BBoss je napisal/-a:Ma dejte že enkrat to logiko osvojit, da zimske gume uporabljite za vožnjo pozimi, letne pa za poleti. A je to tolk težko razumet?
Pa še to je en velik problem zimskih gum saj s starostjo izredno izgubljajo na zmogljivostih in zimska guma po treh zimah je direkt za v kanto ampak vedno se najdejo neki skopuhi, ki raje reskirajo svojo in drugo varnost ter zimske gume uporabljajo v vročem asfaltu pol se pa vsi čudijo kako jih je polna cesta oz. v dežju vozijo počasi ker ni nobene smerne stabilnosti in bentijo nad tistimi, ki v dežju normalno vozijo z ustreznimi gumami.
Dejte mal pameti v glavo in uporabljajte ustrezne gume primerne letnemu času in predvsem razmeram na cesti. Zimske menjajte najkasneje po treh sezonah in letne najkasneje po petih ne glede na profil in raje izberite malo boljšo gumo kot pa neka kitajska čungalunga sranja.
Tako boste naredili največ za lastno varnost in varnost vseh udeležencev v prometu.
Se čisto strinjam, razen glede zamenjave po treh letih...
Saj gumo lahko uničiš že v eni sezoni, vendarle pa, če si normalen šofer, guma zdrži 5 let. Bodi prepričan, da je preverjeno. Kupi si GY, pa boš videl (najmanjši indeks obrabe!).
Kljub temu je verjetno prej menjati bolje ampak 5 let ni nobena panika. Glej malo s kakšnimi gumami se nekateri vozijo (precej takih!) in boš več kot presenečen (stare nad 8 let!). Taki pa so za obsoditi.
Zadnje, ki sem jih sam menjal (po petih letih) so imele še 5 mm profila (avto pa ima 160 HP, torej so bile na momente precej obremenjene - hitrostni razred T).