Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
bass je napisal/-a:Izmeri profil, pa daj 2 gumi z več profila na pogonski par koles.
Pa ne pozabi odpeljat centrirat...
/miha je napisal/-a:bass je napisal/-a:Izmeri profil, pa daj 2 gumi z več profila na pogonski par koles.
Pa ne pozabi odpeljat centrirat...
S tem se jaz ne bi strinjal. Boljše gume morajo it na zadnja kolesa, ne glede na to, katera so pogonska.
PS:
Predno se kdo zapiči v mojo izjavo naj uporabi iskalnik, da se bomo v kakšni primerni temi kregal glede tega... saj se bomo ane?
/miha je napisal/-a:Ok...
Če se avto pelje skozi ovinek malenkost čez mejo zdrsa najslabše gume se zgodi:
A) Če so zadaj slabše gume:
Sprednje gume sledijo krivini ovinka, zadnji konec avta centrifugalna sila izvrže iz krivine ovinka, torej sledi spektakularna zapustitev cestišča.
B) Če so spredaj slabše gume:
Zadnja kolesa sledijo krivini ovnika le zaradi sprednjih in če slednja spustijo, avto sledi tangenti na krivino, torej sledi gre avto v ravni črti s ceste dol.
V B) primeru imate še možnost, da odnesete celo kožo, saj se lahko zgodi, da predno dosežete drugo stran ceste in jarek, hitrost tako pade, da gume spet najdejo oprijem in boste za las zvozili. V A) primeru pa nimate niti najmanjše možnosti, saj ga ni junaka, ki bi v delčku sekunde reagiral in volan obrnil v kontra smer za 3 vrtljaje.
Je pa tudi slabost B) primera in sicer to, da je potem daljša zavorna pot (če je res občutna razlika med sprednjimi in zadnjimi), ki pa se jo seveda da korigirat z daljšo varnostno razdaljo. Boste rekli, da je potem gotovo bolje, da je spredaj boljša guma? V tem primeru se boste pri močnem zaviranju zaustavili obrnjeni za vsaj 180° (če nimate ABSa, ki bi to omilil).
Drager je napisal/-a:/miha je napisal/-a:bass je napisal/-a:Izmeri profil, pa daj 2 gumi z več profila na pogonski par koles.
Pa ne pozabi odpeljat centrirat...
S tem se jaz ne bi strinjal. Boljše gume morajo it na zadnja kolesa, ne glede na to, katera so pogonska.
PS:
Predno se kdo zapiči v mojo izjavo naj uporabi iskalnik, da se bomo v kakšni primerni temi kregal glede tega... saj se bomo ane?
Prosim če utemeljiš svojo trditev, se pravi tvoje mišljenje in ne google.
Renault_user je napisal/-a:No, vsak dober mehanik vulkanizer ali strokovnjak za avte vam bo povedal, da se zadnjih ne daje na prve nikoli...
Blinder je napisal/-a:Boljše gume spredaj! Večji grip v snegu. Pa prednje gume avto itak žre duplo kot zadnje. Če daš boljše zadaj boš pač dosti prej znucal prednje in potem boš moral nabavit nove gume samo za spredaj.
vse več proizvajalcev daje navodila vulkanizerjem (sploh za asimetrične gume) da jih je potrebno "obračat" vsakih 7-10 t.km (zadnja leva na prvo levo in zadnja desna na prednjo desno) tako lahko mirno in z enako obrabo prevoziš 40.000 km in seveda nato vse 4 kupiš nove....(sam se tega poslužujem že od začetka vozniškega staža)
primozek68 je napisal/-a:Drugi del: peesda, 40tkm z gumami... Jest ne prilezem dlje kot 20tkm.
sašo5 je napisal/-a:Renault_user je napisal/-a:No, vsak dober mehanik vulkanizer ali strokovnjak za avte vam bo povedal, da se zadnjih ne daje na prve nikoli...
vse več proizvajalcev daje navodila vulkanizerjem (sploh za asimetrične gume) da jih je potrebno "obračat" vsakih 7-10 t.km (zadnja leva na prvo levo in zadnja desna na prednjo desno) tako lahko mirno in z enako obrabo prevoziš 40.000 km in seveda nato vse 4 kupiš nove....(sam se tega poslužujem že od začetka vozniškega staža)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov