
ne vem pa kako bi bilo če bi kakšno drugo gumo dal na tolk hehe
u glavnem za eaglef1 sm ugotovil da se najbolje pelje pri 2.6 do 2.8 nekje

pa ne mi neki o varnosti pomoje so eaglce na 4 bar bolj varne kot pa kitajska plastika na 2,2

gofra je napisal/-a:Zodd je napisal/-a:malo bolj je bilo trdo ampak ne preveč, tudi po ovinkih se ni kaj dosti poznalo da bi se zaradi tega kaj slabše držal, saj pravim sedaj imam letne na 2.6-2.7 nekje in je vse oky
ja a ni bolje da jih furam na več pritiska da se obrabljajo po celi površini kot pa na 2.2 da jih bom po 2 sezonah lahk vrgel proč ker bodo robovi uničeni sredina pa še popolnoma dobra ?
avto pa je težak 1140kg
Aha, se pravi je boljs sparat gumo, da jo bomo dlje imeliJezus...
gofra je napisal/-a: Jaz s prevec napumpano gumo poskakujem po cesti, grip ostaja le na zelo grobem asfaltu...
LukL je napisal/-a:fantje, obstaja tabela z vsemi znamkami in modeli avtomobilov in katere dimenzije so po homologaciji na katerem avtu, in zraven so napisani bari; kolk naj bi bile napumpane ko se vozi 1 ali pa 4 potniki...
jo imam doma, je pa to kar velik kos plakata; recimo za ene 4 a3 liste
speedfreak je napisal/-a:Na prejsnem avtu s cca 1050 kg sem šele ko sem sprednje gume napumpal na 2.6 dobil potrebno odzivnost in lego na cesti, na sedanjem je pa predpisano da so sprednje na 2.7, , samo za po ovinkih je boljše, da je napumpana več kot piše,..vsaj moje izkušnje so take...
EX-B je napisal/-a:Samo moje izkusnje.. Imam Cordobo 2004 1.9SDI, teza je priblizno 1100kg, dimenzije gum so 195/50R15 (oboje, letne in zimske), letne gume B Turanza ER300, zimske B Blizzak LM-25. Vecinoma se vozim sam s skoraj nic prtljage.
Tovarnisko bi jih moral pumpat 2.2 spredaj in 2.1 zadaj, kar mi sploh ni odgovarjalo, ker se cuti da je vse skupaj zelo mehko in tudi ce dobro pogledas, jih pobira po robovih (sem sicer dinamicen voznik, ampak ne da bi rekel da divjam cez ovinke..). Tako da sem ugotovil da se zadeva najlepse pelje in najbolj enakomerno pobira gume ce pumpam letne spredaj na 2.6 in zadnje na 2.3, zimske pa spredaj na 2.4 in zadaj na 2.2.
denko4 je napisal/-a:Točno tko. Po par kkm že vidiš kako ti pobira gume in takrat dopumpaš ali spustiš.
Energetik81 je napisal/-a:denko4 je napisal/-a:Točno tko. Po par kkm že vidiš kako ti pobira gume in takrat dopumpaš ali spustiš.
Glede na to očitno res vozite zelo "dinamično". Potem pa pumpate gume daleč čez tovarniško prepisano mejo in tako manjšate oprijem, da bi dosegli enakomerno obrabo. Ne vem, če je to glih pametno.
Bi me pa zelo zanimal nek konkretni test zaviranja pri tovarniškem tlaku v gumah in pri recimo 0,4 bar povečanem.
Ne vem no, jaz po 12.000km (1 leto pri meni) praktično ne opazim obrabe, mogoče je profil 0,5mm manjši.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov