Zadnje gume večino časa vozijo po "sledeh" prvih, ki v bistvu najprej odrinejo vodo tako, da zadnje praktično vozijo skoraj po "suhem" .
Predvsem pri aquaplaningu na AC je najbolj bistveno, da prednje gume ne splavajo oziroma "držijo" čim dlje, istočasno pa same odrinejo večino vode tako, da zadnje sigurno ne bodo splavale saj tudi pri nižjem profilu so prednje gume naredile svoje.
Vzrok fishtailinga na vseh te posnetkih bi prej pripisal ostarelim gumam kot pa izrabljenosti profila še posebej ker gre tukaj za Michelinove gume, katerim starost resnično ne sede najbolje. Predvsem se to pozna ravno v mokrem in nima veze z aquaplaningom.
Da bi potrdili navedbe iz tega filmčka, bi bilo treba vzeti enako stare gume in sicer ene zrabljene in druge skoraj ne pa da vidimo razliko. Ko so v igri nove gume in stare pa tole ni ravno kredibilen test. In če večina počne tako kot je opisano potem nikoli nima na obeh oseh enako stare in enako kvalitetne gume. Po tej logiki spredaj ni nikoli dobrih gum.
Pravilni nasveti bi morali biti, da se gume menjajo med prednjo in zadnjo osjo vsakih 10-15.000km in da imajo večino časa približno enako obrabljenost. In ko pride do menjave naj se vedno menja ves komplet gum in ne samo dveh.
In štos ni v tem da je bolje zleteti s ceste ven direkt naravnost, ampak je štos v tem, da sploh ne zletimo s ceste, a ne?
