Firediver je napisal/-a:Se se vprašali, zakaj so šli to preizkušat na konkretno zasnežen in utrjen (zglajen) poligon?
Sedaj pa praktičen vidik. So sploh - recimo zadnjih 30 let - že bile take razmere v LJ tako, kot je prikazano na poligonu?
Zakaj to sprašujem? Ker vi preferirate dejanske zmogljivosti gum in njih primerjave, jaz pa dejanske okoliščine, v katerih se gume uporabljajo.
In ker so zime vedno toplejše (še vedno obstajajo presenečenja s snegom) zimska guma tudi vedno manj dosega temperaturno cono, za katero je namenjena. Če ni snega, tudi plundre in blata ni, v kolikor pada dež, pa tudi letna (opažate, da imajo vedno bolj široke kanale za odvodnjavanje?) zmore opraviti svoje delo.
Seveda, kdor rabi na smučišče ali pa živi v rovtah, ni dileme glede zimskih pozimi in letnih poleti.
Če se prav spomnim, avtor teme sprašuje o celoletni ali zimski čez celo leto. Mislim, da je najhuje zimsko uporabljati čez poletje, ko je bistveno prevroče in jo tudi konkretno uničuje. S tem je tudi višja poraba goriva.
In glede kompromisa: Če dva kompleta gum cenovno ne prideta v poštev, ostane samo še celoletna.
Zdej če si iz Lj in se vozš samo na relaciji Dolgi most-Bežigrad, potem res ne rabiš zimke gume. V bistvu sploh ne rabiš avta