alebri74 je napisal/-a:Zakaj nebi pozimi uporabljali obnovljenih gum.Imajo certifikat in garancijo.Jaz jih vedno uporabljam,pa še nisem imel nobenih težav,cenovno pa sploh ni primerjave.npr.205/55/16 stane 32eu.Takšne gume ne moreš originalne dobit pod 75eu.Nisem le nedeljski šofer,ampak delam od cca. 8000 km na mesec.
Prva stvar je ta, da se prašaj za kaj ti služi avto. Če ti služi za vožnjo iz točke A v točko B samo za vožnjo, ali ti služi za varno vožnjo iz točke A v točko B. Če si pomislil na drugo točko, potem ne boš vzel nalitih gum. Sej guma na njih je že dobra za vožnjo po cestah, kaj se pa skriva pod to gumo? Kolko je stara guma, na katero so nalili novo tekalno površino? Koliko poškodb je imela preden so jo nalili? Kaj če je stara toliko, da bo razpadla?
Ne rečem da bi ti prinesel svoje 3 leta stare znucane gume v firmo, kjer bi ti jih obnovili. Za tako gumo bi vedel njeno poreklo, vendar nas je dovolj drugih voznikov, ki z gumo kdaj na robnik zapeljemo, na zunaj se ji pozna nič, znotraj pa je poškodovan obroč, ki bo mogoče zdržal še samo par tisoč kilometrov. Sam veš, da je taka guma zanič in jo vržeš stran, nekdo pa jo potem obnovi. Kaj pa potem ko tak obroč popusti?
Moja mati le letos kupila nove savine gume - "NOVE!!!", pa ji je obroč popustil in je gumo potegnilo dol iz feltne na avtocesti. Na srečo pri pospeševanju iz cestninske potaje in je bila hitrost pod 100km/h. Kaj bi se zgodilo pri 130 raje ne razmišljam, ker ima twingota.