Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Po nov 03, 2008 9:56 pm

Vsaka guma zdrži več za določen varnostni faktor več kot določa hitrostni razred za katerega je narejena. V mojem primeru je bila guma Q, se pravi do 160, števec je kazal najmanj 10km/h preveč, torej sem presegel hitrost kvečjemu za 10km/h, kar je precej manj, kot zdrži pravilno vzdrževana guma, čeprav obnovljena.
Drugače pa na cesti ne ogrožam nikogar.
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust Po nov 03, 2008 10:14 pm

Eni pa znate komlicirat, tud ostal zavajate folk. Gumo je treba najprej sprobat, pa vendar ni zadnja zima na svetu. Pač, če imaš veliko denarja in se veliko voziš po AC-ju ali veliko narediš kilometrov čez zimo boš vzel najboljše gume, drugače pa se kupuje zimske gume, ki so glede na tisto nizko ceno odlične v tem primeru so Fulda gume več, kot dobre, savske gume so pa še boljše, toda obraba je kr velika, ampak spomlad se jih zamena za letne.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po nov 03, 2008 10:47 pm

Ne razumem folka, ki se vztrajno tolaži, da so savine gume pa čist A-OK.
Ne mi sanjat preveč, fantje.
Ali pa naj me vsaj nekdo razsvetli, kaj za boga je tako dobrega na recimo eskimo S3 (razen reklame za njih).
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po nov 03, 2008 11:32 pm

povh je napisal/-a:Jaz sem imel neke avstrijske obnovljene zimske gume na polotu 4 sezone, pa sem bil z njimi zelo zadovoljen. Zdržale so 180km/h (ble so do 160)-sm mogu probat, ker drugače nebi vedu. Ko sem jih zamenjal z novimi zimskimi gumami lassa nisem opazil nobene razlike, pa so obnovljene imele že zelo malo profila.


To pa zato, ker so lassa tudi en od največjih pičkin dim od gum. Dej pejte malo teste pogledat pa mogoče kakšen posnetek tudi, še bolje kupite eno gumo ki je res dobra - to bo šele en EYE OPENER

http://www.youtube.com/watch?v=sprvmVlW ... re=related

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=20051

Pa tisto o zakonu da so nalite enako dobre - LOL. Ej čudno da Hamilton, Massa pa recimo WRC, DTM ipd ne vozijo na takšni tehnologiji - kok bi to našparal :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 04, 2008 6:54 am

Na octavii imamo že dve sezoni obnovljene gume wintertact (nemške) iz gumedirekt.com, pa nimam kej rečt guma prime kot treba, tako na mokrem in suhem kot v snegu. Na splošno se obnašajo precej bolš kot letne continental, ki so original na avtu.


Torej praviš, da so letne Continental slabše od zimskih nalitih.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To nov 04, 2008 9:25 am

simply je napisal/-a:
Torej praviš, da so letne Continental slabše od zimskih nalitih.


Skoraj gotovo do določene mere ker kakorkoli obrneš je zmes na nalitih/obnovljenih zimskih še vedno narejena da je prožna v zimskih razmerah torej pod 10 stopninjami ter po možnosti s snegom in ledom, medtem pa je letna guma narejena da bo prožna na 10 stopinjami in za suho cesto in dež.
Je pa res da verjetno v primeru mokre ceste ali suhe ceste ter temperaturami okoli 5-10 stopinj dobra letna guma nabriše precej zimskih pnevmatik z sredine in spodnje polovice lestvic.

Glede Continental gum pa toliko, smo imeli serijsko na prejšnjem avtomobilu neke letne Continental super contact pa morem rečt da so se mi takrat toliko zamerile da groza. Njihove lastnosti lahko opišeta dve besedi: TRDE in SPOLZKE
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To nov 04, 2008 9:53 am

A dejte butat no...

Majčkeno si poglejte referenčne teste, kjer primerjajo letne in zimske M+S pnevmatike in EDINO in res EDINO, kjer so M+S boljše je v razmerah, ko je na cestah sneg in plundra in točno to piše na oznaki teh gum in čemu so prvenstveno namenjene.

Temperature tukaj sploh bistveno ne igrajo vloge in tudi pri precej pod ničlo na suhi cesti je letna pnevmatika bistvenp BOLJŠA tudi od najboljše M+S. Grob profil z lamelami pač ni namenjen dobremu oprijemu na suhem in mokrem asfaltu in tukaj mu tudi razne silice in podobno čisto nič ne pomagajo.

Nikar ne nasedajte vulkanizerski propagandi ampak se raje prepričajte sami oziroma si poglejte referenčne teste.

Je pa nekaj res in sicer to, da znucana, stara (več kot 5 let) letna pnevmatike je v zimskih razmerah slabša od nove zimske, ampak če pa primerjamo enako stare med sabo potem pa velja vse kar sem zgoraj napisal.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking To nov 04, 2008 11:20 am

bbos: referenčni testi pravijo da NI RAZLIKE. Ne pa da so sedaj letne gume, bistveno boljše pozimi od M+S.

Se pravi da imaš M+S pozimi, ki je enako dobra kot letna kadar je suho ali mokro (kjer ni zmrzali. Hkrati pa je M+S v primeru plundre, snega, zmrzali bistveno boljša od letne.

Kar se tiče nalitih in nenalitih, pa IMO tisti keri postavljajo hitrostne rekorde, potem pa je za izlet s ceste ali nesrečo krivo vse prej druga kot sam osebek.
Zimske nalite, letne pa nikoli.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To nov 04, 2008 12:45 pm

če imaš test (neodvisnih testerjev), kjer so dokazali, d apo mokrem in suhem pri nizkih temperaturah ni razlike bi te prosil za kakšen link.

Ravno nasprotno so dokazali pri skoraj vseh večjih avto revijah (Auto Motor &Sport, Autobild, AvtoMagazin ipd) so dokazali ravno nasprotno. Tudi pri posameznih testih poglej pri meritvah zaviranja in boš opazil, da je glede na gume zavorna od 100-0 km/h pri zimskih vsaj za 6-8 metrov slabša kot pri letnih pnevmatikah.

Mislim, da je to zadosten doakz.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply To nov 04, 2008 3:58 pm

Skoraj ne morem verjet, da so letne Continental slabše od zimskih nalitih gum.

No vsak dan se nekaj novega naučim.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To nov 04, 2008 4:04 pm

BBos ima prav; odkar so uvedli naprednejše zmesi in tudi siliko pri letnih gumah so se preformanse tudi v hladnejših dnevih na mokrem ali suhem bistveno izboljšale. Tudi to glede lamel, ki so v snegu fenomenalne na navadni cesti pa se avto po njih "šeta" je res. Saj to takoj opaziš tudi sam ko zamenjaš gume. Letne gume imajo masivne polne bloke, ki so precej bolj kruta povezava do ceste.

Ampak čim prideš na led, plundro sneg je razlika med zimsko gumo in športno letno astronomska.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
weta
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Pe dec 29, 2006 12:09 pm

Napisal/-a weta To nov 04, 2008 4:31 pm

očitno so tu na spletu sami vulkanizerji ali njihovi sinovi in si tu pumpajo reklamo, da bodo bolje zaslužili. mogoče so pa tudi kaki bedaki, ki ne znajo razzmišljati s svojo glavo in nasedajo reklamam itd.

za normalno vožnjo z normalnim avtomobilom so nalite gume, zimske ali letne popolnoma ok. možnost, da ti kaj odpade z gume je ravno taka kot pri novi gumi ( da tudi to se dogaja )

vsi tumbate kako so nalite zanič, ker je zmes slaba itd....ste prepričani da na nalite stavijo naravni kavčuk in ne podobne zmesi kot nan nove gume?
koliko nalitih gum ste sprobali, koliko km z njimi prevozili, da govorite, da so zanič?
verjetno nič, samo verjamete #baba čula baba rekla" sistemu.

osebno sem zelo veliko vozil na nalitih gumah, samo zdaj na novem so pač nove gume, ker so pač bile gor. Preizkusil sem več vrst, predvsem letnih, nekatere so se zelo dobro odrezale, druge malce slabše, z nobenimi pa nisem imel težav.

torej, kdor nima predsodkov, naj si jih privošči, za razliko pa raje ljubico na večerjo pelje, vozil se bo enako varno.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To nov 04, 2008 4:33 pm

bass je napisal/-a:Ne razumem folka, ki se vztrajno tolaži, da so savine gume pa čist A-OK.
Ne mi sanjat preveč, fantje.
Ali pa naj me vsaj nekdo razsvetli, kaj za boga je tako dobrega na recimo eskimo S3 (razen reklame za njih).


ja ne moreš vedet, če se voziš večino časa po AC in mestu :lol:
Mi smo save stestirali dnevno po pohorju :) pa niso nikjer obstale
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To nov 04, 2008 6:03 pm

weta je napisal/-a:očitno so tu na spletu sami vulkanizerji ali njihovi sinovi in si tu pumpajo reklamo, da bodo bolje zaslužili. mogoče so pa tudi kaki bedaki, ki ne znajo razzmišljati s svojo glavo in nasedajo reklamam itd.

za normalno vožnjo z normalnim avtomobilom so nalite gume, zimske ali letne popolnoma ok. možnost, da ti kaj odpade z gume je ravno taka kot pri novi gumi ( da tudi to se dogaja )

vsi tumbate kako so nalite zanič, ker je zmes slaba itd....ste prepričani da na nalite stavijo naravni kavčuk in ne podobne zmesi kot nan nove gume?
koliko nalitih gum ste sprobali, koliko km z njimi prevozili, da govorite, da so zanič?
verjetno nič, samo verjamete #baba čula baba rekla" sistemu.



Ti - probaj če je tisto o gravitaciji tudi, res če recimo skočiš iz recimo 10. nadstropja kar tako brez vsega - mogoče je pa to tudi baba rekla-baba čula?
Nekateri imamo raje čim boljše gume na avtu (saj je to ena poglavitnih zadev kar se tiče varnosti), pa se nam pol recimo ni treba peljat s punco v kakšnem avtomobilu z lučkami in sirenami na urgenco - kaj praviš a?
Sicer pa saj je vajina torba v glavi na moja - za ceno anega kesla bencina ali dveh se gotovo ne bom prepuščal usodi gum narejenih iz recikliranih barbik in kitajskih kondomov. Sej ti je tudi v tej temi en forumaš povedal svoje izkušnje glede oprijema takšnih gum.
Neumni se učijo na napakah ker imajo pretrde kepe da bi vedeli za boljši način - pametni pa raje hodijo v šolo, pa preberejo kakšen test

;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
trust
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 532
Pridružen: Sr maj 07, 2008 11:46 pm
Kraj: Nad Žirmi

Napisal/-a trust To nov 04, 2008 10:01 pm

weta je napisal/-a:očitno so tu na spletu sami vulkanizerji ali njihovi sinovi in si tu pumpajo reklamo, da bodo bolje zaslužili. mogoče so pa tudi kaki bedaki, ki ne znajo razzmišljati s svojo glavo in nasedajo reklamam itd.

za normalno vožnjo z normalnim avtomobilom so nalite gume, zimske ali letne popolnoma ok. možnost, da ti kaj odpade z gume je ravno taka kot pri novi gumi ( da tudi to se dogaja )

vsi tumbate kako so nalite zanič, ker je zmes slaba itd....ste prepričani da na nalite stavijo naravni kavčuk in ne podobne zmesi kot nan nove gume?
koliko nalitih gum ste sprobali, koliko km z njimi prevozili, da govorite, da so zanič?
verjetno nič, samo verjamete #baba čula baba rekla" sistemu.

osebno sem zelo veliko vozil na nalitih gumah, samo zdaj na novem so pač nove gume, ker so pač bile gor. Preizkusil sem več vrst, predvsem letnih, nekatere so se zelo dobro odrezale, druge malce slabše, z nobenimi pa nisem imel težav.

torej, kdor nima predsodkov, naj si jih privošči, za razliko pa raje ljubico na večerjo pelje, vozil se bo enako varno.


vsaj edn k razmišlja z glavo
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal To nov 04, 2008 11:19 pm

weta je napisal/-a:očitno so tu na spletu sami vulkanizerji ali njihovi sinovi in si tu pumpajo reklamo, da bodo bolje zaslužili. mogoče so pa tudi kaki bedaki, ki ne znajo razzmišljati s svojo glavo in nasedajo reklamam itd.

za normalno vožnjo z normalnim avtomobilom so nalite gume, zimske ali letne popolnoma ok. možnost, da ti kaj odpade z gume je ravno taka kot pri novi gumi ( da tudi to se dogaja )

vsi tumbate kako so nalite zanič, ker je zmes slaba itd....ste prepričani da na nalite stavijo naravni kavčuk in ne podobne zmesi kot nan nove gume?
koliko nalitih gum ste sprobali, koliko km z njimi prevozili, da govorite, da so zanič?
verjetno nič, samo verjamete #baba čula baba rekla" sistemu.

osebno sem zelo veliko vozil na nalitih gumah, samo zdaj na novem so pač nove gume, ker so pač bile gor. Preizkusil sem več vrst, predvsem letnih, nekatere so se zelo dobro odrezale, druge malce slabše, z nobenimi pa nisem imel težav.

torej, kdor nima predsodkov, naj si jih privošči, za razliko pa raje ljubico na večerjo pelje, vozil se bo enako varno.


Res, da sem še proti večini verjetno rosno mlad. Vendar vseeno na cesti letno preživim vsaj 40-50k km letno + kombi + motor + motokultivator, pa sem dal že dovolj "sranja" skoz da vem o čem govorim. Sliko Mazde Xedos 9 sem ti prilepil, kaj mi je "ratalo" z njo in njenimi gumami, od Daewoo Nexije ti jih obljubim za ju3. Tistih ki pa smo jih pustili na pohorju pa žal nimam poslikanih.

Za te avte, ki sem jih nekaj po lastni napaki nekaj pa izključno zaradi obutve in podobnih bedarij "skotal in spokal" v kakšen jarek, ograjo, pločnik ali kaj podobnega bi lahko mojo lubico, že 3X peljal na pošteno morje.

Vsak mora svoj avto prilagodit za svojo vožnjo in varnost. Ravno danes sem kolegu montiral gume na 14 let starega Fiat Puntota, ki ima prevoženih 42.000km. Še danes je kot nov in se vozi na nalitih gumah. Mislim, da sploh ni težave v tem. Na alfi - breri pa puba vsako drugo sezono menja gume izključno zaradi varnosti in kilometrine.
Če se nekateri počutite dovolj spretni vozniki da z gumami, ki so deklarirane do 160km/h, manevrirate z 180km/h je to nekaj čist dobrega, če le niste v moji bližini. Ne računajte na "rezerve" v oznakah, ker med 20km/h razlika pri tej hitrosti ni enaka razliki med 10 in 30km/h. Če ne verjamete pa dajmo to dokazat in izračunat.

Gume so čist dobre za do trgovine in nazaj. Jaz osebno, ki pa imam avto za vozit in ne za šparat pa se ne sekiram, ker mi avto pije 10l/100km, in ker vsako leto vržem celih 245€ z montažo in centriranje za letne gume. Vozim se varno, se tudi ustavim, ko je potrebno in ne "plešem" skoz ovinke. Bote pa vsi, tudi tisti ki namesto 40k km / letno naredite samo 10kkm / letno, v situacijo, kjer vam bo kamion/avto zapeljal na cesto ali pa vam bo gor skočla srna,pes... Takrat pa se boste za tistih 100€ sekirali ko boste dali 2-3 tisočake za popravilo avtomobila. Meni je srna pred mojo Mazdo3 skočla pred avto pri 160km/h +, sredi blagega ovinka. Kljub temu, sem škodo dovolj zmanjšal da v glavi nisem imel AirBagov in naredil totalke iz avtomobila. Pa še to se mi je zgodilo, z najslabšimi gumami ki sem jih imel do zdaj gor. To so Savine S3, ki so mi ostale od tavlkega Xedosa in sem jih "ponucal".

Cena popravila je bila 2849,63€. Ne morem si mislit, kaj bi bilo, če nebi spravil hitrosti na tisti minimum kot sem jo in bi naletel na srno z 150km/h?

Račun kot dokazilo popravila, če pa koga zanima še prva stran pa rečte. Dobite lahko tudi zapisnik policije, slike Nexije z Kormoran gumami pa dobite jutri.

http://demon.uni-mb.si/ales/foto/krnekaj%20008_1.jpg


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
Majand
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Če nov 15, 2007 6:29 pm

Napisal/-a Majand Sr nov 05, 2008 1:59 am

Mel na avtu 2 sezone obnovljene gume iz baumaxa in kar na drugem avtu so ble nove sava eskimo. Za v sneg so ble obnovljene precej boljse, edin mal glasne so ble, drugac pa ni blo nobenih problemov z njimi.
Mi je pa zanimivo to prerekanje glede na zimo , ki jo mamo v sloveniji, ka parkrat na let snezi, februarja pa zvoncke nabiramo. Zanimivo zato ker trenutno zivim v kanadi kjer snezi dvakrat na teden od novembra do aprila (lani smo skor rekord potolkl - 420 cm je padlo cez zimo) , zimske gume pa so bolj izjema , saj vecina folka skozi celo leto vozi z all season gumami. Kar me najbolj preseneca je to da kljub temu ob snezenju vids manj nesrec kt pri nas. Pa se to, zimske gume niso obvezne, tud nobena druga zimska oprema ni obvezna.

lp
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Sr nov 05, 2008 7:29 am

Naj mi kdo dokaže, da se danes kupiti gumo oz. pnevmatiko s katero je nemogoče voziti!!!!!!!!!!! Sam dokaze hočem, ne besede.
Pa naj bo to obnovljena ali ne.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr nov 05, 2008 9:46 am

mihaing je napisal/-a:Naj mi kdo dokaže, da se danes kupiti gumo oz. pnevmatiko s katero je nemogoče voziti!!!!!!!!!!! Sam dokaze hočem, ne besede.
Pa naj bo to obnovljena ali ne.


Sej pa ti ne voziš pnevmatike, samo tisti dan, ko jo kupiš/zmontiraš. Nego jo po vsej verjetnosti voziš vsaj 2-3sezone, ali pač? Slike, 3 sezone stare gume na mokrem:

http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(005).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(006).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/foto/06062008(007).jpg
http://demon.uni-mb.si/ales/temp/06062008(014).jpg

niti, ni šlo za "slabo" gumo, vendar oprijema na mokrem žal več ni bilo, kot sem lahko tudi preizkusil.
Dobiš pa še slike od Nexije, kjer so mi gume že 2go sezono totalno odpovedale, profil gor pa kot nov.

Raje kupiš dobre letne za poletje oz. letne ali zimske za zimo.
ne pa sr*t z nekimi, kitajskimi kikiriki gumami.

Je pa tako, da gumo definirat nevozno, je kakor za koga. Prejšnje gume, ki sem jih mel gor sem obrabil do mere da so ven "pogledale" žice. Pa je skoraj do zadnjega prijela zadovoljivo. Kar pa za kormoran in alpetour ne morem govorit. Saj so obojne že drugo sezono bile bolj trde kot katerakoli letna guma, ki sem jo imel.


lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr nov 05, 2008 10:56 am

Ma saj to je to... Pri novi gumi so razlike že precej velike ampak vse nekje v mejah normale s starostjo pa se te razlike občutno povečujejo.

Zanimiv primer je recimo guma Michelin Primacy - zelo dobra, ko je nova, ampak ko narediš cca 17.000-20.000km pa rata na dežju skoraj nevozna. Posebej se to pozna na naših gladkih asfaltih, kjer moraš voziti kot po jajcih in s čist belimi členki prstov od stiskanja volana, ker ne veš al boš naslednji ovinek sploh zvozil ali ne.

In razumljivo, je da nekateri napišete, da je nalitka boljša od 4 ali 5 let stare Save z napol izrabljenim profilom. Ampak če pa primerjamo 4 do 5 leta stare nalitke al pa Savo pa je vseeno občutna prednost na Savi pa čeprav sta pri tehj starosti obe zanič.

V Sloveniji nas pa še dodatno j**e zakonodaja s skoraj obvezno uporabo zimskih gum in tako se večini folka (tisti, ki prevozijo manj kot 15.000km na leto) vse te gume postarajo še predno so zrabljene, kar je za samo varnost na cestah zelo zelo slabo. In to se postarata tako letni komplet kot zimski komplet gum. :shock:

Veliko bolje bi bilo, da bi za zimo bila obvezno raje 4mm profila na letnih pnevmatikah saj bi tako "prisililil" večino voznikov v bolj redno menjavo pnevmatik (samo enega tipa) in bi tudi najbolj občasni vozniki menjali svoje pnevmatike najkasneje po štirih letih ali pa še prej, če bi imele premal profila.
Vrni se na Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov