


Viewer je napisal/-a:V anketi manjkata vsaj še možnosti 'drugo' ter 'nimam dovolj izkušenj, da bi lahko izbral-a'.
MaRko81 je napisal/-a:...pa se je kdo kdaj vprašal KOLKO sploh pomenjo te razlike v točkovanjih v realnosti...po izkušnjah sodeč, ne kaj dosti
![]()
Kaj pomeni slabe lastnosti? Na primer to, da imata ti dve pnevmatiki v primerjavi z najboljšimi skoraj 40 metrov daljšo zavorno pot pri zaviranju na mokri cesti od hitrosti 100 km/h do zaustavitve. To ni nevarno samo za uporabnike teh pnevmatik, temveč tudi za druge udeležence v prometu, saj zaradi tako podaljšane zavorne poti zelo hitro pride do naleta: avto z dobrimi pnevmatikami ob nevarnosti zaustavi, za njim vozeči avto s slabimi pnevmatikami pa potrebuje bistveno daljšo zavorno pot in zato pride do naleta. Ali drug primer: avto z dobrimi pnevmatikami se lahko pravočasno ustavi pred skupino otrok ali pešcev, avto s slabimi pnevmatikami pa se mimo točke, kjer je prvi avto že ustavil, še vedno pelje s hitrostjo 60 km/h.
SuperVeloce je napisal/-a:Ubistvu je ADAC že tarnal o problemih, namreč nekateri proizvajalci že prilagajajo svoje gume za boljše zaviranje v mokrem. Če je/bo prehod prehiter, guma izgubi svojo uravnoteženost v različnih pogojih. Nikjer ne bo pisalo, kako je stabilna v ovinkih, kako dobro odvaja vodo...
Že če pogledamo zimske gume, o katerih se vleče ta tema... na mokri in suhi podlagi mehke in globoko vrezane lamele občutno škodujejo zavorni poti. Če se razvoj prehiteva in se tukaj sklepajo kompromisi, bodo gume avtomatsko na snegu in ledu slabše, zato da se bo hvalisalo na nalepkah. Kakšne bodo pa možnosti za korupcijo in prirejanje rezultatov, pa nebi vedel...
SuperVeloce je napisal/-a:Tudi meni ni čisto jasno, kaj naj bi pomenilo "ima celo oznako M+S"... vse dobre in slabe zimske imajo to oznako, pa tudi celoletne, nekatere SUV in celo nekateri letni kitajčki jo imajo... guma UltraGrip 8 je popolnoma zimska guma, namenjena še posebej vožnji po hladnem vremenu v mokrem, poledenelem, zasneženem vozišču... glede na to da so modeli UG zadnja leta blesteli po mokrem, je za naše cestne razmere verjetno najbolj pameten nakup...
esem je napisal/-a:Prosim
Za natančnejše pojasnilo o M+S poglej to
Glede obtežitve in hitrostnega razreda (le-ta je za zimske po zakonu lahko dva razreda manj) pa piše v homologacijskem kartončku, ki je za policaje edino merodajen, če bi te slučajno kontrolirali. Za normalno vožnjo je OK, kar se varnosti tiče.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov