jerco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne okt 28, 2007 8:59 am

ALPIN A3; UG7+; CONTI.TS 810; PIRELLI SNOWC. - PRIMERJAVA

Napisal/-a jerco Po okt 29, 2007 7:55 am

LP

Na zimo prevozim med 25 000 in 30 000 km za potrebuje dobre gume v vseh vremenskih pogojih. Domenzije gum so 185/65/15.
Odločam se med sledečimi :

- Continental WinterContakt TS 810
- Pirelli SnowControl
- Misellin Alpin A3
- GoodYear UltraGrip 7+

Cena gume nekako ni pomebna, ker gre zadeva v stroške pa še gume morajo biti res zelo dobre, predvsem na mokri cesti in snegu sama obraba gume malo manj, ker jih v nobenem primeru ne bom uporabil v naslednji sezoni.

Hvala za vaša mnenja.
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Po okt 29, 2007 8:59 am

GoodYear UltraGrip 7+ ta guma bi nekako morala opraviti s to nalogo.
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
pery
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe dec 30, 2005 12:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a pery Po okt 29, 2007 10:00 am

am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Po okt 29, 2007 10:08 am

MacAudio je napisal/-a:GoodYear UltraGrip 7+ ta guma bi nekako morala opraviti s to nalogo.


Vzemi to gumo, sem jih imel prejšnjo sezono na avtu v dimenziji 195-65-15 pa lahko rečem samo :tomidelej:
Še posebej je odlična v dežju in mokrem cestišču, nimaš kej falit.

To zimo sem kupil dunlop wintersport 3D, pa so tudi super ampak prava zima šele pride.
lp
 
rimkilla
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 95
Pridružen: Sr mar 28, 2007 5:24 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a rimkilla Po okt 29, 2007 10:09 am

po testih sodeč nej bi bla najbolša guma michelin primacy alpin 3 takoj za njo pa naj bi bila dunlop sp wintersport 3d nato sledi continental wintercontact na 4mestu je goodyear ultra grip performance....

tut vulkanizerji pravjo da je michelin najbolša sam je pa tut najdražja!zdej če ti denar ni problem kot si napisu bi se jes odloču za michelin!moj fotr jih je tut kupu in prav da so kul, res pa da še ni blo snega al pa česa podbnega da bi jih loh testiru prov kok dobre so...
LP
SEAT IBIZA DRIVER
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Po okt 29, 2007 10:14 am

michelinka dosti točk pri ocenjevanju dobi zaradi svoje zelo majhne obrabe. Trajala naj bi za pol več kot ostale boljše pnevmatike. Je pa michelinka drugače odlična guma.
lp
 
touran
Novinec
 
Prispevkov: 406
Pridružen: So feb 21, 2004 8:29 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a touran Po okt 29, 2007 10:16 am

kaj pa bridgestone lm 20t
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po okt 29, 2007 10:42 am

Žal imajo Michelinke eno "napako" in sicer ko so popolnoma frišne so odlične a z uporabo zelo rapidno izgubljajo performance.

Tako, da tista o majhni obrabi je v bistvu negativna zadeva. Dobra guma, ki prijemlje se mora temu primerno obrabljat in to je dejstvo.
 
jerco
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Ne okt 28, 2007 8:59 am

Napisal/-a jerco Po okt 29, 2007 9:01 pm

lp.

sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.
 
in-line
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: So avg 07, 2004 3:06 pm

Napisal/-a in-line Po okt 29, 2007 10:37 pm

jst mam pa firestone winterhowk...tudi zelo zadovolen z njimi...preizkusene tako na snegu(5 ljudi v avtu cez ljubelj prejsni tedn) kot po dezju...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 30, 2007 12:26 am

jerco je napisal/-a:lp.

sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.


upas lahko ampak po testih ni najboljsa(dejansko je ampak ma tako dobro oceno zaradi majhne obrabe pa zlo dobrih lasnostih na suhem cestiscu-wtf?kva pa mi rab zimska guma na suhem).ampak nikol se ne ve.jst upam da bos zlo zadovoljen pa da te bo prpelala kamor bos hotu.
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms To okt 30, 2007 2:00 am

pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?

Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar To okt 30, 2007 8:36 am

abbe je napisal/-a:
jerco je napisal/-a:lp.

sem že nabavil in sicer Michelin Alpin A3 in upam da se nisem zmotil, vam povem kasneje ko jih sprobam še v zimskih razmerah. Pri vožnji iz ljubljane so bile na AC zelo tihe oziroma nisem opazil razlike med vožnjo.


upas lahko ampak po testih ni najboljsa(dejansko je ampak ma tako dobro oceno zaradi majhne obrabe pa zlo dobrih lasnostih na suhem cestiscu-wtf?kva pa mi rab zimska guma na suhem).ampak nikol se ne ve.jst upam da bos zlo zadovoljen pa da te bo prpelala kamor bos hotu.


Kupil je zelo dobre gume in mu ne bo žal. :tomidelej:
Sploh niso tako slabe v snegu kot ti praviš, po drugi strani pa je sneg na cesti dejansko samo par dni. Tako, da vse dodatne lastnosti, ki jih ima guma, mu prinašajo samo plus...

http://www.motorevija.si/datoteke/z-tabela-205-07.gif

Lp
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m To okt 30, 2007 1:15 pm

dms je napisal/-a:
pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?

Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.


Ne nakladaj ;)

Razlika med UG7 in UG7+ je v tem da ima UG7+ ojačane robe plašča, tak da lahko ob gumidefektu še narediš zlahkoto tiste kilometre do vulkanizerja brez da menjuješ gumo in brez da poškoduješ platišče ;)

Sem kupil UG7+ 195/65 15 pred enim tednom in sem že mel par zavornih "akcij" z njimi ob dežju in so enkratne :)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk To okt 30, 2007 2:19 pm

BBoss je napisal/-a:Žal imajo Michelinke eno "napako" in sicer ko so popolnoma frišne so odlične a z uporabo zelo rapidno izgubljajo performance.

Tako, da tista o majhni obrabi je v bistvu negativna zadeva. Dobra guma, ki prijemlje se mora temu primerno obrabljat in to je dejstvo.

Se strinjam. Tista ne tako majhna razlika v ceni ne pomeni, da je pa guma toliko boljša. Kaj ti bo guma za 5 sezon, če rata po drugi sezoni plastična. Da se ubiješ ko prvič zapelješ na mokro :evil: Raje savske menjam na 2 sezoni, pa sem vsaj ziher da ne bom kje v snegu ostal.
 
dr. jAcKaSS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: To jul 05, 2005 2:24 pm

Napisal/-a dr. jAcKaSS To okt 30, 2007 10:12 pm

Sava Eskimo S3 sploh niso splabe gume, kolikor so poceni. Imel sem jih na prejšnem avtu in se po snegu in ledu obnašajo super.

2 leti nazaj, ko je zapadlo skoraj 1m snega v 2eh dneh in je bilo na cesti po 20cm snega so gume prijele brez problema. Tudi na ledu se je držala in ni avta niti malo zanašalo.
Dr. jAcKaSS
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 To okt 30, 2007 10:25 pm

Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ven0m Sr okt 31, 2007 11:24 am

Volvo-s60 je napisal/-a:Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.


ven0m je napisal/-a:
dms je napisal/-a:
pery je napisal/-a:am,kaksna je pa razlika med gy ug7 in ug7+?

Razlika je v tem da ma ug7+ dodano se neko dodatno substanco,zato ma malenkost drugacen graf onasanja na cestiscu.To je teorija,v praksi pa to povprecni vozniki niti ne opazimo.


Ne nakladaj ;)

Razlika med UG7 in UG7+ je v tem da ima UG7+ ojačane robe plašča, tak da lahko ob gumidefektu še narediš zlahkoto tiste kilometre do vulkanizerja brez da menjuješ gumo in brez da poškoduješ platišče ;)

Sem kupil UG7+ 195/65 15 pred enim tednom in sem že mel par zavornih "akcij" z njimi ob dežju in so enkratne :)
 
Uporabniški avatar
mimax
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: To maj 08, 2007 11:26 am

Napisal/-a mimax Sr okt 31, 2007 8:17 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:Lahko da se motim vendar razlika med GY UG7 in 7+ je v tem da ima 7+ malček drugačno strukturo, ki zmanjšuje obrabo predvsem pa enakomerno obrabo ker UG7 so se lahko dokaj neenakomerno obrabile po robovih.


Poleg nekaj drugih manjših sprememb (kot je zapisal uporabnik dms) gre pri UG7+ predvsem za zgoraj napisano in nikakor ne za tisto kar je zapisan uporabnik Ven0m. Nikakor ne preizkušajte voziti s prazno UG7+ do vulkanizerja, saj jo boste uničili, po možnosti pa poškodovali tudi platišče.

Ojačane pnevmatike imajo oznako XL in večjo nosilnost (npr. pri 195/65 R 15 je standarden indeks nosilnosti 91, ojačana pa ima 95, prva je npr. za VW Passat, druga za VW Sharan).
Zaščitni rob pa na nizkopresečni pnevmatiki skrbi za zaščito platišča pred pločniki in podobnim, saj je bočnica pnevmatike, ki platišče obdaja, manjšega preseka - 'tanjša'.
Praznovozne pnevmatike (ki omogočajo nadaljevanje vožnje ob gumidefektu) pa so odvisno od proizvajalca označene z RFT, DSST, SSR, EMT, Eufori ...in omogočajo nadaljevanje vožnje tudi pri izgubi tlaka po zaslugi posebne strukture in jeklenih vložkov v bočnici (običajne pnevmatike imajo v bočnici samo več plasti platna).

Če se vrnemo nazaj k temi - Michelin Alpin A3 je precej dobra izbira. Dobre zmogljivosti in manjša obraba (pomembno predvsem za težja vozila) so odločilni faktorji.
avtogume com
 
THE NIGHTRIDER
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Sr sep 05, 2007 5:18 pm

CENE ZIMSKIH GUM

Napisal/-a THE NIGHTRIDER Če nov 01, 2007 4:06 pm

Good Year UG7 so odlične gume in dobro preizkušene po snegu na mokrem in na suhem terenu obraba pa je majhna in guma se lepo enakomerno obrablja. Pa še tihe so med vožnjo kar pa za zimski profil gum ponavadi ne velja.Tudi Dunlop Wintersport 3D so odlične gume jih mamo na službenem Cadyu Life in so gor že bile eno zimo in so se zelo dobro obnesle pa tudi zelo malo so se obrabile.Za Michelin pa drži to da ko so malenkost obrabljene izgubljajo svoje vrednote kar hitro, kar je znano tudi za letne; razen za športne profile Michelink.Najceneje UG7 + in tudi druge znamke pa se jih da dobit pri vulkanizersvu LAŠIČ v Brežicah kjer imajo tudi poceni montažo, cenejše kot naokoli, preverjeno po netu in po tel.Npr. VULCO so bile UG 7+ 195/65/15 65 evr. pri LAŠIČU pa 59 evr. Ravno tako zudi druge gume.njihov tel.:07/496-69-90 Če koga zanima naj pokliče. ;)
TDI POWER
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov