INFINITI je napisal/-a:AM je napisal/-a:Pomoje je tole vse skup ena marketinška poteza dajat slabše gume na pogonska kolesa, da se bi ja čimprej obrable, da bi ja čimprej obtičal nekje v kalncu in da bi čimvečkrat nove kupoval.. Nič čudnega potem, da se da človeka žejnega čez vodo pripeljat.
Vsi neki govorite, kak zanaša zadek pa kr neki, ko avto začne zanašat, ga spodnese celega v smeri gibanja. Nisem še videl, da bi na ovinku v snegu avto šel s ceste zato, ker mu je zadek zaneslo. Ko avto zgubi grip z cestiščem gre cel s ceste cel v smeri gibanja.
Pejd na zasneženo ali ledeno parkirišče, se pelji naravnost z večjo hitrostjo, začni zavijat in lahko še ročno zategneš, ko se ne boš zasukal tak, ko boš ti hotel. Ampak bo avto šel cel v smeri gibanja in ne boš ti nič pripomogu če boš mel bolše gume na nepogonskih kolesih.
Če se boš pa peljal 10 km/h, pol boš pa lahko manevre izvajal, kdo se pa vozi 10 km/h.
Bol važno je da maš ti grip na pogonskih kolesih, kjer je tudi narejen avto zato da ima bolši grip, kjer je ponavadi tudi teža mašine. S tem imaš definitivno bolši nadzor nad vozilom, kar se tiče ustavljanja kot tudi speljevanja, kar se pa tiče ovinkanja je pa važno, da prilagodiš vožnjo razmeram, drugače pa letiš s ceste pa tudi če maš na glavo zmontirane bolše pnevmatike, ko nič ne pripomoreš temu.
Ja seveda- marketinška poteza je to
Dej đekson prpizdi po zaledeneli cesti iz levega v desni ovinek; boš videl kak slingshot ti bo guzica naredila - kaj si šele začel avto peljat?
-Jao kake stresate; bože me sačuvaj - poglej ma michelinov link filme
Te pa tak ni čudno da te z ovinka fukne če pa prpičiš po zaledeneli cesti. Ti dam en primer, 2 leti nazaj se spravlamo v francijo smučat, doma smo na enem hribu. Čez noč je padal dež pa zmrzval na cesti. Zutri je blo cca 1,5cm na debelo leda, tak da kar so posipal niti mal ni pomagal. Gume so ble nove, oz montirane cca 2-3 tedne pred tem dogodkom GY 6. In ne boš verjel, počas se nisi mogu pelat ker je sama sila avta naredla svoje, če bi se pa hotu vsaj 40 pelat, da neb avto sam nesl navzdol, bi pa na prvem ovinku zdrsel, v tem primeru ti sam ježevke pomagajo. Tak da če se boš ti pozimi po zasneženi cesti vozu tko kot poleti pri 25 stopinjah, te pridem pomagat reševat iz prvega jarka. Tak, da ko si reku da je bolš daz zadaj gume, ti rečem sam tole, če se boš vozu glede na razmere na cestah, je za moje pojme odločitev posameznika kam bo dal gume. Sam sm jih premontiral skor 100% ene 6-7× na sezono. S tem da so ble bolše gume skos na pogonski osi, spredaj se pravi. In zakaj to? Ko ni blo snega so ble slabše gume spredaj, ko je padu sneg sm jih šou premontirat, da so ble slabše zadaj. Zakaj tako? Iz preprostega razloga. Doma sm mal v rovtah, in je dost bolš met bolše gume na pogonski osi, pri meni spredaj, in pa še zaradi užitka v ovinkih in raznih krožiščih. Vrjameš al pa ne, po nesplužemen terenu, 32cm snega na cest, avto je od tal ene 14-16cm, pršu brez večjih problemov, razn ta, da mi je spred tolk snega naplužl da luči niso niti mal svetle ( beri: blo je ob 2 zutri). Pa še marsikaj ti lahka povem, zakaj je bolš dat bolše gume spredaj oz na pogonsko os. Lahka ti pa tut demonstriram to zimo če hočeš.