Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po nov 09, 2009 10:13 am

Tud jst sem mel S3, tako kot večina vas. In odkar imam po novem GY UG7 ne bi šel nazaj na savo nikol več. Ker razlika v mokrem je tako očitna, da ni za povedat.
 
Uporabniški avatar
droš
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Po feb 20, 2006 7:47 pm

Napisal/-a droš Po nov 09, 2009 10:34 am

nikol več save ena slabših gum ka sem jih mel na avtu.
droš farer
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po nov 09, 2009 11:23 am

ban je napisal/-a:Tud jst sem mel S3, tako kot večina vas. In odkar imam po novem GY UG7 ne bi šel nazaj na savo nikol več. Ker razlika v mokrem je tako očitna, da ni za povedat.


No jaz imam GY ultra grip performance, pa je tudi pri meni očitna razlika.

droš je napisal/-a:nikol več save ena slabših gum ka sem jih mel na avtu.


x2

...poleg Kormoran.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Po nov 09, 2009 12:12 pm

Nisem rekel, da je zelo dobra guma za vse. V mojem primeru je tako. Vendar jaz ne paničarim, če mi malo zavti včasih gume. Sem brez nesreče v svoji dosedanji vožnji. Nisem nek počasneš, ker v dežju itak vsi zmanjšajo hitrost tako, da sem s svojih 140km/h lahko na prehitevalnem pasu. V ovinkih mi še ni ratalo, da bi me zaneslo na nasprotni pas. Pa imamo par ovinkov, kjer nekateri letijo ven že pri 70km/h omejitev je pa 90km/h. Tudi v kriznih situaciajah se je do sedaj še vedno dobro izkazalo. Pred leti sem zaviral še brez ABS in sem svoje vozilo kontroliral tudi z blokiranimi kolesi čisto na koncu. Mogoče sem jaz kriv ne vem. Aja imam pa 120hp.

Lahko povem še da so glasne, imajo kar nekaj upora, vendar me to ne moti. Noben mi pa ne bo rekel, da bom s temi gumami ogrožal sebe ali druge. So čist solidne, ali pa je z vašo vožnjo kaj narobe. Ni mišljeno kot napad na koga.

Vozil sem tudi Barum Polaris 2, ki jih bi tu verjetno raztrgali, ker niso tudi lih za v sneg. In tudi s temi nisem imel nerešljivih problemov. Vozim se pa po omejitvah ali malo več (do 10km/h). Vse ostalo je pa neodgovorno v primeru nezgode in brez. Ampak nima veze.

Me pa veseli, da vozite na drugih gumah, če v te ne zaupate in verjamete. Jaz jim in do sedaj me niso pustile na cedilu. Če me pa bodo bom pa z veseljem spremenil mnenje in vam sporočim.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Grega_ Po nov 09, 2009 12:17 pm

No pa vidim sedaj po gledanju tega testa S3 pa vidim da je res razlika med 2008 in 2009. Cca. 2 tedna nazaj sem iz "druge roke" slišal, da če se kupuje Sava S3 naj se kupi letnik 2008. Ob vprašanju ki sem ga postavil zakaj ne letošnje, mi je bilo rečeno da so letošnje namenoma slabše, saj da so to zahtevali big bossi, nekaj v smislu da je preveč dobra za svoj razred v kateremu je in ceno. Mogoče bi bilo fino pogledati katere vse znamke so last goodyeara in potem primerjati cene. Če pogledamo na lansko leto je bila Sava takoj za GY Vector, cena seveda razična. Če primerjam letošnjo 185/65/14 - GY VECTOR (h - sicer all season) - 72,88 EUR, Sava pa 49,65 EUR....tako da so sami sebi v zelje skakali in si bili konkurenčni. Ne vem, mogoče je to razlog za vse skupaj.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Po nov 09, 2009 12:18 pm

Pozdravljeni!


V 14 dneh, ko sem čakal na 2 mišelinki alpin pa3, ker sem eno presekal, sem začasno montiral na vse 4 kole eno sezono nucane Sava Eskimo S3, ki sem jih slučajno še imel doma na felnah. V teh 14 dneh mi je na mokri cesti uspelo pridelati račun za 2849,63€, za katerega definitivno krivim gume. Naj samo omenim, da je bilo to z novim avtomobilom, ki je imel prevoženih cca. 20k km, in je znan po superironi legi in je mel vse od ABS, ESP..... Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.


račun:

http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik007_1.jpg
http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik008_1.jpg

Mislim, da ne rabim razlagat, da teh gume niti ne pogledam več. Še na 15 let staro delovno vozilo (hyundai lantra) sem reskiral €€, in kupil GUME, ne pa ta krš. (naj omenim, da sem dal za gume 20€ več kot pa za vozilo).


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus To nov 10, 2009 11:39 pm

graal je napisal/-a:Pozdravljeni!


V 14 dneh, ko sem čakal na 2 mišelinki alpin pa3, ker sem eno presekal, sem začasno montiral na vse 4 kole eno sezono nucane Sava Eskimo S3, ki sem jih slučajno še imel doma na felnah. V teh 14 dneh mi je na mokri cesti uspelo pridelati račun za 2849,63€, za katerega definitivno krivim gume. Naj samo omenim, da je bilo to z novim avtomobilom, ki je imel prevoženih cca. 20k km, in je znan po superironi legi in je mel vse od ABS, ESP..... Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.


račun:

http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik007_1.jpg
http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik008_1.jpg

Mislim, da ne rabim razlagat, da teh gume niti ne pogledam več. Še na 15 let staro delovno vozilo (hyundai lantra) sem reskiral €€, in kupil GUME, ne pa ta krš. (naj omenim, da sem dal za gume 20€ več kot pa za vozilo).


lp, Aleš.


U bemtiš. Not good.

No ja...gume sem dobil "gratis" poleg avta. In glede na to, da ne divjam, jih bom pač vozil 2 zimi in potem verjetno menjal. Ker osebno s Sava S3 nisem imel problemov še...res je, ni neka super guma, ampak za moj stil vožnje je zadovoljiva. (Da ne omenjam, da sem brez problemov preživel skoraj eno leto - pozimi IN poleti - s temi gumami na 22 let starem Nissan Sunny-ju->majhna in "čorava" dimenzija gum.) Seveda pa na nakup novih zdaj, po vsem kar sem prebral, ne bi niti pomislil... :?
 
mihecgtc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Sr jun 24, 2009 9:52 am

Napisal/-a mihecgtc Sr nov 11, 2009 12:37 am

za racun krivim gume
hmmm svaka cast pol ni bil nic tukaj problem tvoj način vozne ?

klasicna logika

ej stari imam avto z super lego (bojda) optika itak ni vazna imam abs esp itd... in pol na povno v ovink pa se čudn gleda pa si misli

ej pa zakaj sem vn letel eehhh to so te sava gume garant krive :)
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Sr nov 11, 2009 8:00 am

Sava eskimo je zelo dobra guma za v sneg....ampak dejansko je potrebno vožnjo prilagoditi vpžnjo razmeram na cesti.
Za normalno vsakdanjo vožnjo je čisto solidna guma. Najlepše je krivdo zvaliti na vse, razen na svojo vožnjo...
Sej sava ni nankanga li čunga lunga....

lp
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Sr nov 11, 2009 10:10 am

radar je napisal/-a:Sava eskimo je zelo dobra guma za v sneg....ampak dejansko je potrebno vožnjo prilagoditi vpžnjo razmeram na cesti.
Za normalno vsakdanjo vožnjo je čisto solidna guma. Najlepše je krivdo zvaliti na vse, razen na svojo vožnjo...
Sej sava ni nankanga li čunga lunga....

lp

:clapclap :clapclap :clapclap
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK Sr nov 11, 2009 11:48 am

moje so narejene v turčiji

185 60 r15, jih ima še kdo iz turčje?
Slika
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr nov 11, 2009 11:51 am

sava s3 ni slaba...poraz od poraza so pa bile sava intensa :twisted: :twisted: :roll: :roll:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr nov 11, 2009 11:55 am

im nobody je napisal/-a:sava s3 ni slaba...poraz od poraza so pa bile sava intensa :twisted: :twisted: :roll: :roll:


Res je.
 
Uporabniški avatar
ales66
Novinec
 
Prispevkov: 307
Pridružen: Ne apr 29, 2007 9:56 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a ales66 Sr nov 11, 2009 2:40 pm

graal je napisal/-a:Pozdravljeni!


V 14 dneh, ko sem čakal na 2 mišelinki alpin pa3, ker sem eno presekal, sem začasno montiral na vse 4 kole eno sezono nucane Sava Eskimo S3, ki sem jih slučajno še imel doma na felnah. V teh 14 dneh mi je na mokri cesti uspelo pridelati račun za 2849,63€, za katerega definitivno krivim gume. Naj samo omenim, da je bilo to z novim avtomobilom, ki je imel prevoženih cca. 20k km, in je znan po superironi legi in je mel vse od ABS, ESP..... Isto pot sem naslednji dan stestiral z mišelinkami (enake razmere). Pri enaki hitrosti sem se ustavil neprimerno hitreje.


račun:

http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik007_1.jpg
http://93.103.130.51/ales/m3/zapisnik008_1.jpg

Mislim, da ne rabim razlagat, da teh gume niti ne pogledam več. Še na 15 let staro delovno vozilo (hyundai lantra) sem reskiral €€, in kupil GUME, ne pa ta krš. (naj omenim, da sem dal za gume 20€ več kot pa za vozilo).


lp, Aleš.


Račun ima datum 11.8.2008. :?: Menda nisi že avgusta zimskih gum gor dajal. :shock:
 
Uporabniški avatar
MatejW
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To apr 10, 2007 5:12 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MatejW Sr nov 11, 2009 4:42 pm

Nosilec tablice 29.23 brez ddv? :))
Slika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr nov 11, 2009 5:05 pm

zakaj me strašite? da nebom raje ostal na letnih 19" fulda namesto 16" sava :lol: :lol:
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Sr nov 11, 2009 7:20 pm

Ljudje mislijo, da če imaš ABS potem je pa problem rešen. Z ABS se z optimalnim zaviranjem ustavi vozilo lahko do 6 metrov prej pri hitrosti 60km/h kot pa z neoptimalnim. Večina posameznikov ne uporablja ABS optimalno.

To je napisal Gallus na nekem drugem forumu (če bo bral bo vedel, da ga citiram):
"ABS so izumili kot odgovor na slabo znanje zaviranja večine povprečnih voznikov, ki vsakodnevno vozijo po cestah. Zaviranje z blokiranimi kolesi je daljše, kot zaviranje z ABS in še daljše kot pri optimalnem (na robu blokiranja z max. zavorno močjo) zaviranju, ki ga pa žal zmorejo le redki. Le malo kdo ve, kako se pravilno zavira z vozili, ki imajo ali nimajo ABS. In nazadnje - ABS je zgolj pripomoček, zavira še vedno vozilo po navodilih voznika. Vsem tistim, ki pa ne verjamejo v teorijo, naj gredo na kak poligon ali šolo varne vožnje, če na nič drugega pa vsaj na prezentacijo."

Se pa strinjam z njim, kar sem načel že zgoraj.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr nov 11, 2009 8:53 pm

kamal je napisal/-a:Ljudje mislijo, da če imaš ABS potem je pa problem rešen. Z ABS se z optimalnim zaviranjem ustavi vozilo lahko do 6 metrov prej pri hitrosti 60km/h kot pa z neoptimalnim. Večina posameznikov ne uporablja ABS optimalno.

To je napisal Gallus na nekem drugem forumu (če bo bral bo vedel, da ga citiram):
"ABS so izumili kot odgovor na slabo znanje zaviranja večine povprečnih voznikov, ki vsakodnevno vozijo po cestah. Zaviranje z blokiranimi kolesi je daljše, kot zaviranje z ABS in še daljše kot pri optimalnem (na robu blokiranja z max. zavorno močjo) zaviranju, ki ga pa žal zmorejo le redki. Le malo kdo ve, kako se pravilno zavira z vozili, ki imajo ali nimajo ABS. In nazadnje - ABS je zgolj pripomoček, zavira še vedno vozilo po navodilih voznika. Vsem tistim, ki pa ne verjamejo v teorijo, naj gredo na kak poligon ali šolo varne vožnje, če na nič drugega pa vsaj na prezentacijo."

Se pa strinjam z njim, kar sem načel že zgoraj.


v zimskem času je zavorna pot, pri manjših hitrostih na poledenelem cestišču , z absom daljša od zaviranja z blokiranimi kolesi :lol:, in res sava s3 so dobre gume za v sneg, v mokrem pa tako porazne da si ne zaslužijo ime guma...moje izkušnje..
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr nov 11, 2009 10:04 pm

mihecgtc je napisal/-a:za racun krivim gume
hmmm svaka cast pol ni bil nic tukaj problem tvoj način vozne ?

klasicna logika

ej stari imam avto z super lego (bojda) optika itak ni vazna imam abs esp itd... in pol na povno v ovink pa se čudn gleda pa si misli

ej pa zakaj sem vn letel eehhh to so te sava gume garant krive :)


DA!

Ker se mi zdi porazno, da ima enak avtomobil v enakih razmerah z dvema različnima gumama, razliko v zavorni poti tudi 200% ipd....

Kar je porazno je porazno. In za mene je ta guma porazna. Toliko samo, da omenim, nisem se razbil ne vem kam.... ampak sem povozil nič hudega slutečo srno, ki mi je skočila pred avto sredi ovinka. In še zdaj trdim, da tudi če bi še imel stare letne zlizane gume na avtu, ali pa druge zimske, bi srna ostala cela, jaz pa nebi obračal denarja na zavarovalnici. izven naselja pa se pri hitrosti 80+, že pozna kakšne gume so na avtomobilu.

kot drugo.. Avto je imel optiko v nulo... Prevoženih 20kkm.



To je napisal Gallus na nekem drugem forumu (če bo bral bo vedel, da ga citiram):
"ABS so izumili kot odgovor na slabo znanje zaviranja večine povprečnih voznikov, ki vsakodnevno vozijo po cestah. Zaviranje z blokiranimi kolesi je daljše, kot zaviranje z ABS in še daljše kot pri optimalnem (na robu blokiranja z max. zavorno močjo) zaviranju, ki ga pa žal zmorejo le redki. Le malo kdo ve, kako se pravilno zavira z vozili, ki imajo ali nimajo ABS. In nazadnje - ABS je zgolj pripomoček, zavira še vedno vozilo po navodilih voznika. Vsem tistim, ki pa ne verjamejo v teorijo, naj gredo na kak poligon ali šolo varne vožnje, če na nič drugega pa vsaj na prezentacijo."


Res je. Ampak pozabljaš na pomembno dejstvo. Da je to veljalo nekoč, ko so bile hitrosti še nizke, avtomobili pa lahki. Za optimalno zaviranje pa potrebuješ tudi optimalni grip sprednjih koles, ki pa ga v mokrih razmerah definitivno nimaš.

Če pa bi rad malo bolj naštudiral ABS pa ti priporočam slednje. Ob naslednje snežnem ali deževnem dnevu si poišči neko prazno prakiriče. Izberi si "etapo" in hitrost". Zaviraj prvič z ABS, drugič pa potegni varovalko za ABS ven. Videl boš da bo v "zj***nih" razmerah tvoja zavorna pot brez absa krepko daljša (pa če še ne vem kako obvladaš (a si moreš mislit, da imajo celo vozniki rallyja in formule1 ABS?)). Isto zadevo ponovi enkrat ko bo suho in če znaš vozit (zavirat) se boš ustavil nekje isto ali pri starejšem avtomobilu celo prej brez absa.


p.s.: naj samo omenim, da v ta drugem avtomobilu nimam abs-a in ga niti malo ne pogrešam.

MatejW je napisal/-a:Nosilec tablice 29.23 brez ddv? :))


Dokler časti zavarovalnica me boli đoko :D, po pravici povedano, sploh nism opazil do sedaj.


ales66 je napisal/-a:
Račun ima datum 11.8.2008. :?: Menda nisi že avgusta zimskih gum gor dajal. :shock:


Ma ja, naneslo je tako, da sem kupil letne 18", ki pa niso bile homolomo, in sem med čakanjem na papirovje pač vozil zimake.

Ontopic: Jaz sem samo podal mojo izkušnjo z S3. in glede na to, da so dobi že ogromno solidnih gum za malenkost višji denar, mislim, da se ne splača šparat.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black Sr nov 11, 2009 10:58 pm

Prokarjon je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:sava s3 ni slaba...poraz od poraza so pa bile sava intensa :twisted: :twisted: :roll: :roll:


Res je.


Skoraj nove Intensa sem dobil ob nakupu avta in sem jih takoj zamenjal. Res poraz.
Še ko sem jih prodajal sem omenil da se nič ne držijo :P
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov