maniaxxx je napisal/-a:kalbo je napisal/-a:Ne vem no. Mene teli testi nikakor ne prepričajo. Logično je, da Nemci ne bodo svojih gum dal drugam kot na prvo mesto. Mene čakajo v garaži Sava Eskimo HP, ker sem finančno malce prekratek za UG8. Že tko so ble 350 EUR, UG8 bi ble 450. Bomo vidli, kako se bo obnašalo in to šele drugo sezono, prvo me do zdaj še nobene niso razočarale. Zdaj sem mel gor UG Performance, pa sem lani komaj prilezel domov, ko je zasnežilo.
Tist ki pa išče gumo za v sneg pa ni boljšega kot Eskimo S3. Res pa je da je potem posledično malo slabša na mokrem zarad zaprtega profila. Na Puntota ne dam drugih, za na Cromo pa tud niso glih zarad hitrosti in akvaplaninga.
Ne vem v kiri dimeziji maš gume, ampak js sm mel sava eskimo hp v 205 55 16 in od kar se mi je ESP vključil na avtocesti med menjavo pasov, ne dam niti slučajno save na avto, še to je bil bolj poizkus zarad smešno nizke cene, za katero sem jih dobil.
No, bomo vidli, ravno to dimenzijo mam, narjena je v nemčiji. Poročam čez dve leti, če je pa poraz pa že prej. Če se ti je pri 200 vključil ESP je velka razlika, kot če se ti je pri 100, tole me zanima, ker splaval sem tud že z GY UG Performance, sam tam bi splaval z vsako.
Naj bi bla pa to nova guma, tko da ne vem, kako si jo lohk ti že testiral. Da ni bla S3.
Jest vsako leto kupim vsaj en komplet gum, pa do lani nisem kupil drugega kot top 3 gume na testu, tko letne kot zimske. Pa me je predlani vulkanizer prepričal, naj poizkusim Lasso. Jest pa čangšlang gume gor...ma ni šans. Ko mi je zagotovil vračilo keša, če me razočarajo, sem pristal. Guma je odlična, drži tud drugo sezono in še zdaj ko je čisto zguncana, zanimivo, tud pri nizkih temperaturah zjutraj ne rabim božat gasa, da ne vrtijo v prazno, notranji robovi zadaj že čisto požrti, pa o tresenju in stopničkah ne duha ne sluha, česar za top tri gume po testih v drugi sezoni ne moram ravno napisat.
Kot sem rekel za Savo, bomo vidli, ampak šele naslednje leto ko se bom vozil z drugo polovico profila.