Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe nov 13, 2009 6:54 pm

Kar se Save tiče tako kot sem takoj napisal... lapajo nekateri testi gluposti... žal...

Večina ljudi ima reakcijski čas manjši od sekunde, drugače bi računali varnostno z dvema ali več sekundami.

Sklopko stisneš istočasno kot pritisneš bremzo... zdaj če je to čudežno za naredit potem ne vem... meni je to samoumevno.


Pri polnem (AC) zaviranju definitivno nimaš časa še menjati v nižjo, sklopko na drugi strani imaš čas stisnit.


Zaviranje brez da je motor v prestavi je veliko bolj predvidljivo in enakomerno saj ne bremza tudi motor po svoje ampak imaš nad zaviranjem samo ti kontrolo s pedalom.


To da samo pribiješ bremzo do podna in gledaš al bo ratalo al ne tudi ni čisto najboljša možna poteza... Lep primer je sneg, kjer bremza do podna v povezavi z ABS-om naredi samo to, da ABS sistem popusti mnogo preveč kot bi morala, in se zato samo pelješ naravnost skoraj brez zaviranja... veliko bolj pametno je še vedno imeti nek občutek koliko tiščati bremzo in zakaj.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Pe nov 13, 2009 7:14 pm

kar slabo mi je ko berem ene komentarje tu....

ej narod. jaz mam tud sava S3 pa sem lansko zimo bil čist zadovoljen....

v dežju me pa tud ni blo strah voziti dovoljenih 130 na avtocesti. večina je vozila 90, jaz pa 130... guma se drži ceste

nekateri pretiravate in ne ločite zimske gume od letne
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe nov 13, 2009 7:21 pm

Prokarjon je napisal/-a:Večina ljudi ima reakcijski čas manjši od sekunde, drugače bi računali varnostno z dvema ali več sekundami.

Sklopko stisneš istočasno kot pritisneš bremzo... zdaj če je to čudežno za naredit potem ne vem... meni je to samoumevno.

Pri polnem (AC) zaviranju definitivno nimaš časa še menjati v nižjo, sklopko na drugi strani imaš čas stisnit.


Večina naj bi imela, če so pa dejansko sposobni rešiti kritično situacijo, pa ne bi bil tako prepričan.

Sklopko itak prtisneš skupaj z zavoro, to je tud meni samoumevno, sam če še enkrat prebereš moj post, sem napisal, da se ne da v 1 sekundi poleg vsega še prestavljat nižje. (kar si tudi ti napisal).

Ta stisk sklopke poleg zavore ima velik vpliv pri majhnih hitrostih, saj na tak način:
-odvzameš motorju vlečno silo (še posebej pri močnejših dizlih, ki imajo veliko navora in peljejo praktično brez gasa pri 1.,2. in 3. prestavi)
-preprečiš, da bi motor crknil in da bi posledično ostal brez zavor in upravljanja

Je pa tud slaba lastnost tega...če ima avto ESP pri stisku sklopke preneha delovati. To zna biti kritično pri naglem izogibu ovire na cesti.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Pe nov 13, 2009 7:30 pm

a4 je napisal/-a:kar slabo mi je ko berem ene komentarje tu....

ej narod. jaz mam tud sava S3 pa sem lansko zimo bil čist zadovoljen....

v dežju me pa tud ni blo strah voziti dovoljenih 130 na avtocesti. večina je vozila 90, jaz pa 130... guma se drži ceste

nekateri pretiravate in ne ločite zimske gume od letne


u, 130 si pelal :wiihuu , torej je guma res dobra. :roll:
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Pe nov 13, 2009 8:07 pm

never ending story.. sad.
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe nov 13, 2009 8:13 pm

peroRS je napisal/-a:če ima avto ESP pri stisku sklopke preneha delovati. To zna biti kritično pri naglem izogibu ovire na cesti.


Zakaj pa to?
Prvič slišim.
 
MuRiCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 719
Pridružen: Pe maj 18, 2007 5:04 pm
Kraj: Kärnten

Napisal/-a MuRiCi Pe nov 13, 2009 8:16 pm

DaDek je napisal/-a:never ending story.. sad.

Santa Barbara :pop:
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe nov 13, 2009 8:32 pm

Ja Santa Barbara, samo žal eni res v nedogled mutijo s to Savo kako je slaba, mel je ni po možnosti pa še nikol.

To je povprečna guma, a za v sneg odlična... vprašanje je samo če mi rabimo sploh še gume za sneg ali bolj za suho in mokro cesto, sneg pa pride v poštev tistih 5 dni v letu...
žal nam ga vreme serje...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe nov 13, 2009 8:55 pm

Prokarjon je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:če ima avto ESP pri stisku sklopke preneha delovati. To zna biti kritično pri naglem izogibu ovire na cesti.


Zakaj pa to?
Prvič slišim.


Ne zmišljujem si. Sem bil na Vranskem na poligonu pa sem sprobal. Preden prideš na tisto hidravlično ploščo, ki zasuka avto, ti reče inštruktor da stisneš sklopko (zavoro pustiš pri miru) in potem ko gre avto počez ga sam popravljaš z volanom. ESP takrat NE DELUJE!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe nov 13, 2009 9:01 pm

peroRS je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:če ima avto ESP pri stisku sklopke preneha delovati. To zna biti kritično pri naglem izogibu ovire na cesti.


Zakaj pa to?
Prvič slišim.


Ne zmišljujem si. Sem bil na Vranskem na poligonu pa sem sprobal. Preden prideš na tisto hidravlično ploščo, ki zasuka avto, ti reče inštruktor da stisneš sklopko (zavoro pustiš pri miru) in potem ko gre avto počez ga sam popravljaš z volanom. ESP takrat NE DELUJE!

a to je nekomu novo???
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Pe nov 13, 2009 9:04 pm

sašo5 je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
Prokarjon je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:če ima avto ESP pri stisku sklopke preneha delovati. To zna biti kritično pri naglem izogibu ovire na cesti.


Zakaj pa to?
Prvič slišim.


Ne zmišljujem si. Sem bil na Vranskem na poligonu pa sem sprobal. Preden prideš na tisto hidravlično ploščo, ki zasuka avto, ti reče inštruktor da stisneš sklopko (zavoro pustiš pri miru) in potem ko gre avto počez ga sam popravljaš z volanom. ESP takrat NE DELUJE!

a to je nekomu novo???


Zgleda da je če je vprašal. :roll:
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Pe nov 13, 2009 11:01 pm

Če je to res, da ne dela ko držiš sklopko, potem boljša da ga sploh ni v avtu, tako da jst tega ne verjamem.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Pe nov 13, 2009 11:18 pm

logično da ne deluje, če držiš sklopko. sej ESP tut ni čudežen, on ti sam vzame gas če ga preveč pripičiš, volan še mamo pa vedno mi v oblasti, hvalabogu.
Freude am Fahren
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon So nov 14, 2009 12:53 am

GiGi1985 je napisal/-a:logično da ne deluje, če držiš sklopko. sej ESP tut ni čudežen, on ti sam vzame gas če ga preveč pripičiš, volan še mamo pa vedno mi v oblasti, hvalabogu.



Sploh ni res... ESP ti bremza s posamičnimi kolesi s čimer avto "potegne" nazaj v pravo smer.... (prekrmarjeno vozilo = prednje kolo posamično zavira, podkrmarjeno vozilo = zadnje kolo posamično zavira)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 So nov 14, 2009 10:37 am

Tako je, ESP zavira posamezno kolo, in deluje tudi če stisneš sklopko. Sej bi bilo brez veze, če ne bi več deloval potem.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 14, 2009 10:44 am

Energetik81 je napisal/-a:Tako je, ESP zavira posamezno kolo, in deluje tudi če stisneš sklopko. Sej bi bilo brez veze, če ne bi več deloval potem.

ne deluje......pojdi na poligon, ter zapelji na vodno ploščo in probaj, kdaj kako bo avto "popravilo" oz. zabrenzalo kolo, ki hoče zdrsnit.......ko stisneš sklopko, si cel sistem "oslobodil" (razrešil) ostane ti samo korekcija z volanom......(vsaj za Vag group je tako) lahko, da kaki "kiki-rikiji" delajo drugače....
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon So nov 14, 2009 11:29 am

Ja samo potem je VAG kiki riki...


Tukaj ni nobene logike whatsoever da če stisneš sklopko ESP neha delat... zakaj že?... saj nima veze s pogonom...


Še enkrat... če je to res potem boljše da ga jaz osebno nimam, ker bremzam v sili vedno s sklopko, kar je logično.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter So nov 14, 2009 12:48 pm

ESP ima poleg možnosti da ti odvzame gas možnost dodajanja gasa (lovljenje zadka..?) kot je meni znano, če pa stisneš sklopko odklopiš mašino od prenosa in dodajanje gasa ne pride v poštev.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 So nov 14, 2009 2:26 pm

Prokarjon je napisal/-a:
Sploh ni res... ESP ti bremza s posamičnimi kolesi s čimer avto "potegne" nazaj v pravo smer.... (prekrmarjeno vozilo = prednje kolo posamično zavira, podkrmarjeno vozilo = zadnje kolo posamično zavira)


ja to je res, odvzame plin oz. zavira z določenim kolesom. ampak ko stisneš sklopko, sistem ne deluje več. stestirano na vranskem z tanovim MB S. Kot že rečeno, če stisneš sklopko ločiš mašino, sistem se podere. Sicer bo pa kmalu sneg zapadel pa si naredil en Poligon sam na enem praznem parkirišču, pa ti bo vse jasno. ;)

LP
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So nov 14, 2009 2:59 pm

Prokarjon je napisal/-a:Ja samo potem je VAG kiki riki...

lej, jaz sem napisal za Vag - ker sem to že leta 2001 vedel, ko sem prvi avto z ESP-jem imel in to probaval (tudi v Murski Soboti na poligonu).........z drugimi avti, ki sem jih vozil(sploh tujimi) takih zadev ne probavam, posledično temu tudi nevem, če pa nekaj ne vem, tega ne napišem......sem se pa začudil, ko je nekdo(prav ti) vprašal o tem, ker po predvdevanju in branju so tukaj gor sami poznavalci/stručkoti, pa se mi je to zdelo samoumnevno, da vedo, kdaj/kako/zakaj esp-abs-asr-tcs in na kakšen način delujejo

Zgleda pa, kot je predhodnik napisal, da je na MB enako....

PS. VAG kiki riki? Če tako praviš, naj bo, saj vendar vsak ima pravico na svoje mišljenje.....na koncu koncev; meni nit v žep niti iz žepa....
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov