GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Dodatna platišča za zimske gume?

Napisal/-a GregorM So nov 21, 2009 2:28 am

Pred kratkim sem kupil nov avto. Gor so bila 16 colska lita platišča in letne gume 205/55/16. Zdaj sem pa v dilemi, ali za zimo kupit samo gume enakih dimenzij, ali še ena enaka platišča + gume ali morda it na 195/65/15. Platišča bi bila v vsakem primeru lita, ker mi jeklena niso všeč. Avto imamo namen obdržat več let, tako da lahko tudi v začetku dam kakšen evro več, če bo potem življenje enostavnejše. Nikjer nisem opazil informacije, koliko je natikanje gum in centriranje bolj problematično ali dražje od prešraufanja že sestavljenega kolesa. Vaša mnenja?
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads So nov 21, 2009 7:42 am

ja če ga imaš namen imeti par let, potem kar kupi, malo si zračunaj koliko pride premontaža letno. saj morš 2x na leto premontirat gume. če pa imaš na felgnah, je pa veliko ceneje.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B So nov 21, 2009 9:08 am

Da ne omenjamo tega, da je za gume boljse ce so manjkrat premontirane iz platisca gor in dol.. Pa se doma si jih lahko zamenjas sam, takrat ko hoces in so prave temperature, ne takrat ko ima vulkanizer cas, pa se takrat stojis v vrsti ;)
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Napisal/-a GregorM Ne nov 22, 2009 11:42 pm

Hiter izračun kaže, da pri cenah ljubljanskih vulkanizerjev ob vsaki premontaži + centriranju gum plačam skoraj za eno alu platišče, torej se v 2-3 letih splača. Pa v primeru stranšne gneče pri vulkanizerju mi ni treba čakat v vrsti, ker hitreje zamenjam sam.

Vidi kdo kakšno težavo v tem, da bi se kolesa centrirala samo vsaka 3-4 leta, ko se zamenjajo gume?
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Ne nov 22, 2009 11:49 pm

Vmesno centriranje ni potrebno ,v kolikor ti med vožnjo avta ne trese.Če pa opaziš tresenje(ponavadi kak udarec v luknjo ali robnik) pa pelji centrirat.Enako velja za optiko..dokler gre naravnost in enakomerno požira gume ni skrbi
Jaz imam samo en komplet felg,ker poznam vulkanizerja kateri mi ful poceni montira gume.Felge pa gor in dol dajem sam.
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Napisal/-a GregorM Po nov 23, 2009 3:27 am

Hvala za info. Jaz žal ne poznam nobenega vulkanizerja in sem zato 2x na leto čakal kot b****, da sem preobul oba avta. Odslej bom to uredil kar sam. Ker mi pa ne diši na roke šraufat, si bom omislil dvigalko in vijačnik.

Kdo pozna spodnji dve igrački oz predlaga kaj drugega?
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_4380_CO853338_Udarni_vijacnik_za_vozila_12_V
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_2701_CO823611_Hidravlicno_dvigalo_za_vozilo_

Predvsem za vijačnik nisem čisto prepričan, če je namenjen 40 vijakom ali je to bolj za gledat (8A x 12 V = 96W :? )
 
Ama nesceiri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če avg 06, 2009 10:34 am

Napisal/-a Ama nesceiri Po nov 23, 2009 7:06 am

GregorM je napisal/-a:Hvala za info. Jaz žal ne poznam nobenega vulkanizerja in sem zato 2x na leto čakal kot b****, da sem preobul oba avta. Odslej bom to uredil kar sam. Ker mi pa ne diši na roke šraufat, si bom omislil dvigalko in vijačnik.

Kdo pozna spodnji dve igrački oz predlaga kaj drugega?
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_4380_CO853338_Udarni_vijacnik_za_vozila_12_V
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_2701_CO823611_Hidravlicno_dvigalo_za_vozilo_

Predvsem za vijačnik nisem čisto prepričan, če je namenjen 40 vijakom ali je to bolj za gledat (8A x 12 V = 96W :? )


Ma dvigalka je predraga na tem linku... dobiš enakovredne tudi ceneje:
http://www.interdiskont.si/on-line/index.php3?kat=08

Vijačnik pa je tudi meni sumljiv... tudi ne vem, kako se na vibracije odziva tisti upsi dupsi LCD displaj? :?: :?:

Sam za premontažo uporabljam komplet Uniorjevih gedor 1/2" . Če je kakšen vijak preveč zategnjen, si ročico T http://www.unior.si/cgi-bin/cms.cgi?doc ... zbquUXBqqI podaljšam z jekleno cevjo. Ko je vijak "odtegnjen", ga do konca odvijačim z račno.
Modrost se prepira z molkom
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po nov 23, 2009 7:45 am

Za šraufanje koles dobiš na pumpi super ključ si podaljšljivim ročajem in si poljubnim nastavkom za matice oz. šraufe, 19, ... Pa še drag se mi ne zdi.

20 minut pa imaš vse 4 feltene zamenjane. S tako dvigalko, ki jo imaš v mislih, ne z originalno od avta.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Ama nesceiri
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če avg 06, 2009 10:34 am

Napisal/-a Ama nesceiri Po nov 23, 2009 8:14 am

AgitatoR je napisal/-a:Za šraufanje koles dobiš na pumpi super ključ si podaljšljivim ročajem in si poljubnim nastavkom za matice oz. šraufe, 19, ... Pa še drag se mi ne zdi.

20 minut pa imaš vse 4 feltene zamenjane. S tako dvigalko, ki jo imaš v mislih, ne z originalno od avta.


Meni je tisti super ključ že uspelo utrgati (na torzijo). Pred leti sem ga kupil v francoski trgovini na Rudniku v Lj.
Modrost se prepira z molkom
Vrni se na Aktualno področje: Zimske pnevmatike

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov