Konkretno za tvoj primer imata gumi različni imeni - BFGoodrich G-force Profiler je letna, BFGoodrich G-force Winter pa verjetno zimska. Lahko pa kvalitetno slikaš profil, da vidimo kakšen je in koliko lamel ima.
Več o razlikah in (ne)varnosti letnih M+S pnevmatik v
tem članku (testu), iz katerega je tudi ta citat ( v obeh citatih so povdarki moji):
Razlika med letno M+S in zimsko pnevmatiko
Letna M+S pnevmatika se je odlično izkazala na suhi cesti, saj je dobila oceno, ki je značilna za letne pnevmatike. Na mokrem je letna M+S pnevmatika dobila drugo najslabšo oceno – slabša je bila le Cooperjeva pnevmatika, ki je imela velike težave pri zaviranju. Največja razlika med letno M+S in zimskimi pnevmatikami je na snegu. Pri vožnji po zasneženi ovinkasti cesti po klancu navzgor z do 10 odstotnim vzponom je še nekako šlo tudi z letno M+S pnevmatiko, saj je avto pred ovinki zaviral že zaradi svoje teže. Povsem drugače je bilo pri vožnji navzdol, ko so preskusni vozniki dobili velike oči, potne roke in začeli globoko dihati. Avto, na katerem so bile nameščene letne pnevmatike, je namreč kljub oznaki M+S na njih komajda kaj reagiral na ukaze z volanom in zavorami. Tako ni bilo presenetljivo, da je bila zavorna pot dvakrat tako dolga kot pri Cooperjevi pnevmatiki, ki je imela najkrajšo zavorno pot. Izmed ostalih pnevmatik je le še Pirellijeva pnevmatika imela nekaj lažjih slabosti na snegu. A letna pnevmatika M+S se je najbolje izkazala pri obrabi, večjo obrabo pa sta imeli Vredesteinova in Cooperjeva pnevmatika, ki sta zaradi tega dobili nižjo skupno oceno.
Sicer pa je zdaj prišel tudi
članek in slovenski prevod najnovejšega testa zimskih pnevmatik, v katerem piše tudi o tej M+S zablodi. Tiste gume, ki imajo snežinko, so gotovo (skoraj? - Kitajci in ostala no-name produkcija?) zimske.
Lahko pa tudi na oko opaziš razliko, predvsem lamele in njih gostota so relevantne.
Poleg tega je bistvena razlika (poleg profila in lamel), da prave zimske gume pri temperaturah pod ničlo manj otrdijo in še ohranjajo elastičnost (drugačna zmes gume) in s tem oprijem (dokler so največ nekaj let stare !!), a tega sam ne moreš opazit - vsaj ne med nakupom/izbiranjem (ponavadi jeseni v topli trgovini).
Iz novega članka/testa
Slovenski predpisi določajo, da so zimske pnevmatike tiste z oznako M+S. (Kot sem že pokazal, sploh ni nujno, da so M+S zimske - obstajajo tudi letne M+S pnevmatike - a so tudi te za naše "strokovnjake" "zimske"! - op. esem) Oznako M+S standard ECE-R 30 opredeljuje kot tiste pnevmatike, pri katerih sta dezen in njihova struktura zasnovana tako, da zagotavljajo boljše lastnosti v blatu, svežem ali tajajočem se snegu kot običajne cestne pnevmatike. Standard ECE-R 30 ne opredeljuje nobenih meritev, ki bi to dokazovale, zato so z oznako M+S označene številne pnevmatike, ki vsekakor niso zimske pnevmatike.
Druga oznaka za zimske pnevmatike je simbol snežinke, ki so ga najprej uveljavili v ZDA. Izdelovalec lahko pnevmatiko opremi s piktogramnom snežinke le tedaj, če je pnevmatika uspešno opravila test oprijema na snegu. Test pnevmatika uspešno opravi, če izpolni predpisana merila, kar pomeni, da je njen oprijem boljši od oprijema referenčne običajne pnevmatike, ki jo v ZDA označujejo s kratico SRTT (standard reference test tyre). Ker so evropski in ameriški testi medsebojno priznani,
se je simbol snežinke (oblika piktograma je zaščitena) uveljavil kot mednarodno priznan simbolj za zimske pnevmatike. Vsekakor bi to dejstvo lahko (ne "lahko" - moral !!
- op. esem) upošteval tudi slovenski zakonodajalec, ki prav sedaj spreminja prometno zakonodajo. Vsak porabnik, ki želi dobiti podatke o natančnih lastnostih zimskih pnevmatik, pa se bo seveda še naprej – tako kot v preteklosti – lahko zanesel na rezultate naših testov, ki pri lastnostih na snegu ne upoštevajo samo oprijema, temveč tudi lastnosti pri zaviranju.
Če ima kdo možnost pogledat, kako je to urejeno v predlogu novega zakona (zakonov?), naj objavi.