Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne dec 14, 2008 6:28 pm

Res je, ni važno kje je nameščena guma, samo da je puščica obrnjena v pravo smer. Druga stvar ko sm prebiral par postov nazaj morm neki dodat. Zimske gume, spodnja meja profila 3mm, medtem letne gume pozimi, spodnja meja profila 4mm in pa seveda snežne verige.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne dec 14, 2008 6:53 pm

letne - spodnja meja profila 4mm

:ne

Letne - spodnja meja 3 mm + verige.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Po dec 15, 2008 8:28 am

C2 VTS je napisal/-a:Smer vrtenja je pravilna na vseh 4 gumah. Torej ni važno, kje je nameščena guma (levo-desno), samo , da je smer vrtenja. če sm prav razumel?
Malo sem se ustrašil, ker sem sedaj šel pogledat še na letne, kjer na notranjem robu piše "this side inside", torej sta gumi 2 levi in 2 desni, in levo ne smeš dati na desno stran, čeprav je smer vrtenja pravilna.


Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike ;)

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven ;)

Lp, A
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Po dec 15, 2008 12:37 pm

simply je napisal/-a:
letne - spodnja meja profila 4mm

:ne

Letne - spodnja meja 3 mm + verige.

Se oproščam, moja napaka. 3mm je spodnja meja. Sam ni mi jasn zakaj je SLO ponovno izjema. Povsod okoli nas, izjema je madžarska, je spodnja meja 4mm.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po dec 15, 2008 2:43 pm

ANJCI je napisal/-a:
C2 VTS je napisal/-a:Smer vrtenja je pravilna na vseh 4 gumah. Torej ni važno, kje je nameščena guma (levo-desno), samo , da je smer vrtenja. če sm prav razumel?
Malo sem se ustrašil, ker sem sedaj šel pogledat še na letne, kjer na notranjem robu piše "this side inside", torej sta gumi 2 levi in 2 desni, in levo ne smeš dati na desno stran, čeprav je smer vrtenja pravilna.


Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike ;)

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven ;)

Lp, A

kaj bi blo ce bi jih dal narobe gor.tko da bi napis outside bil znotraj....?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Po dec 15, 2008 4:38 pm

abbe je napisal/-a:
ANJCI je napisal/-a:
C2 VTS je napisal/-a:Smer vrtenja je pravilna na vseh 4 gumah. Torej ni važno, kje je nameščena guma (levo-desno), samo , da je smer vrtenja. če sm prav razumel?
Malo sem se ustrašil, ker sem sedaj šel pogledat še na letne, kjer na notranjem robu piše "this side inside", torej sta gumi 2 levi in 2 desni, in levo ne smeš dati na desno stran, čeprav je smer vrtenja pravilna.


Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike ;)

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven ;)

Lp, A

kaj bi blo ce bi jih dal narobe gor.tko da bi napis outside bil znotraj....?


Dobro vprašanje ;)

Pnevmatika ( beri radialna ) ima en karkasni vložek sestavljen iz tekstilnih vlaken ki potekajo od enega do drugega jedra pnevmatike. Vse poteka pod kotom 90 stopinj glede na smer kotalenja - se pravi, da glede same zgradbe pnevmatike prvotno ne bi smelo biti nič narobe .

Razumljivo pa je, da sama naloga pnevmatike kot npr. vodljivost v suhem in mokrem, prečne oz. bočne sile s tem da drži smer in ne da jo izgubi ... kotalni upor in posledično poraba goriva ne bo opravljena. ... zaradi samega izgleda profila

Lp, A
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po dec 15, 2008 4:43 pm

ANJCI je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
ANJCI je napisal/-a:
C2 VTS je napisal/-a:Smer vrtenja je pravilna na vseh 4 gumah. Torej ni važno, kje je nameščena guma (levo-desno), samo , da je smer vrtenja. če sm prav razumel?
Malo sem se ustrašil, ker sem sedaj šel pogledat še na letne, kjer na notranjem robu piše "this side inside", torej sta gumi 2 levi in 2 desni, in levo ne smeš dati na desno stran, čeprav je smer vrtenja pravilna.


Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike ;)

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven ;)

Lp, A

kaj bi blo ce bi jih dal narobe gor.tko da bi napis outside bil znotraj....?


Dobro vprašanje ;)

Pnevmatika ( beri radialna ) ima en karkasni vložek sestavljen iz tekstilnih vlaken ki potekajo od enega do drugega jedra pnevmatike. Vse poteka pod kotom 90 stopinj glede na smer kotalenja - se pravi, da glede same zgradbe pnevmatike prvotno ne bi smelo biti nič narobe .

Razumljivo pa je, da sama naloga pnevmatike kot npr. vodljivost v suhem in mokrem, prečne oz. bočne sile s tem da drži smer in ne da jo izgubi ... kotalni upor in posledično poraba goriva ne bo opravljena. ... zaradi samega izgleda profila

Lp, A

me ma tok da bi jh prou obrnu poj polet pa da se vozm da vidm kaj bi blo.ker zj jh mam po zunanjem robu mal ze znucane po notranjem pa niso tok.
pa ne ni optika.ampak guma je 225/35/19 pa moja tezka noga skoz ovinke,pa mi kr cufa zunanji rob.pa jh mam na 2.8 napumpane.sj je dost?
Ni vse res kar napišem
 
C2 VTS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: So jun 14, 2008 4:14 pm

Napisal/-a C2 VTS Po dec 15, 2008 6:20 pm

Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike Wink

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven Wink

Lp, A

To pa pomoje vsekakor ne more držati. Pri asimetričnem profilu je le še toliko prej opazno to- da sta 2 desni in 2 levi. V vsakem primeru je outside res navzven samo če ti je vulkanizer prodal 2 levi in 2 desni gumi. V mojem primeru na letnih gumah je to pravilno, saj je profil asimetričen in določena smer kotaljenja( michelin pilot sport), tako da jo lahko premikam samo po smeri spredaj - zadaj.Tko da nikakor ne morem postaviti gume, ki je bila letos na desni strani, na levo stran.

Čudi me da to ni pomembno pri UG7+, saj zgleda da lahko premikam gume po vseh smereh, če jih seveda premontiram skupaj s feltnami.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Po dec 15, 2008 6:23 pm

C2 VTS je napisal/-a:Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike Wink

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven Wink

Lp, A

To pa pomoje vsekakor ne more držati. Pri asimetričnem profilu je le še toliko prej opazno to- da sta 2 desni in 2 levi. V vsakem primeru je outside res navzven samo če ti je vulkanizer prodal 2 levi in 2 desni gumi. V mojem primeru na letnih gumah je to pravilno, saj je profil asimetričen in določena smer kotaljenja( michelin pilot sport), tako da jo lahko premikam samo po smeri spredaj - zadaj.Tko da nikakor ne morem postaviti gume, ki je bila letos na desni strani, na levo stran.

Čudi me da to ni pomembno pri UG7+, saj zgleda da lahko premikam gume po vseh smereh, če jih seveda premontiram skupaj s feltnami.

Sj pa mnda ja vidiš, profil ni asimetričen ampak je simetričen.
 
gregor 75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe apr 24, 2009 4:01 pm

Napisal/-a gregor 75 Pe apr 24, 2009 9:45 pm

C2 VTS je napisal/-a:Torej letne nimaš smerni profil temveč asimetrični ( Zunanji del pnevmatike oz. Outside je vedno obrnjen navzven ) . V tem primeru je letnica izdelave na zunanjem Outside predelu pnevmatike Wink

Pnevmatika z asimetričnim profilom je vseeno kje je nameščena , ker v vsakem primeru je Outside navzven Wink

Lp, A

To pa pomoje vsekakor ne more držati. Pri asimetričnem profilu je le še toliko prej opazno to- da sta 2 desni in 2 levi. V vsakem primeru je outside res navzven samo če ti je vulkanizer prodal 2 levi in 2 desni gumi. V mojem primeru na letnih gumah je to pravilno, saj je profil asimetričen in določena smer kotaljenja( michelin pilot sport), tako da jo lahko premikam samo po smeri spredaj - zadaj.Tko da nikakor ne morem postaviti gume, ki je bila letos na desni strani, na levo stran.

Čudi me da to ni pomembno pri UG7+, saj zgleda da lahko premikam gume po vseh smereh, če jih seveda premontiram skupaj s feltnami.

če prav razmišljam moraš dati gumo dol s feltne in jo zmontirat na nasprotno feltno če hočeš da bo zunanji rob na notranji strani
 
jan050
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So apr 12, 2008 7:08 pm

Napisal/-a jan050 To avg 25, 2009 2:30 pm

Zanima me razlika v obnašanju avta med temi dvemi dimenzijami:
195/65/15
185/65/15

Ali se sploh kaj pozna pri zimski oz. letni gumi. Kaksna je sploh razlika.
Gre se pa za Kio Pro_Ceed. Imam pa tudi občasno malo bolj športno (hitrejšo) vožnjo.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To avg 25, 2009 3:55 pm

Razlika ni toliko opazna, dvomim, da imaš obe dimenziji vpisani v homo. katonček, namreč obseg gume je pri njiju drugačen.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To avg 25, 2009 4:30 pm

simply je napisal/-a:Razlika ni toliko opazna, dvomim, da imaš obe dimenziji vpisani v homo. katonček, namreč obseg gume je pri njiju drugačen.


Ima obe vpisani.

Ne bos opazil razlike, prav tako mislim da ni nobene bistvene razlike v ceni...če si rad malo hitrejsi vzami VSAJ 16 col ( 205 55 16 )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix So sep 12, 2009 10:24 am

Eno vprašanje:

koliko mm naj ima zimska guma, da ne bo problema v snegu tistih par dni v sezoni?
Razmiščjam, ker prodajam avto, da ne bi novih gor dajal , ker se enostavno ne splača in avto ne bo nič dražji zaradi tega.
Jaz mislim, da je ok, če so gor ene normalne znamke in še kakih 5 mm?

Lp
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
jan050
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So apr 12, 2008 7:08 pm

Napisal/-a jan050 To sep 15, 2009 1:27 pm

jan050 je napisal/-a:Zanima me razlika v obnašanju avta med temi dvemi dimenzijami:
195/65/15
185/65/15

Ali se sploh kaj pozna pri zimski oz. letni gumi. Kaksna je sploh razlika.
Gre se pa za Kio Pro_Ceed. Imam pa tudi občasno malo bolj športno (hitrejšo) vožnjo.


Se eno, morda tudi trapasto vprašanje. Ali obe dimenziji pašeta na isto feltno? Sedaj imam 185/65/15, vzel pa bi 195/65/15, ker je cenejša.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix To sep 15, 2009 5:09 pm

http://www.alloywheels.com/tyrecalc.asp

tu si poglej, preveč ne sme odstopati, 195-60-15 bi bila primerna.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne okt 04, 2009 12:20 pm

vsako leto ista vprašanja, pa naj bo še letos...

imam za nabavit set "zimskih" gum, in na gume-diret imajo v moji dimenziji (205 55 16) redko katera oznako m+s.

konkretno me zanimajo nokian wr g2, ki pa niso m+s. torej moram imet s seboj vedno verige, enako kot da bi imel letne?
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne okt 04, 2009 12:49 pm

Lovec na cene pravi, da to SO letne gume, torej ja.

http://www.lovecnacene.si/nerazvrscene- ... /m/656622/

XL WR G2 pa bi naj bila zimska...
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Ne okt 04, 2009 1:20 pm

zimska ja, samo nima oznake M+S. to je zdej problem.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne okt 04, 2009 1:28 pm

Morda pa ima snežinko vgravirano gor..
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost