Zakaj so zimske gume v prodaji ponujene na 16" platiščih, letne pa na 17"? Zakaj ne ponujajo obeh na isti dimenziji platišč? V čem je tukaj razlika v gumah?limas je napisal/-a:Če kupuješ zimske in želiš obdržati platišča, potem vsekakor kupi enake dimenzije kot so že na platiščih. Če se odločiš za dodatna platišča, pa za zimske gume vzemi tista 16".
Karambol je napisal/-a:Menjava gum brez platišč pri vulkanizerju pa naj bi bila dražja zaradi prisotnosti TPMS ventilčkov.
DePalmo je napisal/-a:Karambol je napisal/-a:Menjava gum brez platišč pri vulkanizerju pa naj bi bila dražja zaradi prisotnosti TPMS ventilčkov.
Najbolj me je zmotilo tole, ker ne drži.
Sam imam te ventilčke in me menjava pride isto kot prej ko jih še nisem imel. In sem si naredil izračun kdaj se bi mi lita (rabljena!) platišča odplačala in to je čez 7 let. Izračunal sem enostavno: rabljena lita platišča za ceno ki je meni sprejemljiva (seveda če so na trgu za tako ceno) + ventilčki ki bojo preverjeno delali na mojem avtu proti 2x menjavi gum na leto. In pri meni to nanese na 7 let, tako da nisem prepričan če bom šel v to. Da bi pa kupil nova alu platišča s ceno preko 1000 evrov pa enostavno ni računice, ker se nova platišča nebi "odplačala" v življenski dobi avta.
Je pa res da če imaš dodatna platišča in gor zimske gume, jih pač zamenjaš kadar ti paše in ne čakaš v gužvi pri vulkanizerju. To je pa tisti luksuz ki ga plačaš oz. moraš sam presodit če se ti splača.
Locher je napisal/-a:Firediver, torej praviš, da bi moral nekdo, ki ne menja gum dvakrat letno (recimo, da se pozimi vozi samo na primorskem) vseeno izvesti centriranje (vsaj) enkrat na leto? Po moje je to pretiravanje. Centrira se po potrebi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov