
/miha je napisal/-a:Ok...
A) Če so zadaj slabše gume:
Sprednje gume sledijo krivini ovinka, zadnji konec avta centrifugalna sila izvrže iz krivine ovinka, torej sledi spektakularna zapustitev cestišča.
B) Če so spredaj slabše gume:
Zadnja kolesa sledijo krivini ovnika le zaradi sprednjih in če slednja spustijo, avto sledi tangenti na krivino, torej sledi gre avto v ravni črti s ceste dol.
dms je napisal/-a:Če daš pa spredaj zlizane,je pa avto podkrmarjen in ti sili nos iz ovinka. In nos je težje krotiti,kot zadek. Kot drugo je pa zaviranje, tu rabiš spredaj dobre gume. Tako da razmisli.
SAVINJCAN je napisal/-a:dms je napisal/-a:Če daš pa spredaj zlizane,je pa avto podkrmarjen in ti sili nos iz ovinka. In nos je težje krotiti,kot zadek. Kot drugo je pa zaviranje, tu rabiš spredaj dobre gume. Tako da razmisli.
podpis, zelo dobro napisano
ni ga junaka ki bi lovil spredni konc, so pa junaki, ki lovijo zadnjega
abbe je napisal/-a:SAVINJCAN je napisal/-a:dms je napisal/-a:Če daš pa spredaj zlizane,je pa avto podkrmarjen in ti sili nos iz ovinka. In nos je težje krotiti,kot zadek. Kot drugo je pa zaviranje, tu rabiš spredaj dobre gume. Tako da razmisli.
podpis, zelo dobro napisano
ni ga junaka ki bi lovil spredni konc, so pa junaki, ki lovijo zadnjega
ja se je treba tut zavedat,da je avto spredaj velik tezji pa lazje izpodriva vodo kot zadnji dela avta z enako profila.
pa se neki je klele,spet na tezi,ce si v snegu se sprednji del bol pogrezne zarad teze seprau mas vseeno lahko manj profila kot zadaj pa bosta in sprednji in zadnji(ce ma vec profila k spredaj) del avta mela trdno podlago.
jst se drzim mnenja da bolse gume zadaj,ceprau ko to kermu razlagam me sam cudn gledajo kokr da sm naumn.
/miha je napisal/-a:Ok...
Če se avto pelje skozi ovinek malenkost čez mejo zdrsa najslabše gume se zgodi:
A) Če so zadaj slabše gume:
Sprednje gume sledijo krivini ovinka, zadnji konec avta centrifugalna sila izvrže iz krivine ovinka, torej sledi spektakularna zapustitev cestišča.
B) Če so spredaj slabše gume:
Zadnja kolesa sledijo krivini ovnika le zaradi sprednjih in če slednja spustijo, avto sledi tangenti na krivino, torej sledi gre avto v ravni črti s ceste dol.
V B) primeru imate še možnost, da odnesete celo kožo, saj se lahko zgodi, da predno dosežete drugo stran ceste in jarek, hitrost tako pade, da gume spet najdejo oprijem in boste za las zvozili. V A) primeru pa nimate niti najmanjše možnosti, saj ga ni junaka, ki bi v delčku sekunde reagiral in volan obrnil v kontra smer za 3 vrtljaje.
Je pa tudi slabost B) primera in sicer to, da je potem daljša zavorna pot (če je res občutna razlika med sprednjimi in zadnjimi), ki pa se jo seveda da korigirat z daljšo varnostno razdaljo. Boste rekli, da je potem gotovo bolje, da je spredaj boljša guma? V tem primeru se boste pri močnem zaviranju zaustavili obrnjeni za vsaj 180° (če nimate ABSa, ki bi to omilil).
ni ga junaka ki bi lovil spredni konc, so pa junaki, ki lovijo zadnjega
Energetik81 je napisal/-a:Še posebno pri običajnem vozniku/voznici, ki še ni nikoli občutil odnašanja zadka. Ma ni šans da ulovi prekrmarjen avto. Medtem, ko bo pri izgubi oprijema spredaj praktično vsak avtomatično spustil gas in še pobremzal - kar lahko vrne oprijem sprednjim kolesom. Torej za večino voznikov je bolje imeti spredaj slabše gume. Seveda je potem zavorna pot daljša, ampak je pa manj nevarnosti vrtenja okoli osi.
zlabon je napisal/-a:Boljše gume zadaj za tiste s 60+ leti, k majo itak odziven čas 3 sekunde preden bo začel zadni konc lovit. Boljše spredaj pa za normalne voznike ki jim zadnji konec loviti, itak more bit že prirojena lastnost.
Če ste pa vsi tok nesposobni da ne morte enga avta obvladat ko ga počez odnese, pol pa sori, sam niste za na cesto....
zlabon je napisal/-a:Boljše gume zadaj za tiste s 60+ leti, k majo itak odziven čas 3 sekunde preden bo začel zadni konc lovit. Boljše spredaj pa za normalne voznike ki jim zadnji konec loviti, itak more bit že prirojena lastnost.
Če ste pa vsi tok nesposobni da ne morte enga avta obvladat ko ga počez odnese, pol pa sori, sam niste za na cesto....
/miha je napisal/-a:bass je napisal/-a:Izmeri profil, pa daj 2 gumi z več profila na pogonski par koles.
Pa ne pozabi odpeljat centrirat...
S tem se jaz ne bi strinjal. Boljše gume morajo it na zadnja kolesa, ne glede na to, katera so pogonska.
PS:
Predno se kdo zapiči v mojo izjavo naj uporabi iskalnik, da se bomo v kakšni primerni temi kregal glede tega... saj se bomo ane?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost