, to je 1. kar se gleda...vse ostalo pride pol na vrsto
LP
Dariooo je napisal/-a:bsheep je napisal/-a: pel se z dizlom enkrat pa neboš vedu da je dizl!
hehe...dovolj da pogledam obratomer pa ze se startam ne pa morem ze menjat v 2. brzino :P
ok ok nehimo ze s temi dizli in s hrupom pa se usmerimo na samo temo..
js samo pravim naj se glede perfomance gume, to je 1. kar se gleda...vse ostalo pride pol na vrsto
LP
bsheep je napisal/-a:Tkole zanimal bi me čim več mnenj in lastnih izkušen o gumah na smrekco...
V mislih imam:
Pirelli p7000
GoodYear EGLE F1
Dunlop Sport9000
Brigstone Potenza
Kaj priporočate od teh naštetih....
Še posebaj bi me zanimalo ker bi se odloču za goodyerke F1 ,ker je celotna guma na smrkco ali je res zelooo hrupna????
Opa da mal poravm gume so LETNE --> 215/45/R17 !
HVALA VSEM!
Stasky je napisal/-a:MacTron je napisal/-a:takole je nizkopresecne gume so vse precej hrupne... od katerih koli zimskih
vlogo tukaj pa igra tudi ET platisca torej... ce je platisce z gumo bolj pomaknjeno
proti notranjosti koloteka; torej ima vecji ET je guma manj hrupna
...bolj kot je ven bolj hrupna postane
od kje pa tebi ta teorija???
zaradi ETja nebo guma prav nič bolj ali manj glasna...širina koloteka vpliva na vozne lastnosti avtomobila in vse ostalo...
na glasnost gume vplivajo vrsta profila, globina profila, dimenzija gume, višina robov (gume z nizkim presekom so glasnejše)...
in glede EAGLE F1, ki jih imam js... niso pretirano glasne, sicer so glasnejše od gum z običajnim profilom in razliko opaziš ko take gume snameš dol in nadeneš običajne... ni pa pretiranega hrupa kot nekateri napihujejo...
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost